Forfatter Emne: Homofaber: Islam har ingen indflydelse på ikke-muslimers liv eller på samfundet  (Læst 1826 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
I øvrigt er du dobbeltmoralsk eftersom du selv støtter organisationer, der går ind for at forfølge og dræbe jøder.

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
I øvrigt er du dobbeltmoralsk eftersom du selv støtter organisationer, der går ind for at forfølge og dræbe jøder.

Som hvilke? DNM går som jeg har nævnt rigtig mange gange ind for fredlige hjemsendelser. Du går ind for en religion som ønsker at dræbe vantro  :dash2: :dash2: :dash2: :dash2:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.4%
    • Vis profil

Som hvilke? DNM går som jeg har nævnt rigtig mange gange ind for fredlige hjemsendelser. Du går ind for en religion som ønsker at dræbe vantro  :dash2: :dash2: :dash2: :dash2:

DNM er nazister. Nazister gik ind for at udryddel jøder ergo går DNM også ind for at udrydde jøder.
Så er der alle de andre. Jødehad eksisterer i høj grad blandt højreekstreme.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.4%
    • Vis profil
Men måske imamen bare sagde det i sjov. Lidt ligesom Daniels kommentar om jødedrab også var i sjov, ik'. Sådan kan det jo gå ...  :blum:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil

DNM er nazister. Nazister gik ind for at udryddel jøder ergo går DNM også ind for at udrydde jøder.

Man kan godt hade nogen uden at ville dræbe dem. DNM kan bestemt ikke lige jøder men jeg har ikke set at de vil dræbe dem. I deres partiprogram står der at de går ind for fredlige hjemsendelser.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
Men måske imamen bare sagde det i sjov. Lidt ligesom Daniels kommentar om jødedrab også var i sjov, ik'. Sådan kan det jo gå ...  :blum:
Daniel var meget ung og skrev det i et privat forum. Ham her gør det bevist så det kommer ud i en vidre kreds.

Anklageren

• Gæst

Som hvilke? DNM går som jeg har nævnt rigtig mange gange ind for fredlige hjemsendelser. Du går ind for en religion som ønsker at dræbe vantro 

Argumentet er falsk af to årsager

1. For det første mener muslimer ikke, at kristne er vantro. Kristne omtales i koranen som "bogens folk".

2. For det andet handler passagerne i Koranen om at dræbe vantro i en helt speciel situation - nemlig - hvor Mekka var besat af hedninge.

Tag det som en oplysning. Jeg gider ikke debattere det.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.4%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Der er godt gået, hvis 4-5% af befolkningen kan påvirke den resterende del og deres dagligdag - uden endda at have nogen form for politisk indflydelse.

Øhhhhhhhh, nu var jeg nødt til at flytte fra et "gettoområde" fordi jeg ikke kunne holde muslimerne ud mere. Dvs jeg blev etnisk fordrevet.

Og så er der dem der vil have en udenlandsk ægtefælle til DK. De er i den grad på virket af den islamiske tilstedeværelse. I starten af 00'erne var regeringen nødt til at skærpe familisammenføringslovene p gr a muslimernes skændige misbrug. Det rammer nu sagelsløse, hører man den ene historie om, efter den anden.

Om et lille mindretal kan påvirke os? Det kommer an på hvordan vi griber det an. Omkring Israel får muslimerne ikke noget at skulle have sagt. Du får lige et billede af, hvordan muslimerne kan humme sig, når de står overfor en knusende overmagt.

Deres totale afmagt, synes jeg er lidt sjov. Ikke som i Europa, hvor de får lov til at grassere.
Du får ret og jeg får fred!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.4%
    • Vis profil
Når folk får islam på hjernen, går forstanden ud. Så kommer desperationen frem. Vælger man at bosætte sig i en by, må man regne med, at der kan være larm og støj. Den er ikke værre i ghettoer end så mange andre steder. Brokker man sig over larm i byen, er man dum, ligesom hvis man flytter til Grønland og brokker sig over, at der er for koldt.
Jeg flytter heller ikke til Udkantsdanmark og brokker mig over gamle tykke damer med rynker og hønserøvs-mund, der tager på solferie en gang om året og ellers går bag hækken resten af året. Måske lige med undtagelse, når de skal til købmanden for at købe deres ugeblad - som de sikkert bytter med en lige så kedelig og røvsyg dame på vejen. De kan så sidde og snakke om alle deres helbredsproblemer eller at købmanden engang løb tør for fløde til kaffen. Manden går i træsko uden hælkap og drikker Slots-pils som han har hentet over grænsen med sin trailer. De købte også lige lidt smøger og lidt tysk slik når de nu var i Tyskerland.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
Man kan også nævne muslimernes bønnekald i Sverige.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.4%
    • Vis profil

Man kan godt hade nogen uden at ville dræbe dem. DNM kan bestemt ikke lige jøder men jeg har ikke set at de vil dræbe dem. I deres partiprogram står der at de går ind for fredlige hjemsendelser.

Hvor mange eksempler kan du nævne på et sted i verdenshistorie, hvor der er blevet begået etnisk udrensning og folkedrab, hvor det har stået sort på hvidt i et partiprogram eller andet dokument, at "vi har tænkt os af dræbe og udrydde X med voldelige midler"?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.4%
    • Vis profil
Man kan også nævne muslimernes bønnekald i Sverige.

Wow, kan det høres i Danmark?  :big_grin:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.4%
    • Vis profil
Daniel var meget ung og skrev det i et privat forum. Ham her gør det bevist så det kommer ud i en vidre kreds.

Så hvis man er ung, kan man ikke komme med trusler. Er det at være ung nu en undskyldning. Den går nok ikke i retten. :yes:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil

Så hvis man er ung, kan man ikke komme med trusler. Er det at være ung nu en undskyldning. Den går nok ikke i retten. :yes:

Men det var i et privat forum skrevet som en joke. Dette var ikke en joke det denne imam sagde.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.4%
    • Vis profil

Men det var i et privat forum skrevet som en joke. Dette var ikke en joke det denne imam sagde.

"Det var bare for sjov". Det er verdens dårligste undskyldning. Der går heller ikke røg af en brand uden ild som man siger. Og hvorfor skulle man ikke kunne komme med trusler på et forum, hvor man skal tilmelde sig? Jeg havde da også en bruger. Det var ikke mere privat end din-debat.
Jo, Daniel fantaserede om den dag, han kunne få lov til at dræbe en jøde. Hvor det blev sagt er underordnet.