Forfatter Emne: Carlo, du skrev engang  (Læst 2717 gange)

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Carlo, du skrev engang
« Svar #15 Dato: August 12, 2018, 11:27:15 am »
Sikkerhedskopieret

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: August 14, 2018, 07:27:30 am »
Mmmmm...... den højeste muslimske, æstetiske nydelse er sort røg. 60 biler futtet af på en nat.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/polisen-ett-60-tal-bilar-som-har-brunnit

Snart vil det være slut med de grønne skove, som vil blive afløst af noget svedent.

HVAD RAGER DET OS, hvad Reformskifteren mener. Der bliver ingen dialog, imødekommenhed eller kompromiser.

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Oktober 04, 2018, 06:53:03 am »
Når jeg læser Carlo og Albert diskutere islam kommer jeg altså til at tænke på dem her.

:big_grin:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 04, 2018, 10:23:04 pm »
Sikkerhedskopieret

Er du ikke snart så sikkerhedskopieret - at sikkerhedskopierne er så sikkerhedskopierede - at de er sikkerhedskopierede, derhen hvor selv sikkerhedskopierne er så sikkerhedskopierede at sikkerhedskopierne ikke kan læses pga sikkerhedskopieringen . :hunter: :huh:

Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Oktober 05, 2018, 09:02:53 pm »
Sikkerhedskopieret

Er du ikke snart så sikkerhedskopieret - at sikkerhedskopierne er så sikkerhedskopierede - at de er sikkerhedskopierede, derhen hvor selv sikkerhedskopierne er så sikkerhedskopierede at sikkerhedskopierne ikke kan læses pga sikkerhedskopieringen . :hunter: :huh:

SIKKERHEDSKOPIERET!

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #20 Dato: Oktober 05, 2018, 09:36:59 pm »
PU er den bedste på din-debat

Sikkerhedskopieret!
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Oktober 05, 2018, 10:55:43 pm »

Sikkerhedskopieret!

Sikkerhedskopieret.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Oktober 06, 2018, 12:05:53 am »

Sikkerhedskopieret!

Sikkerhedskopieret.

Sikkerhedskopieret.
« Senest Redigeret: Oktober 06, 2018, 12:12:57 am af Me »
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Oktober 06, 2018, 06:35:53 am »
Ok, rolig nu, Me. Jeg gemmer jo det hele alligevel. Så rolig nu.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: November 04, 2018, 11:40:45 pm »
Pakistanere er dog de værste af alle muhamedanere.

Nu er der store demonstrationer for dødsstraf for en kristen pakistaner der har fornærmet islam. I 2010 skulle hun have drukket vand af det samme bæger som en muslim havde drukket af.

Efter otte rå har højesteret nu frikendt hende. Det vil den muslimske pøbel ikke finde sig i og har taget gaderne. Og truet både hendes advokat til at forlade landet og også truet hans kok til at forlade landet. En minister der er trådt frem til hendes forsvar er blevet myrdet.

Det vakse vil sikkert spørge, hvad det rager os, hvad der sker i nogle udpinte ørkener på klodens bagside? Problemet er at de fanme slæber den ånd med her.

I 1991 var der ikke ret mange muslimer i DK, men alligevel kunne de mobilisere 700 muslimer til en demonstration på Rådhuspladsen, med krav om død over Salman Rushdie. Blandt de demonstrerende var Bashy Quarashi, som ellers fyldte avisernes spalter med TOLERANCE. Det han mener med tolerance er åbenbart at vi skulle tolerere deres intolerance og at frie, lyse kvinder skulle sprede noget mere ben for de muslimske hanner.

HVAD RAGER DET OS, hvad Reformskifteren mener. Der bliver ingen dialog, imødekommenhed eller kompromiser.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: November 07, 2018, 03:09:44 am »
Nej Albert, nu skal jeg fortælle den sjoveste muslimske jeg har set. Men tage lige slurk Fermet Branca før du læser videre, for ellers ryger du af stolen..

En muslim, lad os kalde ham Hassan, driver noget kioskvirksomhed i Hovedstadsområdet. Sådan lidt lyssky, så han tog til Malmö for at hente kioskvarer, for der kan han handle på et engroslager, uden at betale dansk moms og afgifter, og sælge det i kiosken. Han kører derover i sin ramponerede kassevogn, sammen med et par fætre. (Kun to fætre, ikke alle 300).

Hassan tænker, at når han nu alligevel kører, kan han lige så godt tage noget ekstra med. Men kan bilen holde til det, spørger han fætrene? Fætrene er fiffige, så de fortæller ham, at det går nok hvis han bare pumper noget ekstra luft i dækkene.

Sådan begiver Hassan og fætrene sig afsted til Malmö en aften, for det skal helst ske efter de har holdt fyraften hos Told&Skat.

Det går også godt. Lige indtil de har svunget af fra Motorvejen og op på Avedøre Havnevej. Det tunge læs og det høje tryk i dækket gør dækket varmt. Så det eksploderer lige rundt om svinget. Bilen slingrer så hårdt ind mod kantstenen, så varedørene springer op og hele det gode lager ligger spredt over 100 meter Avedøre Havnevej. Fætrene skal ikke have mere med det her at gøre, så de render op til Gammel Køge Landevej og tager en taxi, så Hassan står derned i aftenmørket med sine varer, der ligner noget fra juleaften, og begynder panisk at samle op. Politiet kommer selvfølgeligt forbi, men det meste hører under Told&Skat, som har fyraften, men de klør sig selvfølgelig i nakken.

Hvad der videre sker, ved jeg ikke, for jeg overværede ikke mere, da jeg skulle videre i mine pligter. Men mon ikke Hassan har fået tilkaldt en fætter med en kassevogn til at undsætte hans varelager. Og en anden fætter der har et autoværksted, til at komme ud og skifte hans hjul?

Men sjovt så det ud.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.2%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: November 07, 2018, 10:27:55 am »
Nej Albert, nu skal jeg fortælle den sjoveste muslimske jeg har set. Men tage lige slurk Fermet Branca før du læser videre, for ellers ryger du af stolen..

En muslim, lad os kalde ham Hassan, driver noget kioskvirksomhed i Hovedstadsområdet. Sådan lidt lyssky, så han tog til Malmö for at hente kioskvarer, for der kan han handle på et engroslager, uden at betale dansk moms og afgifter, og sælge det i kiosken. Han kører derover i sin ramponerede kassevogn, sammen med et par fætre. (Kun to fætre, ikke alle 300).

Hassan tænker, at når han nu alligevel kører, kan han lige så godt tage noget ekstra med. Men kan bilen holde til det, spørger han fætrene? Fætrene er fiffige, så de fortæller ham, at det går nok hvis han bare pumper noget ekstra luft i dækkene.

Sådan begiver Hassan og fætrene sig afsted til Malmö en aften, for det skal helst ske efter de har holdt fyraften hos Told&Skat.

Det går også godt. Lige indtil de har svunget af fra Motorvejen og op på Avedøre Havnevej. Det tunge læs og det høje tryk i dækket gør dækket varmt. Så det eksploderer lige rundt om svinget. Bilen slingrer så hårdt ind mod kantstenen, så varedørene springer op og hele det gode lager ligger spredt over 100 meter Avedøre Havnevej. Fætrene skal ikke have mere med det her at gøre, så de render op til Gammel Køge Landevej og tager en taxi, så Hassan står derned i aftenmørket med sine varer, der ligner noget fra juleaften, og begynder panisk at samle op. Politiet kommer selvfølgeligt forbi, men det meste hører under Told&Skat, som har fyraften, men de klør sig selvfølgelig i nakken.

Hvad der videre sker, ved jeg ikke, for jeg overværede ikke mere, da jeg skulle videre i mine pligter. Men mon ikke Hassan har fået tilkaldt en fætter med en kassevogn til at undsætte hans varelager. Og en anden fætter der har et autoværksted, til at komme ud og skifte hans hjul?

Men sjovt så det ud.

Og så ringede vækkeuret og Carlo vågnede op til morgenstundens fuglekvidder.
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.8%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: November 07, 2018, 10:39:28 am »
Det er rigtigt Carlo, muslimer er født snotdumme og så lugter de. Hele deres liv, går med at snyde myndighederne.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: November 08, 2018, 03:13:34 am »
Og så ringede vækkeuret og Carlo vågnede op til morgenstundens fuglekvidder.

Jeg kom selv forbi det spredte varelager og så det. Det var omkring 2007.

Offline DOjo

• Senior medlem
  • Activity:
    20.8%
  • EU borger
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: November 08, 2018, 03:21:08 am »
Horer gerne noget konkret.
F.eks. snyder de fleste Danskere med deres selv angivelser.

Skat er pt ca 3 milliard bagud pa sports udovere.

Maske er listen lidt laengere.

Det er rigtigt Carlo, muslimer er født snotdumme og så lugter de. Hele deres liv, går med at snyde myndighederne.