Forfatter Emne: Danskere - der får dårlige karakterer - bliver meget oftere kriminelle  (Læst 670 gange)

Anklageren

• Gæst
Blandt mænd, der har fået dårlige karakterer i matematik, er fire ud af ti blevet dømt som 25-årig.

Det ser endda værre ud for dem, der har dårlige karakterer i dansk.

Blandt dem, der har fået meget gode karakterer, er kun tre ud af hundrede blevet dømt som 25-årig

Kan man udlede noget ud af, at racister har en lavere IQ?

https://www.dst.dk/da/Statistik/nyt/NytHtml?cid=26418

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.4%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil

Det siger vist noget om de elever som kommer fra et hjem hvor der bliver talt et andet sprog end dansk.  :yes:
Når man går ind for befolkningsudskiftningen, så er det fordi man er en cuck som synes det er frækt at se hvide kvinder med muslimske mænd.

Anklageren

• Gæst

Det siger vist noget om de elever som kommer fra et hjem hvor der bliver talt et andet sprog end dansk.  :yes:

Hvad fik du i karakterer i grundskolen?

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.4%
  • Country: aq
    • Vis profil

Hvad fik du i karakterer i grundskolen?

Jeg var helt vild god til formning.
Når man går ind for befolkningsudskiftningen, så er det fordi man er en cuck som synes det er frækt at se hvide kvinder med muslimske mænd.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: 00
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Jeg var god til boksning og brydning i gymnastik.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Anklageren

• Gæst
Jeg sad for det meste og kedede mig - kiggede ud af vinduet og drømte om, at jeg gik ude ved åen med min fiskestang.

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
Jeg trak sommetider torsk i land. ;)))))))
« Svar #6 Dato: Juni 14, 2018, 10:57:48 pm »
Jeg fik 11 i teknisk tegning og geometri som det hed dengang.

Det var dog ikke til en afsluttende prøve. ;))

Nok den højeste karakter jeg opnåede i min skoletid. ;)
« Senest Redigeret: Juni 14, 2018, 11:02:01 pm af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Blandt mænd, der har fået dårlige karakterer i matematik, er fire ud af ti blevet dømt som 25-årig.

Blandt dem, der har fået meget gode karakterer, er kun tre ud af hundrede blevet dømt som 25-årig

Det er jo det rene vrøvl!

At der er større sandsynlighed for, at unge mænd med dårlige karakterer i fagene dansk og matematik i skolen bliver kriminelle i en ung alder er ikke overraskende.

Men deraf kan man ikke udlede, at netop de unge mænd med de dårlige karakterer også skulle være racister.

i øvrigt kan man heller ikke entydigt konkludere, at mænd (eller kvinder), som har dårlige karakterer i skolen, har en lav IQ.

Det er tænkeligt, at de dårlige karakterer i en del tilfælde hænger sammen med en ikke alt for overbevisende IQ, men det behøver ikke nødvendigvis at være tilfældet i alle tilfælde.
I'm a Troll

Anklageren

• Gæst
Forskere kæder lav IQ sammen med racisme
« Svar #8 Dato: Juni 15, 2018, 02:45:43 pm »

Det er jo det rene vrøvl!

At der er større sandsynlighed for, at unge mænd med dårlige karakterer i fagene dansk og matematik i skolen bliver kriminelle i en ung alder er ikke overraskende.

Men deraf kan man ikke udlede, at netop de unge mænd med de dårlige karakterer også skulle være racister.

i øvrigt kan man heller ikke entydigt konkludere, at mænd (eller kvinder), som har dårlige karakterer i skolen, har en lav IQ.

Det er tænkeligt, at de dårlige karakterer i en del tilfælde hænger sammen med en ikke alt for overbevisende IQ, men det behøver ikke nødvendigvis at være tilfældet i alle tilfælde.

https://www.b.dk/viden/forskere-kaeder-lav-iq-sammen-med-racisme