Forfatter Emne: Umotiveret overfald: Ung kvinde slået flere gange i ansigtet  (Læst 545 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.8%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Umotiveret overfald: Ung kvinde slået flere gange i ansigtet
« Dato: Juni 10, 2018, 04:40:38 pm »

En blot 19-årig kvinde blev natten til lørdag tæsket umotiveret af en nu efterlyst mellemøstlig gerningsmand.
En 19-årig kvinde, som var i byen med nogle veninder, blev natten til lørdag klokken 01.52 passet op af en mand på Europaplads i Aarhus C.

Ifølge Østjyllands Politi tildelte manden den 19-årige flere slag i ansigtet og gik herefter fra stedet mod Åboulevarden.

Manden beskrives som mellemøstlig af udseende, cirka 50 år, havde lidt skæg, var iført en lys blå skjorte - måske med nogle tern.

http://www.lokalavisen.dk/112/2018-06-09/-Umotiveret-overfald-Ung-kvinde-sl%C3%A5et-flere-gange-i-ansigtet-2317754.html
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Umotiveret overfald: Ung kvinde slået flere gange i ansigtet
« Svar #1 Dato: Juni 10, 2018, 04:50:22 pm »
Ebbesen Kraner en fornuftig løsning!
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    80.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Fredelige Danmark :-)
« Svar #2 Dato: Juni 10, 2018, 07:58:56 pm »
Jeg kiggede lige på, hvad der er sket i New York med de mange våben.

En mand blev dræbt, og en kvinde blev såret, da en mand begyndte at skyde udenfor en Bronx mindeservice lørdag, siger politiets kilder.

http://www.nydailynews.com/new-york/nyc-crime/ny-metro-gunman-kills-man-grazes-woman-bronx-memorial-20180610-story.html

Nå, det tog ikke lang tid

En mand fra Bronx blev såret i et skyderi - bare få timer efter at han blev frigivet fra fængsel, sagde politiets kilder lørdag.

En 13-årig pige blev også skudt, da en våbenhugger åbnet ild på Kevin Cruz, 26, på Nelson Playground i Highbridge kl. 17.15 torsdag.

http://www.nydailynews.com/new-york/nyc-crime/ny-metro-parolee-shot-bronx-20180609-story.html

En mand fra Bronx blev dræbt skudt under et skænderi på en Harlem-gade tidligt lørdag, sagde politiet.

Louis Greene, 30 - blev ramt i ryggen på Adam Clayton Powell Jr. Blvd. nær W. 131st St. omkring 2:30 am - blev blev hurtigt kørt til Harlem Hospital, hvor han døde, siger politiet.

En mand, der blev myrdet i et Kips Bay-assistenthjem på lørdag, kendte hans morder, sagde politiet.

Ybarra Moses, 54, blev fundet død i sin seng i det værelse, han lejede på syvende etage i Friend's House i Rose Hill på E. 29th St. kl 1:45.

http://www.nydailynews.com/new-york/nyc-crime/ny-doa-fatality-20180609-story.html

En uber-chauffør, som politiet siger, har dræbt en passager i bilen i sidste uge, er blevet anklaget for første grads mord.

https://nypost.com/2018/06/08/uber-driver-charged-with-murder-in-passengers-shooting-death/

SE O

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Venstrefløjens Hævner

• Fuld medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juni 10, 2018, 08:25:04 pm »
Fuldstændig enig med Anklageren her! Når nogen mennesker er blevet slået ihjel i USA, skal vi selvfølgelig være ligeglade med, at den pige er blevet voldtaget og dræbt i Tyskland. Hvad rager det dog os? Det er da lige meget!

Offline Dommeren

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.2%
  • Country: no
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juni 10, 2018, 08:25:59 pm »
Hvor mange muslimer er der i Tyskland?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    80.4%
    • Vis profil
Fuldstændig enig med Anklageren her! Når nogen mennesker er blevet slået ihjel i USA, skal vi selvfølgelig være ligeglade med, at den pige er blevet voldtaget og dræbt i Tyskland. Hvad rager det dog os? Det er da lige meget!

Det gør ikke meget indtryk på mig, at nogen bliver skudt i New York eller at en kvinde bliver voldtaget i Tyskland.

Det er ikke fordi jeg er ufølsom, men der er 192 mord og 854 grove voldtægter i verden hver eneste dag.

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil

Det gør ikke meget indtryk på mig, at nogen bliver skudt i New York eller at en kvinde bliver voldtaget i Tyskland.

Det er ikke fordi jeg er ufølsom, men der er 192 mord og 854 grove voldtægter i verden hver eneste dag.

Hvorfor vil du så have at folk skal GYSE over Anden Verdenskrig og de 6 millioner?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    80.4%
    • Vis profil

Hvorfor vil du så have at folk skal GYSE over Anden Verdenskrig og de 6 millioner?

Så vidt jeg ved døde der 55 millioner eller deromkring.

Hvis du tænker på gasningen af jøder og andre - så synes jeg mildest talt ikke, det er pænt gjort - men jeg forstår ikke, hvorfor du vil have mig til at gyse hele tiden.

Jeg har ikke noget gysebehov, som dem der skriver om voldtægter i fremmede lande ellers har.

• Fuld medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil

Jamen, fuldstændig enig! Ligesom dig har jeg kun foragt tilovers for offeret - hvorfor fanden skulle vi bryde os noget som helst om hende! Vi er da ligeglade!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    80.4%
    • Vis profil
Det er bare så rigtigt
« Svar #9 Dato: Juni 11, 2018, 09:43:41 am »

Jamen, fuldstændig enig! Ligesom dig har jeg kun foragt tilovers for offeret - hvorfor fanden skulle vi bryde os noget som helst om hende! Vi er da ligeglade!

:JC_goodpost:

Danmark topper listen over de farligste lande i verden - U - HA -  U - U - HA   :LaieA_066:

De der trodser voldsorgierne og bliver boende, er sandelig nogen vikinger

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    8%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil

Det er sq da den mest afskyelige form for ""medlidenhed"", jeg har set siden Heinrich Himmlers besøg på en henrettelsesplads i Ukraine - mener den hed Babij Jar - føj for den - - :JC_PacMan: :dwarf:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juni 13, 2018, 07:13:48 am »

En blot 19-årig kvinde blev natten til lørdag tæsket umotiveret af en nu efterlyst mellemøstlig gerningsmand.
En 19-årig kvinde, som var i byen med nogle veninder, blev natten til lørdag klokken 01.52 passet op af en mand på Europaplads i Aarhus C.

Ifølge Østjyllands Politi tildelte manden den 19-årige flere slag i ansigtet og gik herefter fra stedet mod Åboulevarden.

Manden beskrives som mellemøstlig af udseende, cirka 50 år, havde lidt skæg, var iført en lys blå skjorte - måske med nogle tern.

http://www.lokalavisen.dk/112/2018-06-09/-Umotiveret-overfald-Ung-kvinde-sl%C3%A5et-flere-gange-i-ansigtet-2317754.html

14 årig dreng blev knivoverfaldet på Dyrehavsbakken, af hvem, kan der jo ikke være tvivl om  :bad:

https://www.bt.dk/krimi/politiet-deler-billeder-af-10-unge-i-sag-om-knivstikkeri

Offline Klondyke Carl

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juni 13, 2018, 09:03:32 am »
Respekt for Lyjses og El_Ninos forsøg på at bringe lidt mening ind i en sådan tråd - men ærligt talt: Er det umagen værd?
Som bare lidt erfarne brugere kan se, består tråden ellers kun af Anklagerens oplæg, øvrige kommentarer (!) og hans to ekstraprofilers "debat"....
hold op, hvor er det patetisk at se på! Lad mig komme ud i den dejlige luft; hvorfor dog spilde tiden med at læse dette til Grønland emigrerede vrøvlehoveds udgydelser og hans leg på en helt stillestående debatside ved hjælp af pjatprofiler, der "diskuterer med hinanden?"   :negative:

• Fuld medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juni 13, 2018, 12:50:39 pm »
Respekt for Lyjses og El_Ninos forsøg på at bringe lidt mening ind i en sådan tråd - men ærligt talt: Er det umagen værd?
Som bare lidt erfarne brugere kan se, består tråden ellers kun af Anklagerens oplæg, øvrige kommentarer (!) og hans to ekstraprofilers "debat"....
hold op, hvor er det patetisk at se på! Lad mig komme ud i den dejlige luft; hvorfor dog spilde tiden med at læse dette til Grønland emigrerede vrøvlehoveds udgydelser og hans leg på en helt stillestående debatside ved hjælp af pjatprofiler, der "diskuterer med hinanden?"   :negative:

Hej Rudi, hvordan var fængslet?  :big_grin: Eller du slap måske med en "venlig" henstilling fra Nordjyllands politi?  :blum:

Damp du bare af igen, her er du ikke ønsket.  :hyper:

• Fuld medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil

Det er sq da den mest afskyelige form for ""medlidenhed"", jeg har set siden Heinrich Himmlers besøg på en henrettelsesplads i Ukraine - mener den hed Babij Jar - føj for den - - :JC_PacMan: :dwarf:

Jamen jeg er jo bare enig med Anklageren. Kan du i øvrigt ikke være være fuldstændig ligeglad med offeret? Du kendte hende jo ikke, og det gjorde jeg heller ikke, så hvad rager hun dog mig?