Forfatter Emne: Personer der har skiftet til dansk statsborgerskab  (Læst 245 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Personer der har skiftet til dansk statsborgerskab
« Dato: Juli 08, 2018, 10:58:15 pm »
På Danmarks Statistik kan man se, hvor mange der har fået dansk statsborgerskab efter ansøgning tilbage til 2006

Der er i alt tildelt 70.509 nye danske statsborgerskaber efter ansøgning fra 2006 til 2018

Heraf har røde regeringer tildelt 7.252 nye statsborgerskaber.

De borgerlige regeringer har tildelt 63.257 nye statsborgerskaber.

Der er flere nye statsborgere, end jeg troede, men 2016 vejer jo tungt

Hvor mange er der mon i alt?

« Senest Redigeret: Juli 08, 2018, 11:52:16 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Personer der har skiftet til dansk statsborgerskab
« Svar #1 Dato: Juli 09, 2018, 10:04:51 am »
Daniel Carlsen har nævnt at DF svigtede stort i nullerne. At alle partierne har lukket velfærdsjægere ind er også noget Anklageren viser. Der er ikke et år hvor tallet er på minus.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 09, 2018, 02:15:36 pm »
På Danmarks Statistik kan man se, hvor mange der har fået dansk statsborgerskab efter ansøgning tilbage til 2006

Der er i alt tildelt 70.509 nye danske statsborgerskaber efter ansøgning fra 2006 til 2018

Heraf har røde regeringer tildelt 7.252 nye statsborgerskaber.

De borgerlige regeringer har tildelt 63.257 nye statsborgerskaber.

Der er flere nye statsborgere, end jeg troede, men 2016 vejer jo tungt

Hvor mange er der mon i alt?

Har du så L I G E en tilsvarende graf over hvilke regeringer, som har tildelt hvor mange. Selvom du siger ca. 7.200 af røde og 63.200 af blå regeringer. Bevis; du er JO så god til grafer; noget jeg mangler. .. :sheep: :morpheus: :mamba:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 09, 2018, 04:13:18 pm »

Har du så L I G E en tilsvarende graf over hvilke regeringer, som har tildelt hvor mange. Selvom du siger ca. 7.200 af røde og 63.200 af blå regeringer. Bevis; du er JO så god til grafer; noget jeg mangler. .. :sheep: :morpheus: :mamba:

Vi havde jo den røde regering Helle Thorning-Schmidt 1 fra den 13. oktober 2011 og Helle Thorning sluttede med regering Helle Thorning-Schmidt 2 den 3. februar 2014.

Det var hendes regeringer, der tildelte de 7.252 nye statsborgerskaber.

Jeg opdagede lige, at jeg har slettet mine noter, og så skal jeg til at kigge på folketingets hjemmeside igen for at se, hvem der har tildelt statsborgerskaber på bestemte datoer - de år hvor en regering ikke har siddet hele året.

Der gider jeg ikke lige nu, men så vidt jeg husker, så nåede Helle Thornings regering ikke at tildele nogen statsborgerskaber i 2014, fordi den gik af.

Det må dog være den nuværende regering, der har tildelt forholdsvis flest statsborgerskaber, men der kom jo også mange asylansøgere i 2015.

DF er de senere år holdt op med at stemme for statsborgerskaberne, men det gjorde de jo tidligere.

Når jeg får bedre tid, vil jeg lave en nøjagtig opgørelse over de forskellige regeringer, hvis jeg husker det
  :yes:

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor