Fritid > Youtube anbefalinger

[slettet]

(1/9) > >>

Warlock:
[slettet]

Torsten Bonfils:
Nå, det er altså sådan Reptiltossens interesse for reptilians er startet.

Friluftsbøssen:
Klassisk Ieet-humor. Let genkendelig. Men jo, da meget morsomt...

Vi havde skam da luret, at Ieet er en Reptilian Illuminatus. Hvorfor skulle han altid debunke alting, der udstiller den reptile magtelite?

I øvrigt fik jeg en henvendelse fra en MariS i går. Hun hævder at være Reptiltossens nabo. Jeg skulle hilse fra hende og sige, at "jeg har lige set reptiltossen køre rundt på cykel i Ålborg og optage en ny film om Illuminati- og reptiliansymboler. Han er godt nok tosset ham reptiltossen. Nu har Illuminati også opkaldt en mur efter ham ovre i Karolinelund! - Forresten er han også penneven med Pølle, de er sgu også lige sære begge to. Reptiltossen og Pøllemanden. Hilsen MariS."

Bortset fra det, så har jeg et spørgsmål til Torsten Bonfils: Kan du give os en opdatering på situationen i Krønge og omegn? Nu da SOL er lukket, er det jo svært at følge med....

Har PJ opgivet sin sag imod TRYG?
Har Olsen fået købt nogle nye underbukser på det sidste?
Får Flixtor drukket nogle bajere for tiden?

Er der ellers et andet sted på nettet, hvor man kan få nyt om Krøngerne? Er der et undercover Krønge-forum på nettet? Hvad med Snemanden´s forum, er de mon at finde derinde? Me, det ved du vel?!

Tørresnoren:

--- Citat fra: Friluftsbøssen efter August 23, 2018, 09:35:37 am ---

Er der ellers et andet sted på nettet, hvor man kan få nyt om Krøngerne? Er der et undercover Krønge-forum på nettet? Hvad med Snemanden´s forum, er de mon at finde derinde? Me, det ved du vel?!

--- Afslutning på citat ---

Torsten Bonfils:

--- Citat fra: Friluftsbøssen efter August 23, 2018, 09:35:37 am ---
Bortset fra det, så har jeg et spørgsmål til Torsten Bonfils: Kan du give os en opdatering på situationen i Krønge og omegn? Nu da SOL er lukket, er det jo svært at følge med....

Har PJ opgivet sin sag imod TRYG?
Har Olsen fået købt nogle nye underbukser på det sidste?
Får Flixtor drukket nogle bajere for tiden?

--- Afslutning på citat ---

Jeg har desværre ikke noget nyt fra Krønge (men jeg formoder da at PJ er ved at have vundet sin sag  :yes:). PJ er som bekendt bannet fra diverse fora, så i følge Terrence har han efterhånden kun Facebook tilbage til at skrive om sine mordforsøg osv. Man skal imidlertid være Facebookven med ham for at se hvad han skriver, så jeg overvejer om jeg skal lave en falsk profil og sende ham en venneanmodning  :smile1:. Det må Terrence have gjort for han har nogle gange på Sol citeret noget af det PJ har skrevet på Facebook.
Olsen har jeg mødt på Ekstra Bladet hvor man skriver under navnet "Departementschef Hallandsen". Han har foreslået at vi skulle oprette et nyt debatforum hvor vi uden censur kan skrive om pølser og Pølle, men jeg tror nu ikke rigtigt at jeg har lyst til at have et sådant forum registreret i mit navn. :bad:

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version