Jeg har da andre øgenavne. Jeg bliver tit kaldt licensfuskeren, licenssnyderen og licensnasseren af Homofaber, Carlo og Troll.
Det passer godt til dig Det er nedladende at skrive Brovtebanden, så de andre var for pæne.Citat fra: Licensnægteren efter August 08, 2018, 03:43:40 pmJeg har da andre øgenavne. Jeg bliver tit kaldt licensfuskeren, licenssnyderen og licensnasseren af Homofaber, Carlo og Troll.
Citat fra: Anklageren efter August 08, 2018, 04:09:46 pmDet passer godt til dig Det er nedladende at skrive Brovtebanden, så de andre var for pæne.Citat fra: Licensnægteren efter August 08, 2018, 03:43:40 pmJeg har da andre øgenavne. Jeg bliver tit kaldt licensfuskeren, licenssnyderen og licensnasseren af Homofaber, Carlo og Troll.Du har da før sagt at brovtebanden er et positivt udtryk.
Brovtebanden (her er det næsten kun Carlo og Homofaber) bruger tit udtrykket vi. Hvem er vi og hvorfor tror de to brovtere at de taler for os alle sammen?
...blev skrevet flere dage før Licensnægteren stillede spørgsmålet:http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8393.msg114692#msg114692Jeg anbefaler i videst muligt omfang helt at ignorere personerne bag Anklageren og Carlo. Det er meget syge mennesker, der intet andet har at give sig til dagen lang end at forsøge at nedgøre og sjofle andre debatten-brugere. Læg mærke til, at Lummer-Carlo skrev, at "man" ikke lyver. He he. Han er en omvandrende løgn!
Citat fra: DerRudi efter August 09, 2018, 10:56:48 am...blev skrevet flere dage før Licensnægteren stillede spørgsmålet:http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8393.msg114692#msg114692Jeg anbefaler i videst muligt omfang helt at ignorere personerne bag Anklageren og Carlo. Det er meget syge mennesker, der intet andet har at give sig til dagen lang end at forsøge at nedgøre og sjofle andre debatten-brugere. Læg mærke til, at Lummer-Carlo skrev, at "man" ikke lyver. He he. Han er en omvandrende løgn!Som om det interesserer nogen
Det interesserer da mig.
Citat fra: Licensnægteren efter August 09, 2018, 11:10:28 amDet interesserer da mig.DerRudi skriver faktisk ikke her på debatten. Han kommer bare lige engang imellem for at angribe nogen debattører personligt.
Citat fra: Anklageren efter August 09, 2018, 11:14:32 amCitat fra: Licensnægteren efter August 09, 2018, 11:10:28 amDet interesserer da mig.DerRudi skriver faktisk ikke her på debatten. Han kommer bare lige engang imellem for at angribe nogen debattører personligt.Hvorfor gør du det?