Forfatter Emne: [slettet]  (Læst 3250 gange)

Anklageren

• Gæst
Han er en led stodder
« Svar #15 Dato: Oktober 10, 2018, 12:52:40 pm »
Der er ikke mange, som har ondt af ham.

Man kan selv vurdere om man mener han er usympatisk i videoen, hvor han forfølger en kvinde der tydeligt siger at hun ikke vil optræde i hans video.

Og jeg undskylder overfor kvinden som tydeligt gjorde opmærksom på at hun ikke ønskede at være i videoen, at jeg linker til denne.

https://www.bitchute.com/video/5otQO5won80X/

Paludan er meget usympatisk.

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Så døde Stram Kurs lige på YouTuben
« Svar #17 Dato: Oktober 10, 2018, 04:52:00 pm »
Selvfølgelig skal han ikke forfølge kvinden; men jeg syntes han er stædig - modig og ret sjov at følge. Stram Kurs døde aldeles ikke på den video, kun på Youtube og jeg er ikke sikker på det er lovligt.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.6%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 10, 2018, 04:58:54 pm »
Paludan har et komisk udseende. Han ligner en gummibold i hovedet. Han burde virkelig få en fedtsugning i panden. Og håret. Ejer manden ikke et soigneringsredskab.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Oktober 10, 2018, 05:04:13 pm »
Selvfølgelig skal han ikke forfølge kvinden; men jeg syntes han er stædig - modig og ret sjov at følge. Stram Kurs døde aldeles ikke på den video, kun på Youtube og jeg er ikke sikker på det er lovligt.
Hvad er ikke lovligt?
At You Tube lukker Paludans kanal?
Mig bekendt er Rasmus Paludan ikke ejer af hverken You Tube, Facebook eller andre platforme, så det er ikke ham, der sætter reglerne, men ejerne af platformene.
Hvad der derimod ikke er lovligt er, at han filmer folk på gaden mod deres vilje.
I'm a Troll

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Oktober 10, 2018, 05:07:01 pm »
Hvad er ikke lovligt?
Mig bekendt er Rasmus Paludan ikke ejer af hverken You Tube, Facebook eller andre platforme, så det er ikke ham, der sætter reglerne, men ejerne af platformene.
Hvad der derimod ikke er lovligt er, at han filmer folk på gaden mod deres vilje.

Jo, det er faktisk lovligt at  filme - og dermed overvåge - andre på offentlig vej som her. Så nu bliver vi overvåget. Det er såååå ufedt..

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Oktober 10, 2018, 05:37:45 pm »
Hvad er ikke lovligt?

Rolig nu og Rasmus er advokat og udtaler at så vidt han ved, må YouTube ikke beskytte kriminelle og det er hun jo. Beskytter du kriminelle??
https://www.bt.dk/politik/rasmus-paludan-lukket-ned-af-youtube-det-er-ulovlig-censur

Er det i orden, at Paludan ikke må sige hvad han vil??
https://www.bt.dk/krimi/koebenhavns-politi-er-rykket-ud-45-gange-til-en-enkelt-borger
« Senest Redigeret: Oktober 10, 2018, 05:40:29 pm af fedt »
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Anklageren

• Gæst
Paludan bliver sikkert også smidt ud på Facebook
« Svar #22 Dato: Oktober 10, 2018, 06:20:14 pm »
 :smile1:

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Paludan bliver sikkert også smidt ud på Facebook
« Svar #23 Dato: Oktober 10, 2018, 06:26:34 pm »
Han har fået 30 dages karantæne fra NWO-Facebook før. Så han er i den fine klub sammen med den tidliger formand for DP som også har fået 30 dages karantæne flere gange fra FB.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Det måtte jo komme
« Svar #24 Dato: Oktober 10, 2018, 06:28:38 pm »
Man kan selv vurdere om man mener han er usympatisk i videoen, hvor han forfølger en kvinde der tydeligt siger at hun ikke vil optræde i hans video.

Og jeg undskylder overfor kvinden som tydeligt gjorde opmærksom på at hun ikke ønskede at være i videoen, at jeg linker til denne.

https://www.bitchute.com/video/5otQO5won80X/

Paludan er meget usympatisk.

Naturligvis ønsker kriminelle ikke at man filmer dem. Det gør folk der sælger hash på gaden heller ikke, men det betyder ikke at Paludan at gjort noget forkert.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Anklageren

• Gæst
Det måtte jo komme
« Svar #25 Dato: Oktober 10, 2018, 06:49:15 pm »
Naturligvis ønsker kriminelle ikke at man filmer dem. Det gør folk der sælger hash på gaden heller ikke, men det betyder ikke at Paludan at gjort noget forkert.

Det er ikke interessant for andre, hvad du mener om det.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Oktober 10, 2018, 06:51:47 pm »

Nogle mennesker er kriminelle, når de bærer niqab, andre mennesker er kriminelle, når de undlader at betale licens.
I'm a Troll

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    36.6%
    • Vis profil
Sv: Paludan bliver sikkert også smidt ud på Facebook
« Svar #27 Dato: Oktober 10, 2018, 06:53:42 pm »
Han har fået 30 dages karantæne fra NWO-Facebook før. Så han er i den fine klub sammen med den tidliger formand for DP som også har fået 30 dages karantæne flere gange fra FB.

Der er masser af folk, der får karantæne fra facebook. Det er ikke kun højrenationale islammodstandere eller anti-NWO-konspiration-dummernikker.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Oktober 10, 2018, 07:21:29 pm »

Det er ikke interessant for andre, hvad du mener om det.

Der må jeg lige svare dig imod Anklager og i Danmark er der demokrati og alle skal høres  :yes:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Oktober 10, 2018, 07:23:57 pm »

Nogle mennesker er kriminelle, når de bærer niqab, andre mennesker er kriminelle, når de undlader at betale licens.

Ja ondskabsfuld ironi er hun god til, når "hun" ikke kan komme med fornuftige svar  :yes: