Forfatter Emne: Hver anden voldtægtsdømt er indvandrer eller efterkommer  (Læst 801 gange)

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Hver anden licens snyder bliver som regel afsløret,
« Svar #30 Dato: Juli 04, 2018, 04:49:20 pm »

Jeg betaler stadigvæk ikke licens  :big_grin: og nogen gange kommer jeg med en kommentar for at provokere folk. Øgle Politisk Ukorrekt har ret i at jeg nogen gange kommer med indlæg der mest er for at provokere venstrefløjen på debatten. Jeg har dog lige haft et seriøst indlæg.

Med de nye regler bliver det dyrt!

Hvem er mest seriøse? - Har du ikke hørt at nu skal de folk som man ved er licens snydere betale tilbage med tilbagevirkende kraft og det bliver via skatten,

Der blir ikke meget tilbage af lønnen når skattefar har været der, lille licens snyder,  :girl_bye2:    :girl_wink:
« Senest Redigeret: Juli 04, 2018, 04:55:15 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Grisebassen

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Hver anden voldtægtsdømt er indvandrer eller efterkommer
« Svar #31 Dato: Juli 04, 2018, 04:53:48 pm »
??? ja jeg blev også lige hæklet af der ?

Citat: "At der er ''nazister'' som i virkeligheden er antifa forklædt som nazister er ikke en konspirationsteori men fakta ..."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8214.msg112379#msg112379

På mig virker "Licensbetalerens" kommentarer ikke altid, som om han er en ægte nazist  :smile1:

Antifa eller nazist, same shit different wrapping.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Juli 04, 2018, 05:00:12 pm »
 Hækle er vist en anden boldgade,

En hæklet gris, var det ikke noget?  :girl_blum2:

Der blev du vist også lige hægtet af der,  :girl_smile:
« Senest Redigeret: Juli 04, 2018, 06:03:53 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Grisebassen

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Juli 05, 2018, 08:31:41 am »
Den er da sød :D

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    53.4%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Juli 08, 2018, 06:10:22 am »
Så er der kommet en muslimsk voldtægt mere.

https://ekstrabladet.dk/112/taxachauffoer-sigtet-for-voldtaegt-af-fuld-kunde-hun-ville-have-sex/7224587?plista=112

Sådan går det når vi har den kultur inden for dørene. En kultur der indebærer kontrol over kvinderne, og at en del af denne kontrol er at holde kvinderne så grimme som muligt. Så er det konsekvensen at de frie lyse kvinder må holde for, hvadenten de vil eller ej.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Grisebassen

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Juli 09, 2018, 08:20:07 am »
Så er der kommet en muslimsk voldtægt mere.

https://ekstrabladet.dk/112/taxachauffoer-sigtet-for-voldtaegt-af-fuld-kunde-hun-ville-have-sex/7224587?plista=112

Sådan går det når vi har den kultur inden for dørene. En kultur der indebærer kontrol over kvinderne, og at en del af denne kontrol er at holde kvinderne så grimme som muligt. Så er det konsekvensen at de frie lyse kvinder må holde for, hvadenten de vil eller ej.
Det er en gang plader at sige at ikke ariske kultur er for voldtægt, når der er 500.000 i Danmark og under under 500 voldtægtsmænd, en smule proportion ville være i orden.

Det er en subkultur mår vi taler voldtægtskulturen, så er det bland de unge, kriminelle og utilpassede indvander drenge. Men de repræsentere ikke deres race, påståede religion eller kulturen fra de øvrige eller hjemlandet.

Ariske kultur var indtil for ganske nylige heller ikke indstillet på ligestilling, så kultur er flydende og kan ændres på en generation.