Forfatter Emne: Hvem er ''vi'' i brovtebandens øjne?  (Læst 2724 gange)

thias

• Gæst
Sv: Nårh hvor er det synd
« Svar #45 Dato: December 13, 2018, 12:04:47 am »
Du kender intet til mig.

I virkeligheden er jeg en herreflink og intelligent fyr. Scorer som regel nær de 130 i IQ-tests. Anklageren nåede vist kun op på 103, synes jeg at han indrømmede engang. Så Anklageren er altså kun MIDDEL-begavet, selvom han gerne vil give indtryk af at være en kloge-Åge. :big_grin: :big_grin:

Det virker også lynende intelligent at bruge sin tid på at skælde mennesker ud, som du ikke kender.

Det er næsten ligesom at tage en Nobel-pris  :tatice_03:

BRAVO Anklageren!

Du begynder at fatte min pointe. :big_grin:

Jeg skælder jer ud og troller jer - fordi I selv skal smage jeres egen medicin.

Som ER, at I sidder og kaster jer over én person, I overhovedet intet kender til i virkeligheden - og har en masse onde tanker om ham.

Så prøver jeg at gøre det samme ved jer. Lade som om jeg hader jer indædt og betragter jer som verdens mest ondskabsfulde svin. Fordi det er jo sådan, I selv sidder og tordner imod en vis person.

Og jeg giver dig ret: Det ER ikke særligt intelligent.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Sv: Hvem er ''vi'' i brovtebandens øjne?
« Svar #46 Dato: December 13, 2018, 12:05:26 am »
Intelligent, ja. Men satte man dig ind i en gymnasieklasse ville du nem forstå stoffet. Ikke desto mindre ville du blive bortvist fra gymnasiet inden der var gået en time.
Vi kan godt selv læse nyheder!

thias

• Gæst
« Svar #47 Dato: December 13, 2018, 12:06:08 am »
Vi har hørt dig.

Det er fint. Jeg har også andet at lave end at sidde og give igen på brovterne her.

I er det dybest set ikke værd. Men visse ytringer fra jeres side, kunne jeg bare ikke lade passere uimodsagt. Sådan er det.

Jamen så pis da af med dig, din idiot.
Problemet er, at du kan ikke undvære os.

Du er ret flabet.

Du kan jo prøve at sige idiot foran mig face to face. :big_grin:

thias

• Gæst
« Svar #48 Dato: December 13, 2018, 12:08:48 am »
Intelligent, ja. Men satte man dig ind i en gymnasieklasse ville du nem forstå stoffet. Ikke desto mindre ville du blive bortvist fra gymnasiet inden der var gået en time.

Måske. Måske ikke.

Sagen er den, at du ikke ved, hvordan jeg er i virkeligheden.

Måske er jeg stik modsat af, hvordan jeg er på nettet.

Måske ikke.

Det er Anklageren vist begyndt at indse - at man skal passe på med at dømme folk over nettet, for de kan give én et helt andet indtryk irl.

Jeg dømmer så også jer over nettet. Indrømmet. Men det er kun for at give igen på jeres ytringer.

Naturligvis ved jeg intet om jer irl. Du, Carlo, er måske en meget rarere mand i virkeligheden end på nettet, hvor du altid virker sur og tvær. Måske er du sur på nettet, fordi det er det eneste fristed, du har, hvor du KAN komme af med din galde. Måske. Måske ikke. Hvem ved.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: December 13, 2018, 12:10:20 am »
Vi har hørt dig.

Det er fint. Jeg har også andet at lave end at sidde og give igen på brovterne her.

I er det dybest set ikke værd. Men visse ytringer fra jeres side, kunne jeg bare ikke lade passere uimodsagt. Sådan er det.

Jamen så pis da af med dig, din idiot.
Problemet er, at du kan ikke undvære os.

Du kan jo prøve at sige idiot foran mig face to face. :big_grin:

Ja, hvorfor skulle det være et problem at sige det til dig ansigt til ansigt?
Du siger bare til.

thias

• Gæst
« Svar #50 Dato: December 13, 2018, 12:20:22 am »
Du siger bare til.

Det var bestemt ikke ment som en trussel, da jeg er pacifist.

Men som en provokation, fordi jeg ved af erfaring, at folk som regel er meget hårde bag tastaturet - men irl er der ikke ret mange der tør stille sig op og sige de samme ting. De så vi med fænomenet OFFENSIMENTUM, hvor alle de unge, der var åh, så hårde bag skærmen, i virkeligheden var nogle små usikre knægte, der - når det kom til stykket - var pisseflove over deres mobberi på nettet.

De fleste mennesker bliver pinligt berørt i det virkelige liv, når de konfronteres med deres grimme rendestenssprog på nettet.

Det er bare sjovt, som folk generelt altid puster sig op på nettet og bliver 4-5 gange hårdere end de er i virkeligheden. Fordi når man ikke skal forholde sig til den anden person som et RIGTIGT menneske, så tror man bare, at man kan tillade sig hvad som helst.

Du ville jo heller ikke turde møde mig, fordi så ville det vel blive afsløret, at du er muslim. :big_grin:
« Senest Redigeret: December 13, 2018, 12:21:54 am af Bastian Contrario »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.8%
    • Vis profil
« Svar #51 Dato: December 13, 2018, 12:21:03 am »
Hvad betyder profilgnaskning?

Pas du på dit privatliv, når han er på nettet. Han forsøger at granske i det, med alle midler.

thias

• Gæst
« Svar #52 Dato: December 13, 2018, 12:23:03 am »
Hvad betyder profilgnaskning?

Pas du på dit privatliv, når han er på nettet. Han forsøger at granske i det, med alle midler.

Olga_K har ikke generet mig. Hvorfor skulle jeg udstille hende?

Der er tre-fire personer herinde, der fortjener at blive udstillet, fordi de er ret ubehøvlede her på siden. Folk kan bare opføre sig pænt, så bliver de ikke profilgnasket.

Min hensigt med at udstille visse profiler, er, at jeg er dødtræf af, at folk på nettet tror de kan tillade sig hvad som helst.

Så derfor udstiller jeg folk, der er grove og ubehagelige på nettet. Fordi jeg ikke mener, at de skal have lov at slippe afsted med at mobbe og stalke folk på nettet.

Når du siger, at jeg såkaldt profilgnasker, overser du FULDSTÆNDIGT, at jeg kun gør det overfor folk, der troller, stalker og mobber andre. D.v.s. primært brugere som Homofaber og Carlo og sekundært Anklageren - der er knapt så grov i munden som Carlo og Homofaber, men dog alligevel er i samme båd som dem og derfor må betragtes som deres allierede.

Jeg kunne aldrig finde på at udstille dem herinde, der opfører sig ordentligt. PU, Licensnægteren, Convex Earth, Torsten Bonfils (jeg har drillet ham lidt, men kun godmodigt, fordi jeg ved han kan tåle det), Debatsvinet (han har gået til mig, men aldrig på en grov måde), Desdicardo, GuBBi og nogle andre, jeg ikke lige orker opremse.
« Senest Redigeret: December 13, 2018, 12:29:53 am af Bastian Contrario »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
    • Vis profil
« Svar #53 Dato: December 13, 2018, 12:29:18 am »
Du siger bare til.

Det var bestemt ikke ment som en trussel, da jeg er pacifist.

Men som en provokation, fordi jeg ved af erfaring, at folk som regel er meget hårde bag tastaturet - men irl er der ikke ret mange der tør stille sig op og sige de samme ting. De så vi med fænomenet OFFENSIMENTUM, hvor alle de unge, der var åh, så hårde bag skærmen, i virkeligheden var nogle små usikre knægte, der - når det kom til stykket - var pisseflove over deres mobberi på nettet.

De fleste mennesker bliver pinligt berørt i det virkelige liv, når de konfronteres med deres grimme rendestenssprog på nettet.

Det er bare sjovt, som folk generelt altid puster sig op på nettet og bliver 4-5 gange hårdere end de er i virkeligheden. Fordi når man ikke skal forholde sig til den anden person som et RIGTIGT menneske, så tror man bare, at man kan tillade sig hvad som helst.

Du ville jo heller ikke turde møde mig, fordi så ville det vel blive afsløret, at du er muslim. :big_grin:

Jamen hvorfor skulle jeg ikke turde kalde dig idiot face to face? Det er da ikke at spille hård.

thias

• Gæst
« Svar #54 Dato: December 13, 2018, 12:31:17 am »
Jamen hvorfor skulle jeg ikke turde kalde dig idiot face to face? Det er da ikke at spille hård.

Hvis du gør det, vil jeg klappe af dig, fordi så viser du da lidt mere mod og mandshjerte end 99% af dem på nettet, der skriver den slags.

Så det er ikke for at give dig en på lampen - men kun for at teste om du bare er en svagpisser, som de fleste andre, der kun tør være hårde bag skærmen.

For hvis du gør det face to face, vil jeg stadig synes du er ubehøvlet. Men så vil jeg samtidig tænke "Okay, fair nok, han har sin mening og i det mindste er han mandfolk nok til at stå frem med sit ansigt og sige den".

Anklageren

• Gæst
« Svar #55 Dato: December 13, 2018, 12:32:35 am »

Der er tre-fire personer herinde, der fortjener at blive udstillet, fordi de er ret ubehøvlede her på siden. Folk kan bare opføre sig pænt, så bliver de ikke profilgnasket.

Der ikke er nogen, der kan lide dig.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.8%
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: December 13, 2018, 12:32:57 am »

Du er da ude på at gøre DD ubrugelig eller lukket. Måske er hun interesseret i at bruge forummet til debat. Så kan det være hun bliver sur.

thias

• Gæst
« Svar #57 Dato: December 13, 2018, 01:09:55 am »

Du er da ude på at gøre DD ubrugelig eller lukket. Måske er hun interesseret i at bruge forummet til debat. Så kan det være hun bliver sur.

Slet ikke.

Jeg ville bare give igen på jeres grovheder og mobning.

Faktisk har jeg som nævnt andet at give mig til end at sidde og skændes med brovtebanden hele tiden.

Så jeg vil nu slette denne profil. Og nej, jeg har ikke andre lige p.t.

Faktisk er jeg selv interesseret i seriøs debat - men når jeg har prøvet at debattere de emner, jeg har tændt på, så er jeg jo bare blevet saboteret af DIG, Carlo, og dit HVAD RAGER DET OS?, DET MÅ VI LIGE FUNDERE LIDT OVER og NØØØØØØØJ, HVOR SPÆNDENDE - FORTÆL OS MERE!!

Det blev jeg så træt af, at jeg til sidst valgte at modtrolle dig og dine venner. Fordi jeg havde prøvet VENLIGT at få dig til at stoppe mange gange. Men du blev ved og du blev ved. Og derfor begyndte jeg at udstille dig.

Du kunne jo bare have ladet være med at trolle og sabotere mine debatoplæg. Så havde jeg ladet dig være i fred, fordi når du ellers bare nøjes med at debattere, synes jeg egentlig dine indlæg ofte er okay velskrevne og saglige.

Da jeg så begyndte at udstille dig, Carlo, samt andre trolls som Tigermanden og Tørresnoren (jovist ER han nogle gange sjov - men han debatterer jo ALDRIG herinde. Fortæller KUN vittigheder!!), så uha, så blev der sat et koordineret gangstalking-angreb i gang, hvor jeg blev angrebet groft og meget usagligt og personligt af brovterne + Tørresnoren (som ikke er en brovter, men bare en irriterende narcissistisk spasmager). Jeg blev kaldt idiot, tosse, svin og alt muligt ubehageligt.

Skulle jeg bare finde mig i det? Nej da! - Og der fandt jeg så mit motiv til at trolle løs imod jer. :smile1: Det har måske ikke været god stil, indrømmet. Men jeg følte, at I fik som fortjent.

Men nu synes jeg det er blevet trættende. Og da jeg faktisk IKKE er ude på at ødelægge GuBBi´s debat (jeg har ikke noget imod GuBBi nemlig, bortset fra at han er alt alt alt for konfliktsky og giver trolls og stalkers alt for lang snor...), så vælger jeg at forlade jer nu.

Hvis jeg kender jer ret, vil I nok fortsætte med at bagtale mig bag min ryg. Sikkert i et forsøg på at provokere mig, så jeg kommer herind igen.

Men jeg føler, at jeg HAR fået sagt, hvad der skulle siges. Så uanset, hvad I skriver og siger, så har jeg vel efterhånden fået givet jer svar på tiltale. Så ingen grund til at gentage mig selv.

Lad mig slutte af med en hilsen til enkelte brugere herinde:

CARLO: jeg synes du har en ret grov og ubehagelig stil. Du virker ikke særligt empatisk. Uintelligent vil jeg dog ikke kalde dig. Du har mange interessante holdninger, så hvis du bare holdt dig til at debattere uden at trolle i andres tråde, ville jeg ikke have haft noget imod dig. God vind fremover og held og lykke med damerne. Men okay, det skal jeg jo ikke træde i, for HVAD RAGER DET MIG? :big_grin:
P.S: Ja, de 1300 (hvoraf dog kun 15-20 er damer) er desværre ikke bare et antal, jeg finder på. Ked af at sige det. Men du må selv ud og på jagt, så du kan komme op på bare en tiendedel af det antal. :blum:

ANKLAGEREN: ja, jo, jeg mistænker da dig for at have flere profiler. Men herregud, der er koldt og mørkt på Grønland, så hvad skulle du ellers lave? Du er meget debatlysten og samfundsinteresseret og det er fint nok. Men jeg synes, det er synd for dig, at du bruger så meget tid på din-debat. Kom noget mere ud i stedet for. Du kan jo godt lide at jage. Du må glæde dig til, at det snart bliver lysere og lunere i vejret, så du ikke behøver at sidde herinde 16 timer i døgnet.

HOMOFABER: jeg syntes i starten du havde mange gode bidrag til debatten, men efterhånden syntes jeg du blev mere og mere grov i din stil og jeg var ret skuffet over at se, hvordan du f.eks. forsvarede, da de autonome gik til angreb fysisk på Paludan. Der viste du dit sande jeg som en ret voldsfikseret venstreradikal. DOG vil jeg sige, at du virker intelligent nok og også er velformuleret. Det er bare synd, at du ikke som person umiddelbart virker som om, du helt kan matche de ellers flotte idealer, du foregiver at repræsentere her på nettet. Men nej, jeg kender dig ikke i virkeligheden. Måske er du ikke så slem endda. Men indtil videre, vil jeg da give dig igen og betragte dig på samme måde, som du da skam betragter mig. Som en idiot. :hyper:

GENUINE TROLL: du virker egentlig meget godmodig og humoristisk, men kan du ikke begynde at tænke lidt mere selv i stedet for bare blindt at like dine venner? Jeg tror du er ganske harmløs i virkeligheden, men jeg forstår godt, at Anti Rød irriteres over, at du ikke er bedre i stand til selv at formulere dine holdninger, men altid skal støtte dig op af andres. Du er for meget cheerleader, Genuine Troll.

TORSKEN: Jeg tror ikke du er Krøngerne. Jeg skrev det for at trolle, fordi jeg ville tage lidt pis på jer alle. ELLER er du? He he, det er svært at gennemskue dig. Men modsat mange andre herinde har du da en vis humor og kan tåle at man laver sjov med folk. Jeg ved, at du også har været irriteret over mit såkaldte profilgnaskeri. MEN det er nok fordi, du synes at det er gået for meget ud over dine Krønge-venner. Dybest set er Krøngerne langt hen ad vejen meget morsomme, men nogle gange har de også været for grove ved PJ og så har jeg altså følt behov for at sige fra overfor det. Men pøj pøj med at følge PJ-sagaen også i fremtiden.

LORENZ: Du er - tror jeg da nok, men jeg KAN tage fejl! - Krøngerne og også Blue_Velvet og Petra! Men jeg har nu intet imod dig som sådan. Du kan ikke gøre for, at du har en ret syret humor og som sagt er meget af det sjovt nok alligevel. Din humor er rablende vanvittig, men et langt stykke hen ad vejen har jeg nu moret mig over dine udgydelser, selvom de også nogle gange har været lidt over grænsen. Men jeg tror godt, du kunne blive en god standupkomiker. I så fald kommer jeg da skam gerne og ser dine shows. Jeg ved også godt, at DU med en vis sandsynlighed nu nok alligevel ER Albert. Det var for at narre brovterne, at jeg selv hævdede at være albert. Jeg vidste også godt, at Carlo IKKE er albert. Men jeg trollede ham bare, fordi han var så pissegrov og ubehagelig overfor mig. Så skulle han trolles. Selvfølgelig har Carlo da slet ikke humor til at være Albert. Det er Carlo sgu da alt alt for tør til. Men Lorenz, måske ses vi ude på fælleden en dag.  Du må da skam gerne tage Albert og Petra med. Hvem af de to tror du så, jeg skam da ville vælge? :blum:

GUBBI: Du er meget flink og idealistisk. Men også lidt for naiv og tossegod. Du giver stalkers og mobbere alt for lang snor! Hvis jeg var dig, ville jeg slet ikke acceptere, at folk sidder og sviner hinanden til herinde. Ja, jeg har også selv gjort det. Men kun fordi du lod mig gøre det. Så når andre svinede mig til, gav jeg da igen, det er klart. Men både mig selv og flere andre burde have været banned for længst. Men fordi du ikke har sat ret mange grænser, er mange - også jeg selv - gået over grænsen. Det er fint at være idealistisk, GuBBi. Men nogle gange synes jeg, at du lader det hele sejle for meget. Men hvad fanden, jeg ved jo, at du sikket gør det i en god og idealistisk mening. Sådan ÉR de radikale jo: Tossegode, men også lidt naive.

TØRRESNOREN: Vi to elsker at hade hinanden. Men nu slipper du da for mig. Hvem skal du så hænge til tørre? Jeg synes nu du ofte er meget sjov og jeg likede i starten også mange af dine vittigheder. Men så syntes jeg, at du begyndte at blive for mobbende og nedladende og så måtte jeg altså sige fra overfor dig. Jeg synes, det er fint, at du har humor. Men det behøver ikke altid være på andres bekostning, synes jeg. Man kan godt være morsom uden altid at skulle blive personlig. Jeg synes derudover, at det er paradoksalt, at du altid klandrer MIG for at være personfikseret, når du selv er det i så høj grad. 90% af dine indlæg er jo indlæg, hvor du hænger personer til tørre. Ergo personfikserede indlæg. Først var det Poul Jørgensen, så Convex Earth og til sidst Reptiltossen. Hvem skal NU være dit offer? :smile1:

LICENSNÆGTEREN: Du er en af de få herinde, der har opdaget NWO og kæmper på den rigtige side. Jeg synes måske, du er lidt for ekstrem efter min smag, da du er noget mere yderligtgående end jeg er. Men i det mindste er du ikke et blindt får og tør stå ved dine holdninger. Jeg er imponeret over, at du - modsat mig - kan stå for brovternes provokationer og ikke falder i fælden at hidse sig op og gå personligt til modangreb. Indrømmet, jeg har sgu et vist temperament og er stædig. Derfor finder jeg mig ikke i alt for meget. Du virker meget tålmodig. Så held og lykke med at kæmpe videre imod brovterne. Selvom jeg ved, at du ikke kan lide bøsser og også er mere for kæft, trit og retning end jeg er. Jeg er mere humanistisk orienteret. Du er mere til Stram Kurs. Jeg er mere til JFK21.

PU: Du har opdaget, at zionisterne styrer verden. Så dig vil jeg heller ikke kalde et blindt får. Du er også mere yderligtgående end jeg er, ligesom Licensnægteren. Men overordnet set mener jeg, at I begge har fat i meget af det rigtige. Hvis I skar 10-20% væk af jeres mest rabiate ytringer, tror jeg, at jeg ville være meget enig med jer begge. Men held og lykke med at udstille zionisterne også i fremtiden.

RUDI: Vi har haft vore kampe. Du har været provokeret over, når jeg italesatte, at jeg mente, at der var nogle profiler, der lignede dig lidt for meget. Indrømmet: Jeg ved jo ikke, om det er dig selv, der laver de profiler. Måske er det brovtebanden, der laver dem for at jeg og andre skal TRO, at det er dig? Hvem ved? Uanset hvad, så vil jeg sige, at hvis du skar 20-30% væk af dine mest yderligtgående ytringer, ville vi nok slet ikke være så uenige endda. Du taler aldrig om NWO og zionisterne (tror jeg nok), men dybest set er det jo også dem, DU bekæmper. Så selvom vi har haft vore skærmydsler og bølgerne er gået højt, mener jeg stadig, at du er nærmere sandheden end brovterne er. Men prøv nu alligevel at geare bare en smule ned for din hårde retorik. Så tror jeg, at du ville vinde mere sympati, fordi overordnet set er du ikke helt galt på den i at ville kæmpe for Gamle Danmark og kæmpe imod den nye verdensorden. Dog forstår jeg godt, at dersom du er en mand med et vist temperament, at det svært ikke at reagere skarpt overfor brovterne. Så dine vredesudbrud kan jeg af og til godt følge. Men derfor burde du alligevel PRØVE at kontrollere dem lidt bedre. Men hvad fanden? Det er jo nemmere sagt end gjort, når man har et vist temperament.

ALLE ANDRE: Undskyld til dem, jeg ikke har nævnt her. Men pøj pøj med jer også. Minus Evalu, der jo hader mig. Så gider jeg da skam ej hilse på hende, når hun er så sur og betragter mig som en idiot. :ohmy:

« Senest Redigeret: December 13, 2018, 01:22:59 am af Bastian Contrario »

Anklageren

• Gæst
« Svar #58 Dato: December 13, 2018, 01:25:33 am »
Du er kun kommet herover, fordi i fik SOL-debatten ødelagt og lukket.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.8%
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: December 13, 2018, 01:40:50 am »
Aner vi nu stilheden før stormen?