Forfatter Emne: Carlo, du skrev engang  (Læst 7339 gange)

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Nu er det jo nok et fåtal af Danskere der snyder ...
« Svar #30 Dato: November 08, 2018, 10:09:27 am »
Det er jo ikke Hollandske forhold ... :ahappy:

Er der ikke noget med du snart skal på ferie i Holland, dit Fædreland Hr. EU Borger??  :spiteful:

Kender du udtrykket: Skide i egen rede ?? ... :ermm:
« Senest Redigeret: November 08, 2018, 10:12:02 am af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.4%
  • Country: 00
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Carlo, du skrev engang
« Svar #31 Dato: Januar 05, 2019, 07:52:47 am »
Nej, negrene og alt deres hopperi - det bliver man skam da hurtigt træt af, vil du ej give mig ret, Carlo?

Se her hvordan negrene de hopper. Har de virkeligt ikke noget fornuftigere at tage sig til i Afrika?

https://youtu.be/g-wLLOCapyU

Men jeg var til min kærestes fødselsdag engang, hvor der blandt gæsterne var hendes veninde. En sådan lidt mosteragtig type omkring de 40. Men hun havde fundet sig en sort filejs i starten af 20-erne. Hun kunne godt li' når han rigtigt hoppede.

« Senest Redigeret: Januar 05, 2019, 11:28:21 am af Carlo »
Du får ret og jeg får fred!

Online genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Januar 05, 2019, 10:20:24 am »
Er vi kommet så langt ud at vi skal besvare et over 4 måneder gl indlæg?  :girl_smile:
« Senest Redigeret: Januar 05, 2019, 10:22:24 am af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Januar 13, 2019, 04:33:53 pm »
Jeg så lige en doku om tyskernes invasion af Frankrig i 1940. Her traf tyskerne også på nogle franske soldater af afrikansk baggrunde. Franskmændene havde benyttet afrikanske soldater under 1. verdenkrig. Det gik fint, så de havde etableret sig i Frankrig.

Men de blev fremvist i tysk propaganda, som et eksempel på hvor degenererede var og hvor dekadent Frankrig var. Og de hoppede, på nogle af klippene.

Tyskerne henrettede 3 000 af de sorte, franske soldater. En krigsforbrydelse i sig selv.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Maj 21, 2019, 04:38:23 pm »
Se her hvor dumme der er, negrene.

Offline Albert Johansen. (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    2%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Maj 24, 2019, 09:50:30 pm »
:drool: :drool: :drool:

Den er fandenrændeme godtaget, den der, Carlo! Hold kæft, hvor er de da skam dumme. Se nu negeren her, Carlo, hvordanne han liger en abekat!  :JC_3-Bears:

Kan du tage det, du gamle?

Kærlig hilsen Albert Johansen

Forbandede abekatte!

• Fuld medlem
  • Activity:
    2%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Maj 24, 2019, 09:54:54 pm »
Men jeg var til min kærestes fødselsdag engang, hvor der blandt gæsterne var hendes veninde. En sådan lidt mosteragtig type omkring de 40. Men hun havde fundet sig en sort filejs i starten af 20-erne. Hun kunne godt li' når han rigtigt hoppede.

Man ser for sig den halvkvabsede trunte, der må tage til takke med en neger, dum og nassende! :drool: Ja, andet kunne hun vel ej få. Og skulle der hoppes op og ned!

Nej, se nu denne neger, som han danser, som om han gik på glødende kul!

Hold kæft, hvor er de dumme! 

Nå, kan du have det, din gamle skidespræller.

« Senest Redigeret: Maj 24, 2019, 10:00:36 pm af Albert Johansen. »
Forbandede abekatte!

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Maj 24, 2019, 10:00:52 pm »

Man ser for sig den halvkvansede trunte, der må tage til takke med en neger, dum og nassende! :drool: Ja, andet kunne hun vel ej få. Og skulle der hoppes op og ned!

Hold kæft, hvor er de dumme! :drool: :drool: :drool:

Så skulle du læse om disse negere som har ebola der angriber nødhjælpsarbejdere fra WHO (World Health Organization) og Læger Uden Grænser. Det er så dumt at man ikke kan andet end at grine  :ROFL: :ROFL:

'The situation is far more dangerous than the statistic of 1,000 deaths, itself the second largest in history, suggests and the suspension of key services threatens to create a lethal inflection point in the trajectory of the disease,' he said.

'The danger is that the number of cases spirals out of control, despite a proven vaccine and treatment.'

Relief efforts have been repeatedly hampered over the past year by fighting among local militias.

According to WHO director general, Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus: 'Cases are increasing because of violent acts that set us back each time.'

There have been '30 different incidents and attacks against elements of the response' to the outbreak, according to Doctors Without Borders.

The medical aid group has temporarily suspended its operations at two of its centres in Congo after arsonists set fire to them.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7032565/Terrifying-Ebola-epidemic-conflict-riven-DRC-control-warn-experts.html

:big_grin: :big_grin: :big_grin: :big_grin:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

• Fuld medlem
  • Activity:
    2%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Maj 24, 2019, 10:03:39 pm »

Man ser for sig den halvkvansede trunte, der må tage til takke med en neger, dum og nassende! :drool: Ja, andet kunne hun vel ej få. Og skulle der hoppes op og ned!

Hold kæft, hvor er de dumme! :drool: :drool: :drool:

Så skulle du læse om disse negere som har ebola der angriber nødhjælpsarbejdere fra WHO (World Health Organization) og Læger Uden Grænser. Det er så dumt at man ikke kan andet end at grine  :ROFL: :ROFL:

'The situation is far more dangerous than the statistic of 1,000 deaths, itself the second largest in history, suggests and the suspension of key services threatens to create a lethal inflection point in the trajectory of the disease,' he said.

'The danger is that the number of cases spirals out of control, despite a proven vaccine and treatment.'

Relief efforts have been repeatedly hampered over the past year by fighting among local militias.

According to WHO director general, Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus: 'Cases are increasing because of violent acts that set us back each time.'

There have been '30 different incidents and attacks against elements of the response' to the outbreak, according to Doctors Without Borders.

The medical aid group has temporarily suspended its operations at two of its centres in Congo after arsonists set fire to them.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7032565/Terrifying-Ebola-epidemic-conflict-riven-DRC-control-warn-experts.html

:big_grin: :big_grin: :big_grin: :big_grin:

At blive angrebet er man da skam selv uden om, om man tager ned for at hjælpe negerne.

Nå, hva' fa'en - det er vel også en måde at rydde lidt ud i væmmeligboerne på¨- de lallende røde halalhippier!

Forbandede abekatte!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Maj 24, 2019, 10:28:33 pm »
At blive angrebet er man da skam selv uden om, om man tager ned for at hjælpe negerne.

Nå, hva' fa'en - det er vel også en måde at rydde lidt ud i væmmeligboerne på¨- de lallende røde halalhippier!

Du tror vel heller ikke, vi har medlidenhed med dig - når du hviner tøset - mens du spræller under dem ude på fælleden  :blum:

• Fuld medlem
  • Activity:
    2%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Maj 24, 2019, 10:31:56 pm »

Du tror vel heller ikke, vi har medlidenhed med dig - når du hviner tøset - mens du spræller under dem ude på fælleden  :blum:

Hva' fa'en skurer mit øje?!  :hyper: Er sidens største pattebarn kommet tilbage? SÅ skal vi til at have fest igen!

Forbandede abekatte!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Maj 25, 2019, 01:04:04 am »

Hva' fa'en skurer mit øje?!  :hyper: Er sidens største pattebarn kommet tilbage? SÅ skal vi til at have fest igen!

Så er vi ved at være tilbage alle sammen  :big_grin:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.4%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Maj 27, 2019, 03:23:47 pm »
Man ser for sig den halvkvabsede trunte, der må tage til takke med en neger, dum og nassende! :drool: Ja, andet kunne hun vel ej få.

Jo hun kunne tage ned på bodegaen og lade 10 - 12 hanner konkurrere om at komme i gang med hende. Eller tage på charterferie til Middelhavet, hvor hun kan gå på diskoteker hvor der er hundredevis af hanner der konkurrer om hende.

Den slags er vi andre dog fri får når vi har god købekraft i Fjernøsten. Uanset hvor grimme og fede vi er, og med lange sorte hår i næsen og ørerne, kan vi købe os til det bedste unge kød.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Maj 27, 2019, 05:06:15 pm »
Den slags er vi andre dog fri får når vi har god købekraft i Fjernøsten. Uanset hvor grimme og fede vi er, og med lange sorte hår i næsen og ørerne, kan vi købe os til det bedste unge kød.

Er du nogensinde kommet til at købe en ladyboy ved en fejl?  :hyper:
cuckelicuck

• Fuld medlem
  • Activity:
    2%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Maj 28, 2019, 01:08:13 am »
Man ser for sig den halvkvabsede trunte, der må tage til takke med en neger, dum og nassende! :drool: Ja, andet kunne hun vel ej få.

Jo hun kunne tage ned på bodegaen og lade 10 - 12 hanner konkurrere om at komme i gang med hende. Eller tage på charterferie til Middelhavet, hvor hun kan gå på diskoteker hvor der er hundredevis af hanner der konkurrer om hende.

Carlo, min ven, godt at høre, at du da skam stadig kan få skævøjerne til at svede for dig dernede i bananpalmens land. :drool:

Forbandede abekatte!