Forfatter Emne: Er Grisebassen og Friluftbøssen/Øgle Politisk U den samme person bag profilen?  (Læst 811 gange)

Offline Grisebassen

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Jeg kan godt love for at jeg aldrig har haft sex med en mand og det kommer heller ikke til at ske. Har dog være sammen med to piger samtidig, så jeg er ikke 100% imod pigesex :P men jeg ser gerne at de lesbiske piger bliver biseksuelle, så vi andre kan komme til fadet :)

Offline Grisebassen

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Jeg er 99% sikker på at det er den samme person der står bag begge profiler

1a. De er aldrig online samtidig

1b. Da ''Friluftbøssen'' loggede af loggede Grisebassen på og gav Friluftbøssen et like her. Så loggede han af igen http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8249.msg112910;topicseen#new

2. ''Friluftbøssen'' har haft mindst en profil før (en lærer som var meget politisk korrekt ) som han slettede da han gav mig ret i noget omkring Rusland. Grisebassen har samme sprogbrug som den profil (som nu er slettet

3. Friluftbøssen har sagt at Din-Debat er et trollerolleforum flere gange og at man godt må have flere profiler. Derfor virker det meget åbenlyst at han har lavet profilen Grisebassen til at provokere mig/PU/Anti-rød

Jeg er kun online få minuitter af gangen, så det er ikke så sigende.

Offline Grisebassen

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Men jeg må sige at jeg har svært ved at tage forummet alvorlig, nazisme og flad jord .... altså det er svært at tage seriøst og vil håber det kommer nogle debatter om andre emner ellers bliver det svært at holde interessen.

Der er grænser for hvor sjovt udlændingedebatten er, især i et valgår hvor det vil fylde meget.

Og flad jord, jamen det er svært at forholde sig til seriøst.

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Det var vel også dig, der spillede "Frederico"...
« Svar #18 Dato: Juli 12, 2018, 04:09:41 pm »
Jeg kan da se vi er online samtidig lige nu :)

Men det er ikke sikkert, at Licensnægteren ser dette...

Derudover kan man altså sagtens være online med to profiler samtidig. Det er da bare at bruge to forskellige browsers. Så uanset om vi er online samtidig eller ej, hverken af- eller bekræfter det, at vi skulle være den samme.

Nu siger jeg så, at jeg ikke er dig. Det er så op til folk selv, om de vil tro på det. Man kan jo ikke forhindre folk i at tro, hvad de vil.

Genuine Troll beskylte dig jo også for at være Debatsvinet. Nu er du så pludselig mig. Men du kan jo ikke være os begge, medmindre JEG er Debatsvinet. :smile1:
Det er nok bevis for mig at i ikke er samme profil.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)