Forfatter Emne: klippe en finger afr?  (Læst 250 gange)

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
klippe en finger afr?
« Dato: Juli 13, 2018, 08:28:48 pm »
de hav mig heorin så nu er jeg afhængig af heorin? føst fik keh det gratios så jeg blev afhængig så nu kan de bruige mig som en slags tjener fordi de bed jeg vil gøre alt for at få det igen?

de slog en mand ned for di de ville have pengene og jeg skulle holde øje med der ikke kom nogen? I ved jo at jeg næsten ikke kan gå så jeg kan ikke fgøre så meget andet end stå vagt. føj hvor bvar det uhyggelig da de havbde slået ham ned og han lå der og rystede

jeg ville ikke være med mere? så nui vi lde habve penge for at give mig stofgfet det kan jeg ikke betale? så nu vil de klipp e en finger af? så bliver vel bare nædt til at stå vagt for dem igen for jeg kan jo ikke gå til politeiet når jeg sel har været med til de ting

Der er kun en tin g jeg ville og det er at være glad. hvis bare jeg kunne snakke med mor og far igen og de kunne hjkælpe mig ligesom da jeg var et lille barn, jkeg svner dem sådan men de gider mig ikke mere

farvel verden!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
Sv: klippe en finger afr?
« Svar #1 Dato: Juli 14, 2018, 07:44:54 am »
Jeg syntes det bedste du kan gøre Mak er, at gå til politiet.

Du kan få ro, og ikke frygte dem, der kun vil dig ondt, politiet kan passe på dig, om du så skulle ind og sidde lidt,
så vi du blive behandlet godt.

Du kan bede dem om, at tage kontakt til dine forældre, jeg håber de tilgiver dig, og hjælper dig, så du kan få det godt.

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 14, 2018, 04:46:17 pm »
lyse? jeg går til politet en af den næste dahe det er så uhyggeligt de ting jeg har været med til at gøre med dem? og så det at de har al magt over mig og bruiger mig som en slags tjener

kan jeg så ikke få metadon i fængslet så mine abstinenser iokke bliver så slemme?

sdist da jeg var i fængsel blev jeg selvfølgelig slået ned af en af de andre ganger med det samme fprdio der var nogen der javde sagt at jeg var der på grund af havde lavet noget med bnørn? de må vlre sindssyge oveni hovedet

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 14, 2018, 10:24:42 pm »
lyse? jeg går til politet en af den næste dahe det er så uhyggeligt de ting jeg har været med til at gøre med dem? og så det at de har al magt over mig og bruiger mig som en slags tjener

kan jeg så ikke få metadon i fængslet så mine abstinenser iokke bliver så slemme?

sdist da jeg var i fængsel blev jeg selvfølgelig slået ned af en af de andre ganger med det samme fprdio der var nogen der javde sagt at jeg var der på grund af havde lavet noget med bnørn? de må vlre sindssyge oveni hovedet

Godt Mak, men hellere i dag, end i morgen - jo, jeg tror du kan få Metadon - hvis du kommer i fængsel.

http://www.kriminalforsorgen.dk/Behandling-7093.aspx

Du skal ikke fortælle de indsatte, noget om din fortid, hvis du kommer i fængsel, er det på grund af det, du har været med til nu !

Held og lykke med det  :smile1:

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 15, 2018, 02:54:59 am »
tak lyse måske dør jegh eller mpske får jeg det bedre jeg ved det simpelthen ikke nu men føjer jeg ikke haar længe igen

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 15, 2018, 02:56:06 am »
jeg har slet ikke gjort nofrt medf børn det er en misforståelse?

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 15, 2018, 02:56:27 am »
carlo? vil du ikke niok hjælpe mig?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 15, 2018, 04:25:37 am »
jeg har slet ikke gjort nofrt medf børn det er en misforståelse?

Muligvis, men du har båret dig ufatteligt dumt ad.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.2%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juli 15, 2018, 05:08:06 am »

Hjælpe dig med hvad? Du begyndte på heroin med åbne øjne. Du vidste nøjagtigt hvad du gik ind til.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Petra

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    4.8%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 15, 2018, 07:57:58 am »
de hav mig heorin så nu er jeg afhængig af heorin? føst fik keh det gratios så jeg blev afhængig så nu kan de bruige mig som en slags tjener fordi de bed jeg vil gøre alt for at få det igen?

de slog en mand ned for di de ville have pengene og jeg skulle holde øje med der ikke kom nogen? I ved jo at jeg næsten ikke kan gå så jeg kan ikke fgøre så meget andet end stå vagt. føj hvor bvar det uhyggelig da de havbde slået ham ned og han lå der og rystede

jeg ville ikke være med mere? så nui vi lde habve penge for at give mig stofgfet det kan jeg ikke betale? så nu vil de klipp e en finger af? så bliver vel bare nædt til at stå vagt for dem igen for jeg kan jo ikke gå til politeiet når jeg sel har været med til de ting

Der er kun en tin g jeg ville og det er at være glad. hvis bare jeg kunne snakke med mor og far igen og de kunne hjkælpe mig ligesom da jeg var et lille barn, jkeg svner dem sådan men de gider mig ikke mere

farvel verden!

Ja så farvel?
Din staveplade er
ikke synkron.
Du snyder på vægten?
Stav nu forkert, korrekt.
Gej re mud.
vvjjfjkhgkjjfeifei= Muslim drikker ej alkohol?

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 15, 2018, 08:10:30 am »
Petra - Mak staver udmærket, men han ryster på hænderne.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 15, 2018, 08:26:23 am »
tak lyse måske dør jegh eller mpske får jeg det bedre jeg ved det simpelthen ikke nu men føjer jeg ikke haar længe igen

Hvis du vil leve, gør du som jeg har skrevet til dig.

Nu går du til politiet - du kommer nok i fængsel, og det er din redning - både fordi du er i fare, herude - og fordi du kan bive hjulpet i fængslet.
De vil hjælpe dig med, at blive behandlet for dit misbrug.

Men husk hvad jeg har skrevet før, du ved, du har "våd hjerne", og du ved, du kan blive rask, hvis du gør som jeg har skrevet til dig.

http://www.zajacperrone.com/YqOpNQZq/

Wet hjerne, også kendt som Wernicke-Korsakoff syndrom er forårsaget når kroppen har en mangel på thiamin, også kendt som vitamin B1. Uden tilstrækkelige niveauer af thiamin, kan hjernen ikke fungere normalt. Personer, der lider af våd hjerne kan udvise en bred vifte af symptomer: de kan synes forvirret; har ataksi, eller mangel på muskel koordination; eller endda oplever hallucinationer og confabulations.

____

De skal give dig  Thiamin (Super B1-vitamin)  + tilskud af alle B vitaminer OG en alm. vitamintablet.

http://helsenyt.com/frame.cfm/cms/id=6010/sprog=1/grp=8/menu=2/

Thiamin var det første B-vitamin, man fandt frem til - deraf betegnelsen B1-vitamin. Alvorlig man­gel på thiamin giver et syndrom, der går under navnet beriberi. Symptomerne omfatter mental for­virring, muskelsvækkelse (tør beriberi), væskeophobning (våd beriberi), forhøjet blodtryk, gangbe­svær og forstyrrelser i hjerterytmen.

Citat slut

« Senest Redigeret: Juli 15, 2018, 08:28:22 am af lyjse »

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 15, 2018, 04:41:41 pm »

Hjælpe dig med hvad? Du begyndte på heroin med åbne øjne. Du vidste nøjagtigt hvad du gik ind til.

jamen carlo? alle andre sjorde de t jo de virkede flinke nok da de tilbød det? Det var først bagefter de blev så onde ved mkig

carlo du havde djort det samme som mig hvis du havde haft dey så dårligt

Offline Buff Dude

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: I dag ved 10:35:38 am »
Bro, Bro, Bro... hvad tror du nogen som helst af os her kan gøre?
Vi kommer med forslag og medfølelse adskillige gange, men du vælger at ignorere det.

jamen carlo? alle andre sjorde de t jo de virkede flinke nok da de tilbød det? Det var først bagefter de blev så onde ved mkig
carlo du havde djort det samme som mig hvis du havde haft dey så dårligt
Bed ikke om lettere byrder. En sand Dude bliver stærkere så byrden kan løftes 5x5.