Forfatter Emne: Hvem er ''vi'' i brovtebandens øjne?  (Læst 3046 gange)

Anklageren

• Gæst
Sv: Hvem er ''vi'' i brovtebandens øjne?
« Svar #60 Dato: December 13, 2018, 01:50:53 am »
Aner vi nu stilheden før stormen?

Det ved jeg ikke. Han påstår, at han er meget klog - men han gider ikke at tage en Nobel-pris lige nu, når han i stedet for kan angribe Brovterne  :big_grin: :big_grin:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #61 Dato: December 13, 2018, 04:08:49 am »
Min IQ er nok omkring 90. At tilegne sig stof, er næppe et spørgsmål om IQ. Men hårdt arbejde.

En anden parameter for IQ er vid- kontra snæver horisont. Den er bare ikke objektiv. Men jeg tror jeg ville score højt der.

Jeg kender flere højt intelligente mennesker, som er meget snæversynede og hvis liv er en katastrofe.
Du får ret og jeg får fred!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45%
    • Vis profil
« Svar #62 Dato: December 13, 2018, 08:44:40 am »
Det er lidt ufatteligt, at manden aldrig forstod, at ingen delte hans interesse i at "afsløre" trolls, og at det var det, der gjorde, at folk blev irriteret på ham. Ingen gad simpelthen deltage i hans lange analyser. Og hvor mange profiler har han selv?
Når folk bruger så meget tid på andre mennesker, som de ikke kender og lader sig påvirke så meget, så er man ikke helt i balance.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #63 Dato: December 13, 2018, 09:12:20 am »
Og dermed sluttede denne tråd ------- Eller gjore den,  :girl_sigh:
Fake profil, :girl_blum2:

Anklageren

• Gæst
Jeg ved ikke, hvad min IQ er
« Svar #64 Dato: December 13, 2018, 12:42:26 pm »
Min IQ er nok omkring 90. At tilegne sig stof, er næppe et spørgsmål om IQ. Men hårdt arbejde.

En anden parameter for IQ er vid- kontra snæver horisont. Den er bare ikke objektiv. Men jeg tror jeg ville score højt der.

Jeg kender flere højt intelligente mennesker, som er meget snæversynede og hvis liv er en katastrofe.

Da jeg søgte ind til postvæsenet (etatselev) skulle vi tage en intelligenstest, og jeg var blandt de 200 der blev antaget (ud af 1.200 ansøgere).

Det forbavsede mig lidt, for mine karakterer var ikke gode (bortset fra matematik). Da jeg senere tog HF, fik jeg gode karakterer, men det vidste jeg ikke dengang.

« Senest Redigeret: December 13, 2018, 12:45:28 pm af Anklageren »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45%
    • Vis profil
« Svar #65 Dato: December 13, 2018, 02:03:57 pm »
Jeg aner ikke, hvad min iq er. Men jeg har da taget to videregående uddannelser på universitetsniveau og har arbejdet med programmering af operativsystemer. Der er bare ting, som jeg har haft interesse for. Omvendt har jeg aldrig interesseret mig for gåder eller løse rebusser eller kortspil. Jeg mister hurtig interessen og det er heller ikke noget, jeg er god til.
En person som Peter Madsen havde jo også "kun" en iq på 111 - over gennemsnittet, men heller ikke noget supergeni, selv om han tydeligvis havde nogle evner.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #66 Dato: December 13, 2018, 03:44:10 pm »
Det er synd, at Reptil-tossen ikke er her mere. I kunne have fået mange gode diskussioner om profiler. Måske I kunne udveksle og krydstjekke informationer om brugerne.

For I brovter er jo slet slet ikke optaget af profiler?

Bare se, så meget krudt I bruger på bemeldte "Reptil-tosse". :big_grin:

Når han gør det samme, er han en idiot, siger I.

Gør I det, ja, så er det intet problem, kan jeg forstå.

Det er typisk for brovternes måde at manipulere på, at de godt må gøre alt det, som deres modstandere ikke må.

Anklageren må godt udstille Tigermanden, men gør andre det, så er de profilgnaskere.

Homofaber må godt udstille Reptil-tossen, men udstiller nogen Homofaber selv, er de profilgnaskere.

Carlo må godt udstille Reptil-tossen, men udstiller nogen Carlo selv, er de profilgnaskere og så RAGER DET IKKE OS!

Genuine Troll må godt udstille Rudi (hvad hun har gjort et hav af gange), men udstiller nogen hendes medbrovtere, så slår hun fjollet ud med armene.
Jeg må sige at du da vist har lært noget fra en vis bruger der er bannet , og en som jeg ikke kan fordrage .  :yes:  Han sad også og ville prøve at bilde folk ind at han var en anden  :bad: så jo jeg tror du har været på besøg hos en vis herre , i ligner hinanden meget nu, jeg må dog sige at jeg bedre syntes om dig selv om at du er træls med dit profil gætteri , forstår ikke du gider det . Men jeg vil bare fortælle dig at hvis du tager turen derned  :big_grin: så bliv ikke uvenner med denne herre for han kender 100 politibetjente og så er han meget klog , han har en iq på 180 , så hvad siger du så .    Nå men alt om det  kom nu i bedre julehumør.  :yes: