Hvorfor må Carlo vise YouTube videoer, når han lige har skrevet til mig, at YouTube gider han ikke se.
Citat fra: fedt efter November 05, 2018, 04:57:18 pmHvorfor må Carlo vise YouTube videoer, når han lige har skrevet til mig, at YouTube gider han ikke se.Fordi jeg skriver hvad det er man kan forvente at se i videoen. Så kan læserne selv afgør om det er noget han gider se.I skriver jo aldrig hvad det er man skal se, når I poster et videolink. Nogle gange er I bare ude på at vi skal spilde vores tid.
Nu skal der rigtigt frådses og klimaforandringerne fremskyndes.https://www.dr.dk/nyheder/penge/benzinpriserne-falder-under-10-kroner-95-blyfri-flere-steder-i-landet?fbclid=IwAR2TQIp9gMQMkDQqHAqALIf1tvvFNBPMewdXPwyearmpbvN_AlTBXlc_Egg
Nnååå det er den kvindelige politibetjent, der spøger i dit hoved
Det eneste brugelige er Enhedslistens forslag om afgifter på storforbrug.Min egen tilføjelse: vægtafgift på baggage med fly, for det er simpelthen ufatteligt hvilke bjerge af baggage folk tager med på rejser. Jeg f eks, kan godt klare mig med en lille sportstaske.
Afgift mig her og afgift mig der, - det drejer sig ikke så meget om afgiften, men mere om hvad pengene der kommer ind ved afgiften bruges til, - om formålet er godt eller dårligt.
Der er allerede vægtbegrænsning for baggage. På de fleste fly må du medbringe et stykke håndbagage og 20 kg. indtjekket bagage, - bagage derudover betales der ekstra for.Derimod er det tilladt at slæbe flere hundrede kilo ekstra kropsvægt med uden ekstrabetaling, - det burde også være efter vægt når bagagen er det, da det netop er vægten der afgør brændstofforbrug, max load, balance og meget andet i et fly.
Stakkels vore efterkommere der skal opleve det her. Konflikten om klimaet er så småt i gang, med De Gule Veste i Frankrig. Og snart vil vi høre kampråbene i gaderne: "Min datters fremtid, og hendes ridetimer, er vigtigere end jeres skide isbjørne, så giv mit mit brændstof til bilen", siger jeg gammeltestamenteligt profetisk.
"Moderne" benzin og diesel biler bruger altså 3-4 gange mere energi, end det rent faktisk er nødvendigt.Den batteridrevne elbil udnytter tæt på 90%.