Forfatter Emne: Trump: Løgnepressen er en fjende af folket  (Læst 1931 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    33%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Trump: Løgnepressen er en fjende af folket
« Svar #30 Dato: August 06, 2018, 02:18:17 pm »
1. Så er det en underlig måde, du reagerer på. Du har en automatreaktion.

2. USA har ikke været i krig med Rusland. USA og Rusland er ikke fjender. Rusland har ikke truet USA med atombomber.
USA og Rusland har også diplomatiske forbindelser, hvilket betyder, at det er embedsfolk, der kan arbejde sammen med Rusland uden at skulle tage højde for et politisk image. USA og Nordkorea har ikke diplomatiske forbindelser, og derfor er det endnu mere risikabelt, at en amerikansk præsident kaster sig ud i sådan et møde, for når statsoverhovedet mødes officielt er der embedsfolk til at planlægge.

3. Måske. Og det håber jeg da også. Det tegner bare ikke godt, når efterretningstjenester siger det modsatte. Men lad os give det et par måneder igen og se, hvad der sker.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: August 06, 2018, 02:25:55 pm »
"Vi" gider ikke, "vi ved..."  Vi, vi, vi! Hvor er det til at brække sig over disse blebørns evige "vi".

Tak for kaffe? Men hvad gælder dog ophidselsen? "Vi" er mig og min æselkaravane på vej til Timbuktu.

Det er nu mest Haderslev jeg frekventerer for at se aberne slås. Men i øjeblikket sidder jeg på min trasse i Thailand og hører junglelydene i aftenmørket, mens jeg studerer exopterygote og endopterygote insekter. Men nu må jeg trække indendørs p gr a myggene.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Anklageren

• Gæst
« Svar #32 Dato: August 06, 2018, 02:28:13 pm »
De puster sig op ved hjælp af ingenting, vil have os til at tro de repræsenterer en hel masse mennesker.

Det nummer kan du i hvert fald ikke lave  :big_grin: :big_grin: :big_grin: