Forfatter Emne: Hvad skal du have til aftensmad?  (Læst 104379 gange)

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Hvad skal du have til aftensmad?
« Svar #645 Dato: Juni 06, 2017, 08:23:04 pm »
Landboen.

Jeg undskylder af hele mit hjerte, men det var ikke mig der startede, jeg svarede kun igen, men så kan du se hvordan jeg bliver jagtet af den syge person, alt skal ødelægges som jeg er i.

Undskyld mange gange.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Din syge stakkel
« Svar #646 Dato: Juni 06, 2017, 11:10:43 pm »

Du får bare din egen medicin retur.
Du hænger alle mulige ud, så bliver du udsat for det samme.

Forskellen er bare at det jeg bruger mod dig er sandheden, hvor du er mere fuld af løgn end en ko er fuld af lort.

Nu har jeg klaget over dig, og håber Gubbi har tid.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

sekundar

• Gæst
« Svar #647 Dato: Juni 10, 2017, 07:02:25 pm »
Jeg har lige mæsket mig i stegt flæsk med persillesovs, og nyopgravede kartofler fra haven, så bliver det ikke meget bedre.
De er 14 dage senere i år, og der måtte 4 planter til en grydefuld.

Front Helle

• Gæst
« Svar #648 Dato: Juni 11, 2017, 11:44:01 am »
Stegt torsk med nye kartofler (egne), masser af persille og et strejf af citron.

Fisken har jeg desværre ikke selv været ude at hente, men jeg har en løbende aftale med en herlig gut, der ikke tager det med momsregnskaber over-højtideligt. Han er vist på vej ind nu, så jeg er gået.    :girl_bye2:

Nigermanden

• Gæst
« Svar #649 Dato: Juni 11, 2017, 12:02:33 pm »
Front Helle:
Citér
Stegt torsk med nye kartofler (egne), masser af persille og et strejf af citron.
Fisken har jeg desværre ikke selv været ude at hente, men jeg har en løbende aftale med en herlig gut, der ikke tager det med momsregnskaber over-højtideligt. Han er vist på vej ind nu, så jeg er gået.    :girl_bye2:

Det kan være, at nogle af os tager dit svindel rigtig højtideligt.
Det ville fryde mig at være med til at få afklapset sådan et par momssvindlere deroppe i Vendsyssel.

Politistationen i Frederikshavn, Skippergade 19-21 har tlf. 96 30-14-48  - eller
Nordjyllands Politi i Aalborg.
Man kan henvende sig personligt fra klokken 10 i morgen.

Front Helle, der jo som vi alle ved, er en fundamentalistisk racist af værste skuffe (bruger med vilje Landboens udtryk), ville have godt af at mærke, at hun ikke bare kan omgå loven, samtidig med at hun udsender sine ondskabsfulde smædeskrivelser mod en hel trosretning.   :aww: :Cherna_29:

BannerFøreren

• Gæst
« Svar #650 Dato: Juni 11, 2017, 12:33:09 pm »
Nigermanden:
Citér
Det ville fryde mig at være med til at få afklapset sådan et par momssvindlere deroppe i Vendsyssel.
Politistationen i Frederikshavn, Skippergade 19-21 har tlf. 96 30-14-48  - eller

Front Helle, der jo som vi alle ved, er en fundamentalistisk racist af værste skuffe (bruger med vilje Landboens udtryk), ville have godt af at mærke, at hun ikke bare kan omgå loven, samtidig med at hun udsender sine ondskabsfulde smædeskrivelser mod en hel trosretning.   :aww: :Cherna_29:

Det er muligt, at Niger/Tiger er en troll, men jeg synes det er ondsindet ud over alle grænser, sådan at ville melde Front Helle og dermed en - gætter jeg på - fredsommelig lille fritidsfisker. For 1 stk. torsk!

Tiger/Nigermandens pludselige lovlydighed og trang til at melde Helle udspringer af hans politisk-ideologiske had til hende. Det skriver han også selv.

Jeg er nødt til igen at spørge:
Hvor længe skal den persons ondskabsfulde chikane tåles på Din-debat?
Hvorfor må en sådan bannet person godt slå sig løs i vanlig stil og spamme dette forum til med 54 indlæg?

Nu fik han så ødelagt aftensmadtråden også.

Offline DF-112

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Lad dog tigermanden æde muslimsk!
« Svar #651 Dato: Juni 11, 2017, 12:52:04 pm »
Nigermanden:
Citér

Det er muligt, at Niger/Tiger er en troll, men jeg synes det er ondsindet ud over alle grænser, sådan at ville melde Front Helle og dermed en - gætter jeg på - fredsommelig lille fritidsfisker. For 1 stk. torsk!

Tiger/Nigermandens pludselige lovlydighed og trang til at melde Helle udspringer af hans politisk-ideologiske had til hende. Det skriver han også selv.

Jeg er nødt til igen at spørge:
Hvor længe skal den persons ondskabsfulde chikane tåles på Din-debat?
Hvorfor må en sådan bannet person godt slå sig løs i vanlig stil og spamme dette forum til med 54 indlæg?

Nu fik han så ødelagt aftensmadtråden også.

Halalslagtet/dyreplageri efter Allah bøn!

https://www.youtube.com/watch?v=BP4PoVnjxMw

Muslimer elsker blod....... :bad:

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.4%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #652 Dato: Juni 11, 2017, 08:20:45 pm »
Hvad synes andre om muslimens trusler med at opfordre til at melde en skribent til politiet - for at have batalt en fisk til en fritidsfisker?
Er det helt all right? Det interesserer mig fordi: Hvad kan vi mere vente?

GuBBi er vel "i hi". Jeg troede engang, at det var noget, man var om vinteren.....
Manner, Manner!

Offline Mak

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #653 Dato: Juni 11, 2017, 08:38:00 pm »
Han kan sgu uda bare melæde det. politiet har da også brug for et godt grin :smile:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #654 Dato: Juni 11, 2017, 11:51:01 pm »
Hvad synes andre om muslimens trusler med at opfordre til at melde en skribent til politiet - for at have batalt en fisk til en fritidsfisker?

GuBBi er vel "i hi". Jeg troede engang, at det var noget, man var om vinteren.....

Hvis jeg havde boet tættere på, havde jeg ikke haft noget imod at sælge hende en torsk.

Det er krakilsk at melde sådan noget til politiet, og det er forøvrigt den helt forkerte myndighed.

Det er også den forkerte tråd.

Offline huHU

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    1%
  • Verdenen er så god som du selv vil det.
    • Vis profil
« Svar #655 Dato: Juni 11, 2017, 11:53:44 pm »
Den højer national åse-helle mener ikke loven gælder for hen da hun som arier er havet over den slags. Vi ander skal dog udsættes for tvang handleringer fra partiet med det grimme logo.
How about being in family with Einstein?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #656 Dato: Juni 11, 2017, 11:56:50 pm »
Her i Nordjylland er det meget normalt at give hinanden vennetjenester. Og så længe det kun sker i lille målestok, er det ikke noget, jeg kunne finde på at anmelde. Der skal da være plads til at man får et par gratis fisk fra en fisker, man kender - eller lignende. Nu skal vi ikke gå i for små sko...

Jeg havde en bedstefar, der var fisker (stammede fra Fyn og har også et par gange fisket med Uffe Ellemann). Vi fik da tit gratis fisk fra ham, hvis han havde nogle til overs. Han var også ret antiautoritær og rasede konstant over når staten skulle blande sig i tingene. Han hadede alt, hvad der mindede om skatter og afgifter. Lidt anarkist ligesom jeg selv. Det er vel fra ham jeg har arvet de tilbøjeligheder. :yes:
« Senest Redigeret: Juni 12, 2017, 12:03:27 am af politisk ukorrekt »

Offline huHU

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    1%
  • Verdenen er så god som du selv vil det.
    • Vis profil
« Svar #657 Dato: Juni 12, 2017, 12:01:14 am »
for små sko har den der vil smide andre ud fra landet. Fattig er den land der ikke kan rumme nye hud farve.

Jeg har talt.
How about being in family with Einstein?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #658 Dato: Juni 12, 2017, 01:02:04 am »
Passende sko har den, der skriver om mad i "Hvad skal du have til aftensmad?"

Nigermanden

• Gæst
« Svar #659 Dato: Juni 12, 2017, 09:05:15 am »
DerRudi:
Citér

Mon ikke landet ligger sådan, at GuBBi ønsker et large og rummeligt forum? Jeg har mine grunde til at tro det.
Og hvad dig angår, hr. nynazist, er vi en del, der hellere ser din hæl end din tå.   :aww:  :Cherna_29: