Forfatter Emne: Hvem er ''vi'' i brovtebandens øjne?  (Læst 4260 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Hvem er ''vi'' i brovtebandens øjne?
« Svar #30 Dato: December 12, 2018, 09:42:04 pm »
Der er nogle formelle krav, der skal opfyldes for at blive medlem af Brovtebanden:

Du skulle ligge bagbundet med en hæl på struben. Og ligge og ralle. Nu da det hverken gå at få dig på Lindholm eller tvangsmedicinere dig.

Voldspsykopat!

Slap af, Mulle ...

thias

• Gæst
« Svar #31 Dato: December 12, 2018, 09:48:51 pm »
Der er nogle formelle krav, der skal opfyldes for at blive medlem af Brovtebanden:

Du skulle ligge bagbundet med en hæl på struben. Og ligge og ralle. Nu da det hverken gå at få dig på Lindholm eller tvangsmedicinere dig.

Voldspsykopat!

Slap af, Mulle ...

Er man da ikke lidt voldspsykopat, hvis man skriver "du skulle ligge bagbundet med en hæl på struben"?

Det er kun sådan noget voldsfascister fra de autonome plejer at skrive.

Men ok, nu er Carlo jo også yderligtgående kommunist, så intet kan vel overraske fra dén kant. :big_grin:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.4%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: December 12, 2018, 09:49:09 pm »

Det er så morsomt, at I alle kalder HAM for profilgnasker, mens I selv gnasker profiler.

Når I kører sådan på HAM, hvor meget er I så bedre end ham, når han f.eks. kører på Tigermanden?

I er jo bare SÅ hykleriske. :ROFL:

Hvem gansker profiler? Andet end den forhenværende bruger til reptil-idioten, som jo ikke er her mere. Vi er ligeglade med profiler. Vil vil ha' debat.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.4%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: December 12, 2018, 10:01:26 pm »

Det er så morsomt, at I alle kalder HAM for profilgnasker, mens I selv gnasker profiler.

Når I kører sådan på HAM, hvor meget er I så bedre end ham, når han f.eks. kører på Tigermanden?

I er jo bare SÅ hykleriske. :ROFL:

Hvem gansker profiler? Andet end den forhenværende bruger til reptil-idioten, som jo ikke er her mere. Vi er ligeglade med profiler. Vil vil ha' debat.

YOU ARE AN IDIOT!! :ROFL:

Du, dit store fjols og kæmpestore kraftidiot af en hjernedød åndsamøbe startede netop SELV med at profilgnaske, da jeg gjorde min entré i denne diskussion.

Så det er DIG, din latterlige lille mide af en lavintelligent kæmpekraftidiot med en latterligt lille impotent grim diller, der startede!!

P.S.: Hej moderator GuBBi: Undskyld mit sprogbrug! Jeg er ked af at skrive sådan, da jeg i virkeligheden er en gentleman. Men jeg prøver bare at få jer til at indse, hvor grimt et sprog Homofaber og Carlo selv anvender. Så må man bruge samme sprog overfor DEM - det er simpel pædagogik. Hvis du, kære GuBBi, i højere grad skred ind over den slags fra starten, behøvede det ikke løbe sådan løbsk med ukvemsordene. :smile1:

Det er synd, at Reptil-tossen ikke er her mere. I kunne have fået mange gode diskussioner om profiler. Måske I kunne udveksle og krydstjekke informationer om brugerne.

Anklageren

• Gæst
Du har kun 1 like
« Svar #34 Dato: December 12, 2018, 10:30:40 pm »
Derfor kan man ikke andet end betragte brovterne med overbærende ligegyldighed, mens man ryster på hovedet af dem. Heldigvis er de kun en 3-4 stykker, selvom de foregiver at være væsentligt flere. Reelt er der jo kun Anklageren, Carlo og Homofaber. De øvrige brovtere er medløbere og likere samt fakes og dobbeltprofiler.

Du ligner også Reptiltossen ved, at ingen liker dig.

Det kunne I have fået meget tid til at gå med - Vi har grædt det samme snot osv  :smile1:

Offline Olga_K

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: December 12, 2018, 10:30:49 pm »
Hvad betyder profilgnaskning?

Evalu

• Gæst
« Svar #36 Dato: December 12, 2018, 10:49:36 pm »
Hvad betyder profilgnaskning?

Det er en speciel form for spiseforstyrrelse, der særligt ses hos trolls, der forspiser sig i profilgætterier for derefter at brække sig udover et debatforum.

thias

• Gæst
Sv: Du har kun 1 like
« Svar #37 Dato: December 12, 2018, 11:02:30 pm »
Derfor kan man ikke andet end betragte brovterne med overbærende ligegyldighed, mens man ryster på hovedet af dem. Heldigvis er de kun en 3-4 stykker, selvom de foregiver at være væsentligt flere. Reelt er der jo kun Anklageren, Carlo og Homofaber. De øvrige brovtere er medløbere og likere samt fakes og dobbeltprofiler.

Du ligner også Reptiltossen ved, at ingen liker dig.

Det kunne I have fået meget tid til at gå med - Vi har grædt det samme snot osv  :smile1:

Som jeg skrev i mit indledende indlæg, så for at komme med i Brovtebanden skal man like hinanden bevidstløst. Så antallet af likes siger intet om en brugers indlægskvalitet. Men mere om, hvor mange allierede han eller hun har på debatten.

Folk liker som regel mere efter sympatier end efter indlæggets indhold.

thias

• Gæst
« Svar #38 Dato: December 12, 2018, 11:05:51 pm »
Det er synd, at Reptil-tossen ikke er her mere. I kunne have fået mange gode diskussioner om profiler. Måske I kunne udveksle og krydstjekke informationer om brugerne.

For I brovter er jo slet slet ikke optaget af profiler?

Bare se, så meget krudt I bruger på bemeldte "Reptil-tosse". :big_grin:

Når han gør det samme, er han en idiot, siger I.

Gør I det, ja, så er det intet problem, kan jeg forstå.

Det er typisk for brovternes måde at manipulere på, at de godt må gøre alt det, som deres modstandere ikke må.

Anklageren må godt udstille Tigermanden, men gør andre det, så er de profilgnaskere.

Homofaber må godt udstille Reptil-tossen, men udstiller nogen Homofaber selv, er de profilgnaskere.

Carlo må godt udstille Reptil-tossen, men udstiller nogen Carlo selv, er de profilgnaskere og så RAGER DET IKKE OS!

Genuine Troll må godt udstille Rudi (hvad hun har gjort et hav af gange), men udstiller nogen hendes medbrovtere, så slår hun fjollet ud med armene.

Anklageren

• Gæst
Nårh hvor er det synd
« Svar #39 Dato: December 12, 2018, 11:25:44 pm »
Ingen gider være sammen med dig.

Bor du også alene?

Som jeg skrev i mit indledende indlæg, så for at komme med i Brovtebanden skal man like hinanden bevidstløst. Så antallet af likes siger intet om en brugers indlægskvalitet. Men mere om, hvor mange allierede han eller hun har på debatten.

thias

• Gæst
Sv: Nårh hvor er det synd
« Svar #40 Dato: December 12, 2018, 11:31:13 pm »
Du kender intet til mig.

I virkeligheden er jeg en herreflink og intelligent fyr. Scorer som regel nær de 130 i IQ-tests. Anklageren nåede vist kun op på 103, synes jeg at han indrømmede engang. Så Anklageren er altså kun MIDDEL-begavet, selvom han gerne vil give indtryk af at være en kloge-Åge. :big_grin: :big_grin:

Men da jeg er på det godes side, ser jeg det ganske enkelt som min pligt at bekæmpe den ondskabsfulde og undertrykkende brovtebande.

Undertrykkende fordi, I ikke kan tåle at blive sagt imod og vil bestemme alt, hvad man må og kan skrive på forum her. Det giver jeg Klondyke Carl ret i. I kan ikke tåle modspil, så hidser I jer op og bliver personlige og nedladende.

Ondskabsfulde, fordi det er tydeligt efterhånden, at Carlo og Homofaber er nogle meget ubehagelige og triste personer, der vil knægte deres modstanderes ytringsfrihed og gangstalker folk, der tør give dem lidt modstand på debatten og tør udstille deres åbenlyst udemokratiske og rethaveriske facon på debatten.

I virkeligheden gider jeg ikke spilde min tid på så usle personer, men jeg ser det også som min pligt verbalt at give igen på sådanne typers uforskammede og helt uacceptable opførsel. Og det gør jeg så gerne.

Bor du også alene?

« Senest Redigeret: December 12, 2018, 11:33:29 pm af Bastian Contrario »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.4%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: December 12, 2018, 11:42:21 pm »
Du kender intet til mig.

I virkeligheden er jeg en herreflink og intelligent fyr. Scorer som regel nær de 130 i IQ-tests. Anklageren nåede vist kun op på 103, synes jeg at han indrømmede engang. Så Anklageren er altså kun MIDDEL-begavet, selvom han gerne vil give indtryk af at være en kloge-Åge. :big_grin: :big_grin:

Men da jeg er på det godes side, ser jeg det ganske enkelt som min pligt at bekæmpe den ondskabsfulde og undertrykkende brovtebande.

Undertrykkende fordi, I ikke kan tåle at blive sagt imod og vil bestemme alt, hvad man må og kan skrive på forum her. Det giver jeg Klondyke Carl ret i. I kan ikke tåle modspil, så hidser I jer op og bliver personlige og nedladende.

Ondskabsfulde, fordi det er tydeligt efterhånden, at Carlo og Homofaber er nogle meget ubehagelige og triste personer, der vil knægte deres modstanderes ytringsfrihed og gangstalker folk, der tør give dem lidt modstand på debatten og tør udstille deres åbenlyst udemokratiske og rethaveriske facon på debatten.

I virkeligheden gider jeg ikke spilde min tid på så usle personer, men jeg ser det også som min pligt verbalt at give igen på sådanne typers uforskammede og helt uacceptable opførsel. Og det gør jeg så gerne.

Bor du også alene?

Vi har hørt dig.

thias

• Gæst
« Svar #42 Dato: December 12, 2018, 11:44:40 pm »
Vi har hørt dig.

Det er fint. Jeg har også andet at lave end at sidde og give igen på brovterne her.

I er det dybest set ikke værd. Men visse ytringer fra jeres side, kunne jeg bare ikke lade passere uimodsagt. Sådan er det.

Anklageren

• Gæst
« Svar #43 Dato: December 12, 2018, 11:50:11 pm »
Du kender intet til mig.

Det virker også lynende intelligent at bruge sin tid på at skælde mennesker ud, som du ikke kender.

Det er næsten ligesom at tage en Nobel-pris  :tatice_03:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33.4%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: December 13, 2018, 12:02:55 am »
Vi har hørt dig.

Det er fint. Jeg har også andet at lave end at sidde og give igen på brovterne her.

I er det dybest set ikke værd. Men visse ytringer fra jeres side, kunne jeg bare ikke lade passere uimodsagt. Sådan er det.

Jamen så pis da af med dig, din idiot.
Problemet er, at du kan ikke undvære os.