Forfatter Emne: ForræderDanmark: En person der forsvarede sig selv fik en sigtelse for vold  (Læst 538 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
I stedet for at belønne personen for at forsvare sig selv imod disse overfaldsmænd så giver ForræderDanmark ham en sigtelse for vold. Håber han bliver frikendt  :JC_doubledown: :JC_doubledown: :JC_doubledown: :JC_doubledown: :JC_doubledown:

En 40-årig mand, der bor på Lokesvej i Skive, blev torsdag omkring klokken 20.30 overfaldet i sit eget hjem.

To mænd fra Højslev-området mødte op og ringede på. Da den 40-årige åbnede døren, blev han skubbet i brystet og begge mænd trængte ind i lejligheden, hvor en af dem tog halsgreb på den 40-årige.

Det lykkedes for manden at komme fri, hvorefter han stak af ud gennem terrassedøren. På vej ud snuppede han et boldtræ, der stod i et hjørne.

Da de to overfaldsmænd fulgte efter, slog han en af dem i hovedet med boldtræet. Det fratog dem lysten til at slås, og de forsvandt.

- Vi blev tilkaldt, og vi satte også hundepatruljer ind, fortæller politikommissær Lars Mikkelsen fra lokalpolitiet i Skive.

De to overfaldsmænd blev fundet på stisystemet i nærheden, og de havde selv tilkaldt en ambulance. Ham, der var blevet slået med boldtræet, blev kørt til hospitalet, men ifølge lokalpolitiet i Skive viste hospitalets undersøgelser, at der ikke var tale om indre blødninger, og at han dermed slap heldigt.

Overfaldsmændene var henholdsvis 23 år og 47 år, og det var den ældste, som blev slået med boldtræet.

https://www.skivefolkeblad.dk/artikel/tre-sigtet-efter-overfald-40-arig-forsvarede-sig-med-boldtrae
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Narkomanen, der slog dem med boldtræet, var næppe uskyldig
« Svar #1 Dato: Juli 17, 2018, 01:29:25 pm »
Siden hvornår, er du begundt at vælge side i narkoverdenen?

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.4%
    • Vis profil
Sv: Narkomanen, der slog dem med boldtræet, var næppe uskyldig
« Svar #2 Dato: Juli 17, 2018, 01:35:07 pm »

Han har afsonet sin straf og er vel uskyldig nu. Det er forkert og ulovligt at overfalde folk. Jeg ville havde gjort det samme hvis der var nogen der overfaldede mig i mit eget hjem (jeg ville nok havde brugt en kniv)
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.4%
    • Vis profil
§248 For legemsangreb under slagsmål, eller når den angrebne har øvet gengæld mod angriberen, kan straffen under særlig formildende omstændigheder bortfalde.

Håber han får denne dom. 

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hvis han ikke havde stjålet deres narko, havde problemet ikke eksisteret
« Svar #4 Dato: Juli 17, 2018, 02:27:07 pm »

Han har afsonet sin straf og er vel uskyldig nu. Det er forkert og ulovligt at overfalde folk. Jeg ville havde gjort det samme hvis der var nogen der overfaldede mig i mit eget hjem (jeg ville nok havde brugt en kniv)

Alle ved da, hvor desperate narkomaner kan blive, når man tager deres stof - og det burde være fremgået af dit oplæg.

Først stjæler "ofret" deres narko, og når de vil have narkoen igen, så klapper han dem en med et boldtræ.

I stedet for at fortælle hændelsesforløbet, kalder du narkomanen en helt og vil give ham en belønning  :big_grin: :big_grin: :big_grin:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    97%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 17, 2018, 04:30:39 pm »

Sælger du da også narko?

Jeg gør. Jeg aftaler med nogen at jeg vil sælge noget hash for dem, og at de får gysserne når jeg har solgt det. Men jeg ryger bare det hele selv. Godt jeg er 195 høj, vejer 105 kilo, er velbygget og veltrænet. Og 28 år. Sidst der var nogen der forøgte med et boldtræ, brækkede jeg bare boldtræet.
HVAD RAGER DET OS, hvad Reformskifteren mener. Der bliver ingen dialog, imødekommenhed eller kompromiser.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    97%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 18, 2018, 11:18:53 am »
Jeg ville havde gjort det samme hvis der var nogen der overfaldede mig i mit eget hjem (jeg ville nok havde brugt en kniv)

Ja, du er en lille forbryderspire. Anti-rød er også.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4315.0

"Jeg ville forsvare mig, uden hensyn til stodderens sarte følelser over at få smækket noget tung i hovedet, eller føle min store kokkekniv"

Hvor er DerRudi blevet af? Han går også ind for selvtægt.
HVAD RAGER DET OS, hvad Reformskifteren mener. Der bliver ingen dialog, imødekommenhed eller kompromiser.

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 18, 2018, 11:28:07 am »
Jeg ville havde gjort det samme hvis der var nogen der overfaldede mig i mit eget hjem (jeg ville nok havde brugt en kniv)

Ja, du er en lille forbryderspire. Anti-rød er også.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4315.0

"Jeg ville forsvare mig, uden hensyn til stodderens sarte følelser over at få smækket noget tung i hovedet, eller føle min store kokkekniv"

Hvor er DerRudi blevet af? Han går også ind for selvtægt.
Paragraf 248 findes ikke for sjov. Men tak for at du linker til den tråd, de argumenter som Anti-rød kommer med i tråden er også de samme som jeg ville komme med.
« Senest Redigeret: Juli 18, 2018, 11:50:56 am af Licensnægteren »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Læser du dine egne link?
« Svar #8 Dato: Juli 18, 2018, 12:29:11 pm »
Paragraf 248 findes ikke for sjov. Men tak for at du linker til den tråd, de argumenter som Anti-rød kommer med i tråden er også de samme som jeg ville komme med.

Citat fra dit link: "Årsagen til al balladen var en tvist om narkotika, siger politikommissær Lars Mikkelsen fra lokalpolitiet i Skive."

Anti-rød er bestemt ikke fortaler for at bruge paragraffen i narko opgør.

Jeg tror, at anti-rød vil kræve straffen forhøjet. Det gør han i hvert fald, når de skyder på gaden i stedet for at slå med et boldtræ.

Han har skrevet om motorbøsser.

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.4%
    • Vis profil
Ja
« Svar #9 Dato: Juli 18, 2018, 01:35:39 pm »

Citat fra dit link: "Årsagen til al balladen var en tvist om narkotika, siger politikommissær Lars Mikkelsen fra lokalpolitiet i Skive."

Anti-rød er bestemt ikke fortaler for at bruge paragraffen i narko opgør.

Jeg tror, at anti-rød vil kræve straffen forhøjet. Det gør han i hvert fald, når de skyder på gaden i stedet for at slå med et boldtræ.

Han har skrevet om motorbøsser.

En tvist kan være mange ting, det kan også være dem der har gjort noget ulovligt med narko. Jeg ville ønske at der stod mere omkring hvad den tvist gik ud på, så det ikke var en gætteleg hvad det er. Der er dog en ting som er sandt, en tvist skal afgøres med en samtale og IKKE et overfald.

''Den 40-årige beboer på Lokesvej er en gammel bekendt af politiet, mens de to mænd fra Højslev-området er nye bekendtskaber.''
Så det er en person som har været i brummen for et stykke tid siden og dette er dermed en gammel tvist der nok er fra før han kom i fængsel.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du skulle lave en indsamling - og selv belønne misforståede kriminelle
« Svar #10 Dato: Juli 18, 2018, 04:29:33 pm »

''Den 40-årige beboer på Lokesvej er en gammel bekendt af politiet, mens de to mænd fra Højslev-området er nye bekendtskaber.''
Så det er en person som har været i brummen for et stykke tid siden og dette er dermed en gammel tvist der nok er fra før han kom i fængsel.

Ja da - de danske fængsler virker så forebyggende på de indsattes kriminalitet, at de er de rene engle, når de kommer ud igen  :tatice_03:

Der er intet i artiklen, som underbygger dine fantasier. Der står bare, at det var et narkoopgør.

Offline Oversnogen

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Vil rigtig gerne melde ind med min mening i sagen da det er mig der er omtalt , for en ting skal i vide for det første går jeg ikke og sælger Narko og for det andet har jeg et barn boende på 12 år som gudskelov ikke var hjemme da det skete hvilket var rent held for så var det hele endt helt anderledes.....
For det andet forstår jeg ikke hvem af jer der siger jeg har haft en tvist fra før jeg røg ind og det er derfor Come on altså hva tror i selv lige??? tror i måske min datter havde boet hos mig i alle de år hvis  jeg  var helt brændt af NEJ VEL
nogle af jer herinde burde satme lukke røven mef jeres meninger når I intet ved om noget

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    52.6%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Så blev der tavshed
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.4%
    • Vis profil
Det er Anklageren der skal komme med et modsvar her.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er Anklageren der skal komme med et modsvar her.

Han skriver "For det andet forstår jeg ikke hvem af jer der siger jeg har haft en tvist fra før jeg røg ind og det er derfor Come on altså hva tror i selv lige???" - så det er da mest dig, han kommenterer.

Jeg har da ikke noget imod at kommentere det.