Forfatter Emne: En kæmpestor sejr for Kim Jong-un  (Læst 2936 gange)

Anklageren

• Gæst
En kæmpestor sejr for Kim Jong-un
« Dato: Juni 12, 2018, 09:42:24 am »

Inden vi besvimer i henrykkelse, så skal vi lige huske på, at USA forpligtede sig til at afskaffe sine atomvåben i ikke-spredningstraktaten af 1968. I den aftale forpligtede alle atommagterne sig på at indgå forhandlinger om at fjerne deres atomvåben på sigt.

Det minder jo meget om den aftale, som Nordkorea har underskrevet i april - og nu igen med Trumps underskrift.

Atomnedrustningen blev faktisk allerede aftalt i april af Sydkoreas præsident, Moon Jae-in, og Nordkoreas leder, Kim Jong-Un i Panmujon-erklæringen, og nu tilslutter USA sig altså den aftale.

« Senest Redigeret: Juni 12, 2018, 09:57:59 am af Anklageren »

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: En kæmpestor sejr for Kim Jong-un
« Svar #1 Dato: Juni 12, 2018, 10:43:01 am »
Siger noget om at Trump at han kan lave sådanne deals. Det kunne Killary bestemt ikke.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #2 Dato: Juni 12, 2018, 10:57:33 am »
Ret skal være ret. Jeg hader Trump´s hetero-sexisme og hans pussy-grabbing. Men samtidig må man også bøje sig i støvet og sige, at Trump har forhindret 3. verdenskrig to gange nu. Først med russerne og siden med Nordkorea. Med Hillary Clinton er jeg desværre bange for, at vi havde haft 3. verdenskrig nu, da kvinden - modsat Trump - besidder NUL grad af diplomatisk sans og evne til at udglatte et anstrengt forhold. Trump virker som en stor menneskekender, der kan lave en aftale med gud og hver mand. Som en rigtig garvet og snu brugtvognsforhandler! Så måske var Trump alligevel det mindste onde af de to.

Men rent seksualpolitisk er der ingen tvivl om, at jeg foretrak Clinton, da hun jo, ligesom undertegnede, går ind for lige rettigheder mellem homoseksuelle og heteroseksuelle og også ønsker det tredje køn indført, ligesom i Sverige. Hen-kønnet. For der skal også være plads til folk, der ikke identificerer sig som hverken mand eller kvinde. Miley Cyrus har udtalt, at hun identificerer sig som intetkøn. MEN Nogle gange må man bare se tingene i et større perspektiv og det er trods alt vigtigere at forhindre en verdenskrig end at kæmpe for queer people´s frigørelse.

Jeg havde ikke troet det. Men selvom jeg ikke elskede Hillary og mener, at hun ofte med sin uforsonlige attitude var med til at gøre forholdet til Rusland og Nordkorea endnu mere anstrengt, så var jeg alligevel skeptisk overfor Trump. Jeg kunne egentlig ikke lide nogen af dem. Men i bagklogskabens klare lys må alle vi skeptikere bare kysse fødderne på Licensnægteren, PU og alle de andre herinde, der troede på Trump. De har et eller andet sted haft ret i, at han var bedre til at takle verdens store konflikter end Hillary nok havde været. Og det er bestemt ikke fordi, jeg altid er enig med alt, hvad disse to herrer skriver. Jeg havde jo en konfrontation forleden med PU angående hans syn på homoseksualitet. Men med hensyn til Trump kan jeg nu se mig nødsaget til at give de herrer Nazister ret. For man skal også indrømme, når man har taget fejl.
« Senest Redigeret: Juni 12, 2018, 11:05:47 am af Friluftsbøssen »

Anklageren

• Gæst
Gosh mand - hvor tosset
« Svar #3 Dato: Juni 12, 2018, 11:42:26 am »
Men samtidig må man også bøje sig i støvet og sige, at Trump har forhindret 3. verdenskrig to gange nu. Først med russerne og siden med Nordkorea.

Hvor mange verdenskrige mener du, at de andre præsidenter har startet?

Der har været 45 amerikanske præsidenter, og ingen af dem har startet en verdenskrig.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 12, 2018, 12:30:46 pm »
Siger noget om at Trump at han kan lave sådanne deals. Det kunne Killary bestemt ikke.

Den aftale er vist ikke noget at fejre, Kim-jong har mange gange før brudt underskrevne aftaler og hvordan tror du Trump reagerer når det sker,? husk, de er lige krigsgale begge 2 så vil hell bryde løs,  :girl_sad:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juni 12, 2018, 12:44:24 pm »
Foreløbig er Trump mest kendt for at bryde tidligere indgåede aftaler såsom Klimaaftalen og handelsaftaler.

Senest udmærkede han sig ved efter få timer at frasige sin støtte til den erklæring, alle inklusive ham selv på det seneste G7 møde ellers var blevet enige om.

Det bliver spændende at se, hvor længe Trumps aftale med Nordkorea holder. Det holder vel ikke længere end til næste gang Trump drikker af natpotten.
I'm a Troll

Offline Petra

• Senior medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Muslimmænner vil gerne snuse til min grotte.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juni 12, 2018, 12:54:56 pm »
Og jeg er ligeglad.
Trump er en sinke?
Kim er en sinke.
2+2 = Skinke ?
Muslimer spiser ej skinke.
Men de spiser gerne Kath?
Kath tygger disse drøvtyggere,
dagen lang.
Hillerødsgades bad kan man ej være,
da mange muslimske mænd,
ikke har forstået ramadanen?
Ramadan betyder faste.
Men ej det kan de holde, da de
drages af mig?

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #7 Dato: Juni 12, 2018, 12:59:59 pm »
Der er tale om afspænding, så skidt pyt med at der ikke står så meget på papiret, storpolitik er i høj grad psykologi. Og Trump er en sand mester til at skabe tillid mellem stater.  :yes:
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Anklageren

• Gæst
Sludder
« Svar #8 Dato: Juni 12, 2018, 01:58:15 pm »
Der er tale om afspænding, så skidt pyt med at der ikke står så meget på papiret, storpolitik er i høj grad psykologi. Og Trump er en sand mester til at skabe tillid mellem stater.  :yes:

Det forholder diametralt modsat.

Trump har sået mistillid næsten overalt, og det er meget sigende, at vi ikke ved, om der er startet en handelskrig.

Saudi Arabien og Nordkorea er godt tilfreds, men ellers har Trump sået mistillid og ødelagt USA's troværdighed.

Det er da også underligt, at netop du er så tilfreds med at netop Nordkorea er kommet ind i varmen uden at levere noget til gengæld.

Her er noget af det, vi ved:

Seismologiske analyser og satelitbilleder viser, at Nordkorea har lavet en brint- eller atombombe, der var så voldsom, at den har flyttet bjerget Mantap tre meter.

Det har ifølge eksperter ødelagt det underjordiske testområde, for eksplosionen har efterfølgende resulteret i jordkælv i bjerget.

Det er helt til grin, at lukningen af et ødelagt atomkompleks bliver udlagt som et tegn på god vilje.

Ifølge kinesiske, tyske og amerikanske forskere havde bomben en størrelse på mellem 110 og 300 kilotons. Til sammenligning var bomben, der blev kastet over Hiroshima på 15 kilotons, og den, der blev smidt over Nagasaki, målte 20 kilotons.

Det har Trump sådan set accepteret.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #9 Dato: Juni 12, 2018, 02:09:51 pm »
Det ene øjeblik er Trump krigsgal, men når så han skaber fred, så er den også gal. Hvornår mon venstrefløjen bliver tilfreds med trump?  :ermm:
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Anklageren

• Gæst
« Svar #10 Dato: Juni 12, 2018, 02:26:12 pm »
Det ene øjeblik er Trump krigsgal, men når så han skaber fred, så er den også gal. Hvornår mon venstrefløjen bliver tilfreds med trump?  :ermm:

Når han bliver smidt ud  :smile1:

Den 27 maj skrev jeg, at det er positivt, hvis det lykkes for Trump at mødes med formanden for Koreas Arbejderparti, Kim Jong-un ...

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8071.0

Friluftsbøssen

• Gæst
« Svar #11 Dato: Juni 12, 2018, 02:34:47 pm »
https://www.bt.dk/debat/b.t.-mener-trump-har-formaaet-det-ingen-andre-har-kunnet

Fint at se at nogle er begyndt at bide det sure æble i sig og anerkende, at Trump måske ikke er så slem som præsident. Trods alt. Hillary havde aldrig fået en sådan aftale i hus!

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juni 12, 2018, 04:29:19 pm »
https://www.bt.dk/debat/b.t.-mener-trump-har-formaaet-det-ingen-andre-har-kunnet

Fint at se at nogle er begyndt at bide det sure æble i sig og anerkende, at Trump måske ikke er så slem som præsident. Trods alt. Hillary havde aldrig fået en sådan aftale i hus!

JajA, det er da noget af en aftale - en aftale mellem 2 slyngler,   :girl_mad:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juni 12, 2018, 04:29:50 pm »

Når han bliver smidt ud  :smile1:

Den 27 maj skrev jeg, at det er positivt, hvis det lykkes for Trump at mødes med formanden for Koreas Arbejderparti, Kim Jong-un ...

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8071.0
----------- og så kan jeg, her d. 12.6.2016, skrive at Kim Jong-un meget vel kan agere som hans far Kim Jong-il gjorde overfor daværende US udenrigsminister mener det var Madeleine Albright, nemlig at foregive skrotning af atomanlæggene, for så at re-etablere dem. . :shablon_01: :morpheus:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Anklageren

• Gæst
« Svar #14 Dato: Juni 12, 2018, 08:59:40 pm »

Hvad er forbindelsen til reptilerne og til Illuminati?