Forfatter Emne: Stram Kurs: En opdatering - Nordens Grænse  (Læst 767 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.2%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Stram Kurs: En opdatering - Nordens Grænse
« Dato: Juli 17, 2018, 04:42:17 pm »
Altid rart at få mere info og nyt omkring Paludan og Stram Kurs. 
https://www.youtube.com/watch?v=HYT4ed1Y_RY

Værd at lytte til.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Stram Kurs: En opdatering - Nordens Grænse
« Svar #1 Dato: Juli 18, 2018, 08:09:22 am »
Hvad er det vi skal se?
Du får ret og jeg får fred!

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.2%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 18, 2018, 09:44:17 am »
At Rasmus Paludan snakker om hans parti Stram Kurs. Der er mange der snakker om Stram Kurs på Din-Debat så jeg tænkede at i ville vide mere om partiet.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 18, 2018, 10:15:59 am »
At Rasmus Paludan snakker om hans parti Stram Kurs. Der er mange der snakker om Stram Kurs på Din-Debat så jeg tænkede at i ville vide mere om partiet.

Jeg vil gerne vide, hvorfor de på et år kun har fået 142 vælgererklæringer ud af de 20109, der skal samles ind.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 18, 2018, 10:55:17 am »
Nogen gider ikke at skriver under med nemid igen når de har gjort det en gang før med DP. Andre ser en ond cirkel hvor partiet har mange få stillere og derfor ikke skriver under. Så er der dem som har skrevet under for et andet parti (NB/DS)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 18, 2018, 11:39:28 am »

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvem der sidder i bestyrelsen, og at se det seneste referat fra generalforsamlingen.
Du får ret og jeg får fred!

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    45%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 18, 2018, 12:16:05 pm »
Nogen gider ikke at skriver under med nemid igen når de har gjort det en gang før med DP. Andre ser en ond cirkel hvor partiet har mange få stillere og derfor ikke skriver under. Så er der dem som har skrevet under for et andet parti (NB/DS)

Der er ca. 4000000 borgere i Danmark, der kan afgive en vælgererklæring. Det, du siger, er altså, at opbakningen til disse partier på yderste højrefløj er katastrofal lav.

Jeg giver Stram Kurs et år mere. Så eksisterer det ikke.

Anklageren

• Gæst
« Svar #7 Dato: Juli 18, 2018, 01:18:24 pm »

"Menneskerettigheder til krager, Nu" samler også vælgererklæringer - men stillerne kan bare trække deres vælgererklæring tilbage og stemme på Stram Kurs.

Det kan ikke blive lettere end nu, hvor man bare kan gøre det online ved at klikke på et link, man har modtaget - og derefter blive stiller for et nyt parti.

Citat: "Tilbagetrækning af digital vælgererklæring

§ 6. Ønsker vælgeren at trække en vælgererklæring afgivet efter § 5 tilbage, skal vælgeren gøre brug af det link, der fremgår af kvitteringen for vælgererklæringens afgivelse, jf. § 5, stk. 4. Ved at benytte linket og sin digitale signatur får vælgeren adgang til den digitale løsning, hvorfra vælgeren kan trække vælgererklæringen tilbage.

Stk. 2. Når vælgeren har trukket vælgererklæringen tilbage, bliver vælgererklæringen og alle øvrige oplysninger om vælgeren slettet i den digitale løsning. Vælgeren modtager herefter en kvittering fra løsningen via Digital Post."

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=176933

« Senest Redigeret: Juli 18, 2018, 01:22:57 pm af Anklageren »

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.2%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juli 18, 2018, 01:28:13 pm »
Og så er der også den del at Stram Kurs ikke er så kendt et parti. DP var pænt kendt efter deres reklamestunts.

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 18, 2018, 02:03:15 pm »
Og så er der også den del at Stram Kurs ikke er så kendt et parti. DP var pænt kendt efter deres reklamestunts.

Rasmus Paludan gør da ellers hvad han kan for at gøre sig bemærket.

Men dårlige undskyldninger er der nok af.
Nye Borgerlige blev stiftet efteråret 2015, og året efter i september 2016 havde de samlet de nødvendige ca. 20.000 vælgererklæringer sammen og blev opstillingsberettigede.

Okay, der var flere kendiser fra Whiskybæltet, som tegnede partiet, og en kavalergang sælger vel også.
Til gengæld kan de sikkert ikke levere så mange "Kamprapporter", hvor de gør rede for, hvor mange klistermærker, de har sat op - det er jo et lov- og orden parti, som ikke misbruger borgernes penge på rengøring af lygtepæle og facader.
I'm a Troll