Politik- & Samfund > Almen

Carlo, du skrev engang

(1/12) > >>

Albert Johansen.:
Carlo, du gamle, du skrev engang sådanne et sjovt indlæg, hvori du fortalte om en dansk dame, der kom gående ned ad gaden med make up tværet ud over hele fjæset og en flok muslimske hanner rendende efter sig ned ad hele gaden! :drool:

Jeg har ledt efter dette indlæg, da jeg finder det så sjovt. Ja, det er ej for meget sagt, at jeg grinte højt og længe ved dette indlæg dengang, men nu kan jeg ej finde det længere. Vil du ikke fortælle historien her? Det var så sjovt. :cat:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Petra:
Tigermis søger kærlighed,
hos ugæv kommunist?
Bøssekarl kommer frem.
Hvad er det næste?

Anklageren:

--- Citat fra: Albert Johansen. efter August 09, 2018, 07:11:20 am ---Carlo, du gamle, du skrev engang sådanne et sjovt indlæg, hvori du fortalte om en dansk dame, der kom gående ned ad gaden med make up tværet ud over hele fjæset og en flok muslimske hanner rendende efter sig ned ad hele gaden! :drool:

Jeg har ledt efter dette indlæg, da jeg finder det så sjovt. Ja, det er ej for meget sagt, at jeg grinte højt og længe ved dette indlæg dengang, men nu kan jeg ej finde det længere. Vil du ikke fortælle historien her? Det var så sjovt. :cat:

--- Afslutning på citat ---

Kan du ikke også fortælle om dengang, du sprællede hjælpeløst under en kæmpestor neger med et lem så tyk som en pæl ude på Fælleden?

Henrijette:

--- Citat fra: Anklageren efter August 09, 2018, 11:22:29 am ---
--- Citat fra: Albert Johansen. efter August 09, 2018, 07:11:20 am ---Carlo, du gamle, du skrev engang sådanne et sjovt indlæg, hvori du fortalte om en dansk dame, der kom gående ned ad gaden med make up tværet ud over hele fjæset og en flok muslimske hanner rendende efter sig ned ad hele gaden! :drool:

Kan du ikke også fortælle om dengang, du sprællede hjælpeløst under en kæmpestor neger med et lem så tyk som en pæl ude på Fælleden?

Er grønlænderne så kedelige i seng,at du er nødt til at krydre med bøssefantasier.
Stakkels dig

Albert Johansen.:

--- Citat fra: Petra efter August 09, 2018, 07:32:26 am ---Tigermis søger kærlighed,
hos ugæv kommunist?
Bøssekarl kommer frem.
Hvad er det næste?

Jeg ville bare så gerne læse den historie igen. Den var så sjov, syntes vi. :drool:

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version