Forfatter Emne: Debat eller...  (Læst 548 gange)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Debat eller...
« Svar #15 Dato: Juli 03, 2018, 11:37:40 am »

Har du ikke en spændende teori om hvorfor ham den tidligere pave valgte at træde tilbage? Jeg har svært ved at tro på den officielle historie om at det skulle være på grund af helbredsproblemer.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Juli 03, 2018, 11:43:36 am »

Derfor har jeg da også selv opgivet at debattere seriøst herinde ...

:tatice_03:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Reptil Formskifter

• Senior medlem
  • Activity:
    29.6%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juli 03, 2018, 11:49:25 am »

Har du ikke en spændende teori om hvorfor ham den tidligere pave valgte at træde tilbage? Jeg har svært ved at tro på den officielle historie om at det skulle være på grund af helbredsproblemer.

Der gik rygter om, at pave Ratzinger blev busted i noget fy-fy aktivitet med nogle messedrenge og så måtte man skifte ham ud af frygt, for at det blev opdaget og endte i den helt store skandale.

Hvordan går det ellers med krøngerne for tiden? Synes de har været lidt fraværende for tiden?

Henrijette var ganske vist kortvarigt herinde forleden. Men hvor er mariS, måneskin, flixtor, Olsen og alle de andre tosser blevet af? :blum:

Kunne du ikke oprette en fake PJ-profil for at lokke dem herind? Jeg ved, at du savner dem! :almirena_04:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Juli 03, 2018, 12:05:02 pm »

Hvordan går det ellers med krøngerne for tiden?

Pouls gode veninde Margrethe er nu gået ind i sagen  :yes: :

Citat fra Terence:
Sært han aldrig er set med den,heller ikke i "haven. Den hjernebøvs han fyrede af forlenden var da grinern.

Jeg ved ingen vil tro på det, sådanne noget må ikke kunne ske i Danmark, men tro mig, det er rigtigt, i 2009 efter sagen havde været i Landsretten søgte jeg om at få sagen for Højesteret gennem Procesbevillingsnævnet men fik afslag, så bad jeg HKH Magrethe om hjælp og sendte hele sagen til Hende, 14-dage efter fik jeg tilladelsen til at få min sag for Højesteret, men INGEN kunne jo vide at min "advokat" tillod Trygs advokat at fremlægge bevisligt dokumentfalsk, uden min viden, men sådanne er der jo så meget, du kan tro på det eller ej, men det er virkeligheden. Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Hvordan fanden finder manden på alle de syge løgnhistorier.
Pislingen tror det er væk ,fordi han blev trængt og slettede indlægget.

https://www.sol.dk/debat/har-du-en-sjov-joke

:hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

• Senior medlem
  • Activity:
    29.6%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juli 03, 2018, 12:12:30 pm »

Hvordan går det ellers med krøngerne for tiden?

Pouls gode veninde Margrethe er nu gået ind i sagen  :yes: :

Citat fra Terence:
Sært han aldrig er set med den,heller ikke i "haven. Den hjernebøvs han fyrede af forlenden var da grinern.

Jeg ved ingen vil tro på det, sådanne noget må ikke kunne ske i Danmark, men tro mig, det er rigtigt, i 2009 efter sagen havde været i Landsretten søgte jeg om at få sagen for Højesteret gennem Procesbevillingsnævnet men fik afslag, så bad jeg HKH Magrethe om hjælp og sendte hele sagen til Hende, 14-dage efter fik jeg tilladelsen til at få min sag for Højesteret, men INGEN kunne jo vide at min "advokat" tillod Trygs advokat at fremlægge bevisligt dokumentfalsk, uden min viden, men sådanne er der jo så meget, du kan tro på det eller ej, men det er virkeligheden. Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Hvordan fanden finder manden på alle de syge løgnhistorier.
Pislingen tror det er væk ,fordi han blev trængt og slettede indlægget.

https://www.sol.dk/debat/har-du-en-sjov-joke

:hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Tak hr. Bonfils, det var fint at få en update.

Jeg synes nu, at ovenstående lyder rimeligt plausibelt.

Du må jo huske på, kære Hr. Bonfils, at denne hr. Jürgensen i sin spæde barndom havde selveste Hans Kongelige Højhed, Kong Frederik IX som babysitter, da Kongen jo ad flere omgange kørte rundt med Baby Jürgensen i barnevogn. Der florerer endda rygter om i Krønge og omegn, at denne hr. Jürgensen skulle være intet ringere end Kongens uægte og uofficielle søn!

Der er også rygter, der siger, at disse såkaldte Krønger (mariS, måneskin, Olsen, flixtor o.s.v.) i virkeligheden skulle være repræsentanter for Kongehuset undercover. De forsøger at miskreditere Jürgensen i håb om at få dysset den pinlige affære ned, så de kulørte blade ikke får nys om Kongens sidespring i sin tid. :ohmy:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juli 03, 2018, 12:16:36 pm »
Det er da også rigtigt. Så er der da ikke noget at sige til at hun forsøger at hjælpe sin egen lillebror.

• Senior medlem
  • Activity:
    29.6%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Juli 03, 2018, 12:19:28 pm »
Det er da også rigtigt. Så er der da ikke noget at sige til at hun forsøger at hjælpe sin egen lillebror.

Nej, vel? Det giver da skam alt sammen mening. :yes:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.8%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Juli 03, 2018, 12:41:51 pm »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.8%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Juli 03, 2018, 12:45:58 pm »

Det er Landboen til venstre, og Lyjse til højre - eller måske er det omvendt  :smile1:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.8%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Juli 03, 2018, 01:00:33 pm »