Forfatter Emne: DF er tilfreds selvom der stadigvæk kommer masser der får dansk statsborgerskab  (Læst 183 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    68.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
DF indrømmer her at de ikke vil føre en politik der stopper befolkningsudskiftningen. Så længer der kommer færre statsborgerskaber så er DF glad  :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2:
Jeg er kun tilfreds når der kommer massehjemsendelser. Men det er forskellen på mig og DF

DF tilfreds: Færre vil få dansk statsborgerskab

Ny indfødsretsaftale strammer reglerne for at blive dansk statsborger. Bag aftalen står Regeringen, Dansk Folkeparti og Socialdemokratiet. Målet er færre statsborgerskaber, siger Martin Henriksen (DF)
Nåleøjet er blevet mindre for dem der fremover vil have dansk statsborgerskab. Regeringen, Socialdemokratiet og Dansk Folkeparti har indgået en aftale om indfødsret, som strammer reglerne for at få statsborgerskab. Udlændinge- og integrationsordfører Martin Henriksen (DF) forventer, at det vil betyde langt færre nye, danske statsborgere.

”Helt overordnet bliver det sværere at få statsborgerskab, og det er det afgørende for os. Vi vil mindske antallet, der får statsborgerskab. Derfor kigger vi hele tiden efter forskellige redskaber til stramninger, som vi kan samle flertal for,” siger han.

https://ditoverblik.dk/df-tilfreds-faerre-vil-faa-dansk-statsborgerskab/

Jeg siger det igen. ''Vi vil mindske antallet, der får statsborgerskab. Derfor kigger vi hele tiden efter forskellige redskaber til stramninger, som vi kan samle flertal for,” siger han.'' De vil ikke bringe antallet af statsborgerskaber ned på NUL.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Du forsvarer dig bare, fordi DF og Trykkefrihedsselskabet ikke vil have noget med dig at gøre (fordi de mener, du ikke står på demokratiets grund).

Det må ikke være sjovt, at være en paria blandt islamkritikerne.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    68.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Du forsvarer dig bare, fordi DF og Trykkefrihedsselskabet ikke vil have noget med dig at gøre (fordi de mener, du ikke står på demokratiets grund).

Det må ikke være sjovt, at være en paria blandt islamkritikerne.

Men så er der andre der vil have mig  :big_grin: Jeg gider heller ikke dem når de ikke har en hjemsendelsespolitik.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    13%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
 Måske er DF ved at blive mere menneskelige,  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2: