Forfatter Emne: Wow  (Læst 481 gange)

Offline Grisebassen

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Wow
« Svar #15 Dato: Juli 02, 2018, 09:47:21 pm »

Islam er ikke race, men at kalde folk for ariske og aber, er at omtale race på en måde som er racistisk i ordets bogstaveligste forstand.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Jeg kan ikke lide nazister, fordi nazismen er afskyelig
« Svar #16 Dato: Juli 02, 2018, 09:55:53 pm »
Det er mere din dobbeltmoral med at kalde alle for islamfober når du selv er en kæmpe nazifob. Og at kalde folk som Phil og Anti-rød som ikke er nazister for nazister er meget idiotisk.

Det er bare noget du siger.

Det er ikke tilfældigt, at nogen siger, at islam er en nazistisk ideologi. Det gør de fordi nazismen er det ondeste, danskerne kan forestille sig

- og så synes jeg, du skulle undlade personfnidder. Det har vi haft for meget af.
« Senest Redigeret: Juli 02, 2018, 10:11:45 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Det er mere din dobbeltmoral med at kalde alle for islamfober når du selv er en kæmpe nazifob. Og at kalde folk som Phil og Anti-rød som ikke er nazister for nazister er meget idiotisk.

Det er bare noget du siger.

Det er ikke tilfældigt, at nogen siger, at islam er en nazistisk ideologi. Det gør de fordi nazismen er det ondeste, danskerne kan forestille sig

- og så synes jeg, du skulle undlade personfnidder. Det har vi haft for meget af.

Har du nogensinde snakket med en nazist i virkeligheden? Eller er det bare din nazifobi der spiller ind og derfor tror du alle nazister er afskyelige?

ps. Jeg dropper personfnidderen og er enig i dig i det.
« Senest Redigeret: Juli 02, 2018, 10:06:14 pm af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jeg nærer en naturlig modvilje imod nazismen ligesom andre danskere
« Svar #18 Dato: Juli 02, 2018, 10:17:45 pm »
Har du nogensinde snakket med en nazist i virkeligheden? Eller er det bare din nazifobi der spiller ind og derfor tror du alle nazister er afskyelige?

ps. Jeg dropper personfnidderen og er enig i dig i det.

Prøv du bare at forklare, hvorfor nogen påstår, at islam er en nazistisk ideologi.

Du kommer ikke uden om, at årsagen skal findes i det faktum, at nazismen er det ondeste danskerne kan forestille sig.

Desuden besatte nazisterne Danmark - så alle sande nationale danskere hader nazismen alene af den grund.

Den systematiske gasning af anderledes tænkende i nazi-Tyskland gjorde det værre.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
  • Country: 00
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Jeg nærer en naturlig modvilje imod nazismen ligesom andre danskere
« Svar #19 Dato: Juli 03, 2018, 11:45:14 am »
Desuden besatte nazisterne Danmark - så alle sande nationale danskere hader nazismen alene af den grund.

Så da et konservativt Tyskland overtog Sønderjylland efter 1864, så hader alle danskere konservativismen!!
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Jeg nærer en naturlig modvilje imod nazismen ligesom andre danskere
« Svar #20 Dato: Juli 03, 2018, 11:59:12 am »

Så da et konservativt Tyskland overtog Sønderjylland efter 1864, så hader alle danskere konservativismen!!

Et konservativt og nationalistisk Tyskland - hedder da vist nationalkonservatisme i dag.

Det er ikke i høj kurs.