Forfatter Emne: Er Grisebassen og Friluftbøssen/Øgle Politisk U den samme person bag profilen?  (Læst 527 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    60%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Jeg er 99% sikker på at det er den samme person der står bag begge profiler

1a. De er aldrig online samtidig

1b. Da ''Friluftbøssen'' loggede af loggede Grisebassen på og gav Friluftbøssen et like her. Så loggede han af igen http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8249.msg112910;topicseen#new

2. ''Friluftbøssen'' har haft mindst en profil før (en lærer som var meget politisk korrekt ) som han slettede da han gav mig ret i noget omkring Rusland. Grisebassen har samme sprogbrug som den profil (som nu er slettet

3. Friluftbøssen har sagt at Din-Debat er et trollerolleforum flere gange og at man godt må have flere profiler. Derfor virker det meget åbenlyst at han har lavet profilen Grisebassen til at provokere mig/PU/Anti-rød

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Reptil Formskifter

• Senior medlem
  • Activity:
    29.4%
    • Vis profil
Sv: Sikke meget I pludselig går op i at afsløre profiler
« Svar #1 Dato: Juli 12, 2018, 01:49:57 pm »
Jeg synes, at grisebassen er sjov. Et frisk pust på debatten, må jeg sige. Men jeg har ikke noget med den profil at gøre. Ligesom jeg heller ikke er Convex Earth, selvom jeg nyder at se hans spændende opslag. I modsætning til andre herinde, tager han da spændende okkulte og mystiske emner op. Flad jord, simuleret univers o.s.v. Andre har ikke andet end "muhammzer" i hovedet (for at bruge en vis persons udtryk).

Og ja, dette her er da åbenlyst et trolleforum. Det har Gubbi bestemt, at det skal være og så har han jo fået det, som han selv har bedt om. Jeg har således ikke gjort andet end at give Gubbi, hvad han vil have. Jeg har tidligere kæmpet for et seriøst forum, men da jeg indså, at dette ikke var Gubbi´s hensigt med forum her, har jeg selvfølgelig taget konsekvensen heraf og kører nu sådan lidt 50% trolleri og 50% seriøsitet.

Forskellen på mig og mange andre trolls, er at jeg er helt åben om, at jeg småtroller og at alle med lidt omløb i hovedet nemt kan gætte, hvem jeg er (ligesom alle kan se, hvem Genuine Troll er!). Mens andre troller helt anonymt og fordækt. Derfor vil jeg mene, at jeg er en harmløs og godmodig troll. Selvom jeg ikke engang er 100% troll. Fordi som nævnt blander jeg seriøsitet med trollerier. :yes: :big_grin:

I øvrigt er det lidt morsomt, at da Politisk Ukorrekt var herinde, havde alle konstant ondt i røven over, når han afslørede dobbelt- og multiprofiler. Efter, at han forsvandt, er der så  bare flere andre, der har taget over og hele tiden vil afsløre dobbelt- og multiprofiler. Det er lidt morsomt.

Tag f.eks. Tørresnoren. Han har ikke foretaget sig meget andet de sidste par måneder end at forsøge at gætte på, hvem der er Politisk Ukorrekt. Men da Politisk Ukorrekt afslørede multiprofiler herinde, var Tørresnoren altid den første til at bebrejde ham, at han gik for meget op i, hvem der var hvem. Og at det ikke ragede ham.

Det er bare så hylemorsomt, når man kan tage folk i at være mega dobbeltmoralske.

Og Licensnægteren: Du holder dig ikke selv tilbage fra at drille andre, så du må også finde dig i at få lidt igen. Det er nu også mit indtryk, at du godt kan klare mosten. :blum:

Der er nogle punkter, hvor jeg er meget på linie med både dig og PU. F.eks. angående jødespørgsmålet og zionismen. Er I for resten den samme person? I har stort set samme meninger?! :hyper:(undskyld, nu giver jeg gengæld og profilgætter også lidt ha ha). MEN jeg driller jer også lidt, fordi der er punkter, hvor jeg er rygende uenige med jer. F.eks. virker I ret homofobiske og I er også mere racistiske, end jeg nogensinde bliver. Så derfor skal I også have lidt gas engang imellem. :big_grin:
« Senest Redigeret: Juli 12, 2018, 02:08:47 pm af Friluftsbøssen »

• Hyper medlem
  • Activity:
    60%
    • Vis profil
Det er profilen ''Jørgen Rasmussen'' jeg hentyder til http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7505.30
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Altid glad for at hjælpe. :smile:

• Senior medlem
  • Activity:
    29.4%
    • Vis profil
Sv: Selvfølgelig var jeg både Jørgen Rasmussen og Liderlige Lone
« Svar #4 Dato: Juli 12, 2018, 01:58:29 pm »
Det er profilen ''Jørgen Rasmussen'' jeg hentyder til http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7505.30

ham? Han var sjov, fordi han var sådan en sjov mellemting mellem Tigermanden og Albert Johansen. Han var meget selvhøjtidelig og rethaverisk og snakkede altid belærende til folk. Sjovt at spille ham. :big_grin:

Jeg indrømmede jo åbent, at jeg var ham, inden jeg slettede profilen. :big_grin:

Jeg har altid været åben om, hvilke trollprofiler, jeg har. Fordi jeg netop ikke er en ondsindet troll, men bare godt kan lide at drille lidt.

Jeg var også...

Liderlige Lone! :hyper: :hyper: :hyper:

:ROFL:

Hun blev oprettet til at tage pis på moralisterne og de bonerte. Så derfor de mange lumre indlæg. Så var hun også en parodi på alle de rødstrømper, der bliver helt liderlige i trussen af alle de unge muslimske mænd, vi har her i landet. Liderlige Lone havde jo en speciel forkærlighed for muslimske mænd. :smile1:

Så kan jeg ikke huske, at jeg har haft andre trollprofiler. Men jeg kan have glemt en enkelt i skyndingen. Hvem ved? Men det er de tre, jeg åbent kan vedkende mig at have været dukkeføreren bag. :yes:

Men I kan tro på mig eller lade være. Grisebassen har jeg intet med at gøre.

På et tidspunkt var der en profil, der kaldte sig FREDERICO, som imiterede mig. Men det var IKKE mig, selvom alle troede det. Det var en eller anden spøgefugl, der prøvede at efterligne mig, så I skulle tro, at han var mig.
« Senest Redigeret: Juli 12, 2018, 02:06:44 pm af Friluftsbøssen »

• Hyper medlem
  • Activity:
    60%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 12, 2018, 02:03:39 pm »
Jeg synes, at grisebassen er sjov. Et frisk pust på debatten, må jeg sige. Men jeg har ikke noget med den profil at gøre. Ligesom jeg heller ikke er Convex Earth, selvom jeg nyder at se hans spændende opslag. I modsætning til andre herinde, tager han da spændende okkulte og mystiske emner op. Flad jord, simuleret univers o.s.v. Andre har ikke andet end "muhammzer" i hovedet (for at bruge en vis persons udtryk).

Og ja, dette her er da åbenlyst et trolleforum. Det har Gubbi bestemt, at det skal være og så har han jo fået det, som han selv har bedt om. Jeg har således ikke gjort andet end at give Gubbi, hvad han vil have. Jeg har tidligere kæmpet for et seriøst forum, men da jeg indså, at dette ikke var Gubbi´s hensigt med forum her, har jeg selvfølgelig taget konsekvensen heraf og kører nu sådan lidt 50% trolleri og 50% seriøsitet.

Forskellen på mig og mange andre trolls, er at jeg er helt åben om, at jeg småtroller og at alle med lidt omløb i hovedet nemt kan gætte, hvem jeg er (ligesom alle kan se, hvem Genuine Troll er!). Mens andre troller helt anonymt og fordækt. Derfor vil jeg mene, at jeg er en harmløs og godmodig troll. Selvom jeg ikke engang er 100% troll. Fordi som nævnt blander jeg seriøsitet med trollerier. :yes: :big_grin:

I øvrigt er det lidt morsomt, at da Politisk Ukorrekt var herinde, havde alle konstant ondt i røven over, når han afslørede dobbelt- og multiprofiler. Efter, at han forsvandt, er der så  bare flere andre, der har taget over og hele tiden vil afsløre dobbelt- og multiprofiler. Det er lidt morsomt.

Tag f.eks. Tørresnoren. Han har ikke foretaget sig meget andet de sidste par måneder end at forsøge at gætte på, hvem der er Politisk Ukorrekt. Men da Politisk Ukorrekt afslørede multiprofiler herinde, var Tørresnoren altid den første til at bebrejde ham, at han gik for meget op i, hvem der var hvem. Og at det ikke ragede ham.

Det er bare så hylemorsomt, når man kan tage folk i at være mega dobbeltmoralske.

Og Licensnægteren: Du holder dig ikke selv tilbage fra at drille andre, så du må også finde dig i at få lidt igen. Det er nu også mit indtryk, at du godt kan klare mosten. :blum:

Jeg kan bestemt godt klare mosten og jeg har ikke noget problem med det. Det eneste problem jeg har med folk der har flere profiler er at de giver indtrykket at det er flere personer der har den holdning imens en trold som åbenlyst er en trold (Tigermanden/Venstrefløjens Hævner/Dommeren) ved man er samme person. Især når jeg godt kunne tænke mig flere ægte rødninger på Din-Debat (som ikke er åbenlyst trolde som Tigermanden/Venstrefløjens Hævner/Dommeren) der ønsker at forsvare multikulturen, løgnemedierne og forræderpolitikkerne. Jeg bliver lidt skuffet når jeg finder ud af at det ikke er en ægte rødning.

• Hyper medlem
  • Activity:
    60%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 12, 2018, 02:09:28 pm »

Der er nogle punkter, hvor jeg er meget på linik med både dig og PU. Er I for resten den samme person? I har stort set samme meninger?! :hyper:(undskyld, nu giver jeg gengæld og profilgætter også lidt ha ha). MEN jeg driller jer også lidt, fordi der er punkter, hvor jeg er rygende uenige med jer. F.eks. virker I ret homofobiske og I er også mere racistiske, end jeg nogensinde bliver. Så derfor skal I også have lidt gas engang imellem. :big_grin:

Jeg kan leve med homosexualitet i folks private hjem. Men når bøsser har 8 gange mere AIDS end resten af befolkningen og at LGBTQPlobbien prøver at gøre det helt normalt (hele agendaen som du selv har sagt at du er modstander af flere gange før) så er det jeg bliver pæn stor modstander af LGBTQPbevægelsen. Det hjælper heller ikke at nogen af topfolkene bag at promovere LGBT også har prøvet at gøre pedofili til noget normalt.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
Friluftsbøssen, hvordan går det med din nye yuotubekanal? :smile1:

• Hyper medlem
  • Activity:
    60%
    • Vis profil
Har han lavet en ny? Har NWO slettet hans gamle profil?

• Senior medlem
  • Activity:
    29.4%
    • Vis profil
Sv: Det glæder mig at Me kan lide min nye kanal
« Svar #9 Dato: Juli 12, 2018, 02:16:37 pm »

SVAR:

1. Jeg har aldrig omtalt min nye kanal herinde. Det er derfor interessant, at Me alligevel har opsnuset den. Det viser, at Me må være en stor fan af mig, siden han har gidet bruge krudt på at søge efter min nye kanal. Jeg tror Me i hemmelighed sidder og ser alle mine videoer. :blum:

2. Ja, den blev slettet af NWO, fordi jeg lavede et par afslørende videoer, som ikke faldt i NWO´s smag. Bl.a. afslørede jeg at terrorangrebet i Stockholm var et falsk flag og at Peter Madsen er satanist og at mordet på Kim Wall sandsynligvis blev iscenesat som et okkult satanisk ritual. Jeg har nu en ny kanal, men jeg gider bare ikke gøre ret meget ud af den, fordi jeg ved jo, at hvis jeg afslører for meget om NWO, så bliver kanalen straks slettet. Så indtil videre kører jeg en lille hyggekanal med forholdsvist få seere. Den gamle havde jo ca. 1000 abonnenter. Men jeg glæder mig over at have en fast seer i.....Me! :hyper:

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil

• Hyper medlem
  • Activity:
    60%
    • Vis profil
Sv: Det glæder mig at Me kan lide min nye kanal
« Svar #11 Dato: Juli 12, 2018, 02:33:37 pm »

SVAR:

1. Jeg har aldrig omtalt min nye kanal herinde. Det er derfor interessant, at Me alligevel har opsnuset den. Det viser, at Me må være en stor fan af mig, siden han har gidet bruge krudt på at søge efter min nye kanal. Jeg tror Me i hemmelighed sidder og ser alle mine videoer. :blum:

2. Ja, den blev slettet af NWO, fordi jeg lavede et par afslørende videoer, som ikke faldt i NWO´s smag. Bl.a. afslørede jeg at terrorangrebet i Stockholm var et falsk flag og at Peter Madsen er satanist og at mordet på Kim Wall sandsynligvis blev iscenesat som et okkult satanisk ritual. Jeg har nu en ny kanal, men jeg gider bare ikke gøre ret meget ud af den, fordi jeg ved jo, at hvis jeg afslører for meget om NWO, så bliver kanalen straks slettet. Så indtil videre kører jeg en lille hyggekanal med forholdsvist få seere. Den gamle havde jo ca. 1000 abonnenter. Men jeg glæder mig over at have en fast seer i.....Me! :hyper:

Måske har du en pointe i din snak om satanisme? https://twitter.com/FraterRogerus/status/1016747009846284288

• Senior medlem
  • Activity:
    29.4%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 12, 2018, 03:00:35 pm »
Jeg kan leve med homosexualitet i folks private hjem. Men når bøsser har 8 gange mere AIDS end resten af befolkningen og at LGBTQPlobbien prøver at gøre det helt normalt (hele agendaen som du selv har sagt at du er modstander af flere gange før) så er det jeg bliver pæn stor modstander af LGBTQPbevægelsen. Det hjælper heller ikke at nogen af topfolkene bag at promovere LGBT også har prøvet at gøre pedofili til noget normalt.

Svarer kort punktvis:

1. Det gælder vel for alle seksualiteter, at man bør være diskret, når man dyrker sex. Også for heteroseksuelle. Men ligesom der er bøsser, der dyrker sex i det fri, er der også heteroer, der gør det. Det kaldes dogging. :yes:

Jeg har dog, som nicket antyder, intet problem med friluftssex (og nej, jeg er ikke Albert Johansen! Men oprettede denne profil for at tage lidt pis på ham og også for at drille de bonerte lidt). Bare folk gør det steder, hvor der ikke kommer udenforstående (børn f.eks.). Det skyldes at jeg går ind for vore danske friheds- og frisindsværdier og derfor mener jeg, at vi bør være lidt large med den slags. Men alt med måde naturligvis.

2. Husk at AIDS blev skabt af eliten som led i befolkningsreduktions-agendaen. Grunden til, at der var flest bøsser, der blev ramt, var at dengang i 80´erne, da sygdommen kom frem, var der et ekstremt aktivt homoseksuelt undergrundsmiljø, især i USA, hvor man havde mange skiftende partnere. Men i princippet kan heteroer lige så godt får AIDS som bøsser. Det handler mere om ens seksuelle adfærd og vaner end om ens seksualitet. Bøsser er bare historisk mere polygame end heteroer, derfor fik mange flere bøsser AIDS end heteoer.

3. Det er korrekt, at i 70´erne, og vist også i 80´erne (er dog ikke stensikker), var de pædofile en de af LBL (eller hvad landsforeningen for gays nu hedder). Men de blev senere smidt ud, fordi de homoseksuelle fandt ud af, at det nok var uhensigtsmæssigt at være i samme forening. I 70´erne havde man en helt anden holdning til pædofili end man har i dag. Dengang var det jo ok for børn og voksne at gå rundt nøgne sammen og hvis et barn kunne lide lidt sex, så tænkte man, at hvis han eller hun selv ville, så skete der vel ikke så meget. Det er først senere, at man fandt ud af, at de børn, der i 70´erne oplevede al den nøgenhed og til tider også grænseoverskridende adfærd, faktisk ikke altid brød sig om det og også fik komplekser som voksne, fordi det gik for vidt dengang. Men jeg tror ikke, at folk vidste bedre dengang i 70´erne. Fri seksualitet var så nyt dengang, at man ikke rigtigt kendte konsekvenserne af det. Det er f.eks. også først for få år siden, at dyresex blev ulovligt. Det var jo også lovligt i Danmark i mange årtier.

Så jeg går nok ind for fri seksualitet, men alt med måde. Det tog helt klart overhånd i 70´erne og delvist også i  80´erne. Jeg tror vi i dag har fundet en bedre balance. Men alligevel mener jeg nu ikke, at vi helt behøver vende tilbage til 50´er-tilstandene, hvor alt skulle være så pænt og borgerligt og hvor seksualitet var fy-fy. Jeg synes det er fint, at vi har frisind her i Danmark, selvfølgelig med respekt for folks blufærdighed. :smile1:
« Senest Redigeret: Juli 12, 2018, 03:07:05 pm af Friluftsbøssen »

Offline Grisebassen

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Jeg kan da se vi er online samtidig lige nu :)

• Senior medlem
  • Activity:
    29.4%
    • Vis profil
Sv: Det var vel også dig, der spillede "Frederico"...
« Svar #14 Dato: Juli 12, 2018, 03:08:15 pm »
Jeg kan da se vi er online samtidig lige nu :)

Men det er ikke sikkert, at Licensnægteren ser dette...

Derudover kan man altså sagtens være online med to profiler samtidig. Det er da bare at bruge to forskellige browsers. Så uanset om vi er online samtidig eller ej, hverken af- eller bekræfter det, at vi skulle være den samme.

Nu siger jeg så, at jeg ikke er dig. Det er så op til folk selv, om de vil tro på det. Man kan jo ikke forhindre folk i at tro, hvad de vil.

Genuine Troll beskylte dig jo også for at være Debatsvinet. Nu er du så pludselig mig. Men du kan jo ikke være os begge, medmindre JEG er Debatsvinet. :smile1:
« Senest Redigeret: Juli 12, 2018, 03:12:21 pm af Friluftsbøssen »