Forfatter Emne: Canada tvinger Saudiarabien til at stoppe medicinsk behandling  (Læst 177 gange)

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Canada tvinger Saudiarabien til at stoppe medicinsk behandling
« Dato: August 08, 2018, 07:19:19 am »
Den grimme racisme viser endnu engang sit ansigt, og nu er det Canada, der sørger for, at Saudiarabiske borgere måske dør.  :JC_doubledown:

https://hsfo.dk/udland/Saudi-Arabien-stopper-medicinsk-behandling-af-borgere-i-Canada/artikel/180927

:aww: :Cherna_29:
Jeg er Muslim og Kommunist.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Canada tvinger Saudiarabien til at stoppe medicinsk behandling
« Svar #1 Dato: August 08, 2018, 08:29:08 am »
Kors i hytten hvor er du dum. Det er SA der trækker patienterne ud af Canada.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Canada tvinger Saudiarabien til at stoppe medicinsk behandling
« Svar #2 Dato: August 08, 2018, 10:22:49 pm »
Carlo! Og du, der kalder dig gæv kommunist!

Jeg sendte dig tidligere en privat besked, men jeg tror ikke, du så den, så du får den lige her:

Hvordan går det med dig? Jeg fornemmer, at du er ved at drive væk fra vores fælles kommunistiske baggrund, og det  smerter mit hjerte at se. Carlo, du må da kunne se, at Islam er den naturlige allierede for os kommunister? Vi kæmper for minoriteterne, og det har vi altid gjort. Ja, jeg er så i den lidt særlige situation, at jeg både er kommunist og Muslim, og det er en meget smuk kombination af solidaritet og bevidsthed. Carlo, du har for mig altid virket som et åbent menneske, der er ærligt for dig selv, var det ikke noget at opsøge Islam, så ville du måske få et mere nuanceret syn på på tingenes sande tilstand. Carlo, det er jo ikke fordi, jeg partout ønsker, at du skal konvertere. Det er kun dig, Carlo, der i hjertet kan vide, som du vil blive mere lykkelig som Muslim. Men Carlo, jeg kan sige dig, når først du overgiver dit hjerte til Allah, da vil den mest fantastiske fred indfinde sig i din sjæl. Jeg synes, du skulle overveje det, Carlo. Det synes jeg virkelig.

Din ven
Jeg er Muslim og Kommunist.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    88.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Kommunistiske Kina er unig med Tigerfjolset
« Svar #3 Dato: August 08, 2018, 10:40:28 pm »
Carlo! Og du, der kalder dig gæv kommunist!

Jeg sendte dig tidligere en privat besked, men jeg tror ikke, du så den, så du får den lige her:

Hvordan går det med dig? Jeg fornemmer, at du er ved at drive væk fra vores fælles kommunistiske baggrund, og det  smerter mit hjerte at se. Carlo, du må da kunne se, at Islam er den naturlige allierede for os kommunister? Vi kæmper for minoriteterne, og det har vi altid gjort. Ja, jeg er så i den lidt særlige situation, at jeg både er kommunist og Muslim, og det er en meget smuk kombination af solidaritet og bevidsthed. Carlo, du har for mig altid virket som et åbent menneske, der er ærligt for dig selv, var det ikke noget at opsøge Islam, så ville du måske få et mere nuanceret syn på på tingenes sande tilstand. Carlo, det er jo ikke fordi, jeg partout ønsker, at du skal konvertere. Det er kun dig, Carlo, der i hjertet kan vide, som du vil blive mere lykkelig som Muslim. Men Carlo, jeg kan sige dig, når først du overgiver dit hjerte til Allah, da vil den mest fantastiske fred indfinde sig i din sjæl. Jeg synes, du skulle overveje det, Carlo. Det synes jeg virkelig.

Din ven
How China is trying to impose Islam with Chinese characteristics in the Hui Muslim heartland
Islamic domes and signs in Arabic are being pulled down and no new ‘Arab style’ mosques can be built under campaign that has Hui communities worried

https://www.scmp.com/news/china/policies-politics/article/2145939/how-china-trying-impose-islam-chinese-characteristics

Jeg syntes du skal flytte til Kina så du kan se hvor glad de er for Islam derover :big_grin:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)