Forfatter Emne: Carlo, du skrev engang  (Læst 481 gange)

Offline Albert Johansen. (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
Carlo, du skrev engang
« Dato: August 09, 2018, 07:11:20 am »
Carlo, du gamle, du skrev engang sådanne et sjovt indlæg, hvori du fortalte om en dansk dame, der kom gående ned ad gaden med make up tværet ud over hele fjæset og en flok muslimske hanner rendende efter sig ned ad hele gaden! :drool:

Jeg har ledt efter dette indlæg, da jeg finder det så sjovt. Ja, det er ej for meget sagt, at jeg grinte højt og længe ved dette indlæg dengang, men nu kan jeg ej finde det længere. Vil du ikke fortælle historien her? Det var så sjovt. :cat:

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

Offline Petra

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.8%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Carlo, du skrev engang
« Svar #1 Dato: August 09, 2018, 07:32:26 am »
Tigermis søger kærlighed,
hos ugæv kommunist?
Bøssekarl kommer frem.
Hvad er det næste?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Hej feminine Albert. Det er snart længe siden
« Svar #2 Dato: August 09, 2018, 11:22:29 am »
Carlo, du gamle, du skrev engang sådanne et sjovt indlæg, hvori du fortalte om en dansk dame, der kom gående ned ad gaden med make up tværet ud over hele fjæset og en flok muslimske hanner rendende efter sig ned ad hele gaden! :drool:

Jeg har ledt efter dette indlæg, da jeg finder det så sjovt. Ja, det er ej for meget sagt, at jeg grinte højt og længe ved dette indlæg dengang, men nu kan jeg ej finde det længere. Vil du ikke fortælle historien her? Det var så sjovt. :cat:

Kan du ikke også fortælle om dengang, du sprællede hjælpeløst under en kæmpestor neger med et lem så tyk som en pæl ude på Fælleden?

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
Sv: Hej feminine Albert. Det er snart længe siden
« Svar #3 Dato: August 09, 2018, 11:56:47 am »

Kan du ikke også fortælle om dengang, du sprællede hjælpeløst under en kæmpestor neger med et lem så tyk som en pæl ude på Fælleden?

Er grønlænderne så kedelige i seng,at du er nødt til at krydre med bøssefantasier.
Stakkels dig

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 09, 2018, 08:00:43 pm »
Tigermis søger kærlighed,
hos ugæv kommunist?
Bøssekarl kommer frem.
Hvad er det næste?

Jeg ville bare så gerne læse den historie igen. Den var så sjov, syntes vi. :drool:

Forbandede abekatte!

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 09, 2018, 08:03:26 pm »

:drool: :drool: :drool:

Anklager, din børste, :cat: du glemmer da skam vist, at det alle dage er MIG, der griber de unge knejter hårdt ved nakkeskindet og bukker dem sammen under mig, mens de hjælpeløst spræller med arme og ben ud i luften, indtil JEG vælger at hugge til! skal jeg skam da lige love for, at de bryder ud i saglig fistelsang derved! :drool:

Kan du tage det Anklager, din gamle skurk :cat:

Forbandede abekatte!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 10, 2018, 08:43:55 am »
Så er jeg her.....

Jeg har aldrig skrevet sådan en historie, men noget der er sjovt. Jeg boede i et gettoområde og har færdes andre steder. Der træffer man undertiden lyse, unge piger med ludermake-up og en hale af muslimske hanner efter sig. Ja, jeg kom en overgang hos en nabo til en pige der lavede det nummer og der var meget lydt i ejendommen. Og når de gik i gang derinde. Jøsses kineserhat. Det lød som noget fra de dokumentarfilm, fra den afrikanske savanne, når sjakalerne, gribbene og hyænerne finder et ådsel.

Så er der mere muntert i Østrig, der kommer velbeslåede muslimer på ferie med deres koner, for at nyde den svale bjergluft. Og så har vi balladen. Konerne går i swimmingpoll iført burka. Og når de skal spise, sidder gutten ved bordet med maden og konerne sidder på gulvet. Så rækker de deres tallerken op til ham og i nåde, giver han dem deres tallerken med mad ned på gulvet. Så skal de også høre tyrolermusik. Du ved "Meine Frau heisst Edeltraud, Sie macht herlich' Sauerkraut". Og musikerne er i Dirndlhosen af skind af halalslagtet stenbuk.
« Senest Redigeret: August 10, 2018, 01:48:39 pm af Carlo »
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: August 10, 2018, 10:28:07 am »

Anklager, din børste, :cat: du glemmer da skam vist, at det alle dage er MIG, der griber de unge knejter hårdt ved nakkeskindet og bukker dem sammen under mig, mens de hjælpeløst spræller med arme og ben ud i luften, indtil JEG vælger at hugge til! skal jeg skam da lige love for, at de bryder ud i saglig fistelsang derved! :drool:

Vi ved jo godt, at du er så desperat, at du uopfordret skriver private beskeder til Gud og hvermand i håbet om at få bid.

Det er ikke unge drenge - det er hvem som helst - du skriver uanstændige forslag til.

Det er uanstændigt, fordi de fleste er heteroer, som folk er flest.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: August 10, 2018, 11:08:22 pm »

Vi ved jo godt, at du er så desperat, at du uopfordret skriver private beskeder til Gud og hvermand i håbet om at få bid.

Det er ikke unge drenge - det er hvem som helst - du skriver uanstændige forslag til.

Det er uanstændigt, fordi de fleste er heteroer, som folk er flest.

Nej, hov hov, De store løgnhals :drool: Jeg har alle dage kun kontaktet de, der selv har gjort sig lækre for mig først!! :cat:

Forbandede abekatte!

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: August 10, 2018, 11:19:45 pm »
Så er jeg her.....

Jeg har aldrig skrevet sådan en historie, men noget der er sjovt. Jeg boede i et gettoområde og har færdes andre steder. Der træffer man undertiden lyse, unge piger med ludermake-up og en hale af muslimske hanner efter sig. Ja, jeg kom en overgang hos en nabo til en pige der lavede det nummer og der var meget lydt i ejendommen. Og når de gik i gang derinde. Jøsses kineserhat. Det lød som noget fra de dokumentarfilm, fra den afrikanske savanne, når sjakalerne, gribbene og hyænerne finder et ådsel.

Så er der mere muntert i Østrig, der kommer velbeslåede muslimer på ferie med deres koner, for at nyde den svale bjergluft. Og så har vi balladen. Konerne går i swimmingpoll iført burka. Og når de skal spise, sidder gutten ved bordet med maden og konerne sidder på gulvet. Så rækker de deres tallerken op til ham og i nåde, giver han dem deres tallerken med mad ned på gulvet. Så skal de også høre tyrolermusik. Du ved "Meine Frau heisst Edeltraud, Sie macht herlich' Sauerkraut". Og musikerne er i Dirndlhosen af skind af halalslagtet stenbuk.

Carlo, du kære mand, det var da skam netop den historie, jeg tænkte på. Ih, hvor er den altså sjov. Man ser for sig disse aber og alle deres tosserier. Tak for det delte, Carlo! :drool:

Forbandede abekatte!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: August 10, 2018, 11:52:36 pm »
Carlo, du kære mand, det var da skam netop den historie, jeg tænkte på. Ih, hvor er den altså sjov. Man ser for sig disse aber og alle deres tosserier. Tak for det delte, Carlo! :drool:

Jeg synes nu at det er sjovere når abarne slås. Altså rigtigt slås. Ikke bare råber Wallah, wallah ud af et bilvindue.

Jeg skal til Haderslev på lørdag, for da slås aberne i timevis på Domkirkepladsen. Jeg er så heldig at jeg har en kammerat der bor på første sal, med godt overblik fra hans altan. Der deler vi så en pose Kellerbier fra Fleggård og ser aberne slås der dernede. Du må gerne være med, og tag lige et par flasker Amarone.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: August 11, 2018, 06:09:26 am »

Jeg synes nu at det er sjovere når abarne slås. Altså rigtigt slås. Ikke bare råber Wallah, wallah ud af et bilvindue.

Jeg skal til Haderslev på lørdag, for da slås aberne i timevis på Domkirkepladsen. Jeg er så heldig at jeg har en kammerat der bor på første sal, med godt overblik fra hans altan. Der deler vi så en pose Kellerbier fra Fleggård og ser aberne slås der dernede. Du må gerne være med, og tag lige et par flasker Amarone.

Det er så sjovt med de aber og deres åndsforladte ideer og påfund :cat: Den anden dag så jeg en flok nævenyttige rarbarberdrenge, de kom cyklende langsomt tre ved siden af hinanden på cykelstien, så de effektivt spærrede det det hele. Andre kunne ej komme forbi dem, det syntes de var mægtig sjovt. Mig bekendt lærer aberne ej at cykle hjemmefra, og de var skam da noget usikre. Den ene endte da også med kyssetøjet en tur i asfalten.

Det var da skam et syn jeg kunne bruge, da han stod der med blodet drivende fra munden, og de andre aber begyndte at råbe op op skabe sig. :drool:

Det er heller ej længe side, jeg så to dumme negerdamer fra det sorte Afrika :cat: De skulle have deres cykler gennem sådanne to metalbomme, der netop er sat op for at holde cykler ude fra et stisystem i et boligblokområde. Effektivt, må man da skam sige - de to negre kunne i hvert fald ej finde ud af at få cyklerne med igennem, dét stod de vel nok og bøvlede med længe. Hende, der havde problemet, havde et tomt, dumt udtryk i ansigtet - hun kunne selvfølgelig ej regne ud, hvordanne hun skulle vende cyklen for at få den igennem. :cat:

Jeg stilte mig og betragte de to tos'hoveder, mens jeg åbnede lommelærken og fik mig skam da en hivert. De stod der nok i ti minutter, og så var underholdningen sikret :drool: Nej, hvor var de dog dumme, hvad kan der blive af sådanne nogle mennesker her i vores dejlige Danmark? Anklageren er lykkelig, men for os andre er det da skam kun til gene.

Nej, negrene og alt deres hopperi - det bliver man skam da hurtigt træt af, vil du ej give mig ret, Carlo? Det giver én noget at tænke over, at vi skal belemres med de forfærdelige mennesker.

Nå, Carlo. Du må have det, din skidespræller.

Forbandede abekatte!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.8%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: August 11, 2018, 01:20:09 pm »
Ja, der er intet håb for at redde dem ind i civilisationen. Giver vi dem frihed, går de bare helt amok. Det bedste vi kan gøre, er at holde dem nede. Undertrykt. For det er de så vandt til.

Men katastrofen sker når der er nogen der vil integrere dem. Ja, for den slags mennesker findes faktisk.

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: August 11, 2018, 08:46:42 pm »
Ja, der er intet håb for at redde dem ind i civilisationen. Giver vi dem frihed, går de bare helt amok. Det bedste vi kan gøre, er at holde dem nede. Undertrykt. For det er de så vandt til.

Men katastrofen sker når der er nogen der vil integrere dem. Ja, for den slags mennesker findes faktisk.

Det er rigtigt, langt de fleste af dem synes da skam fortabt fra at leve et meningsgivende liv. Muhamser kan slet ej integreres, og man skal end ej forsøge.

Så er det da skam straks meget bedre med de fleste øst- og sydøstasiatiske hunner og nogle negerhunner :cat: De er som oftest omsorgsfulde og stiller sig tilfreds med mindre end de danske kvinder. De er glimrende som børnepassere, plejepersonale , rengøringsdamer og elskerinder.

Ja, det burde indskrives i loven, at kun hunner kommer ind - slet ej hanner, så havde vi skam da ej alle de problemer med de foragtelige muhamedanerhanner. :drool:

De der ønsker at integrere de foragtelige muhamser regner jeg for at være naive pattebørn - herinde repræsenteret ved fedtsyle som Anklageren, Trådløse Anna, Tigermanden, JoJo, Homosvaber, Gubbi og alle de andre fra rød stue :drool:

Ja, de mennesker tror på det gode i alle mennesker, og alle mennesker er ej gode.

Forbandede abekatte!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.8%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: August 12, 2018, 09:47:29 am »
Nu kan muslimer så godt lide vold. Især for ærens skyld. Når de kommer til vore lande, er det de oprindelige der er ofrene. Men på Vestbredden smager de deres egen medicin. Se hvordan israelerne muler dem.

Særligt sjovt er det der hvor et par store israelske politibetjente vridder hendes arme om på ryggen og giver hende håndjern på.

Nogle mennesker skulle være blevet oppe i deres mor.

https://www.facebook.com/hassan.moussa1/videos/10160681643285173/