Forfatter Emne: I morges  (Læst 546 gange)

Offline Lorenz (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    11.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
I morges
« Dato: Maj 28, 2018, 06:41:28 am »
I morges lå der et brev på mit køkkenbord, der var en masse henvisninger til græsk mytologi. Hvem har været inde i min lejlighed i nat og lægge et brev der og hvad er meningen med de mange græske sagn og myter?

Jeg ved da godt at de overvåger mig, og nogen gange tager de magten over min krop, det er noget meget ubehageligt. Det værste er at få et rosentræslår, så man man kun gå baglæns i flere dage i træk, eller man løber uhæmmet.

engang blev jeg hypnotiseret til at spise adskillige mundfulde sand fra en sandkasse. I ler måske af det nu, men det kan være jer det går ud over næste gang. Og så undrer I jer over at jeg forsøger at være lidt opmærksom på hvad der foregår her?

Offline Lorenz (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    11.8%
    • Vis profil
Sv: I morges
« Svar #1 Dato: Maj 28, 2018, 11:31:16 am »
Jeg har været indlagt utallige gange siden jeg var teenager og jeg får omkring 10 slags medicin om dagen, men det hænder at jeg ikke tager det, det er en helt anden verden. Jeg ved da godt at jeg er syg men jeg ved det ikke, når jeg ikke tager min medicin.

Nu det brev her er nu ikke noget min psyke finder på, det er virkeligt nok, så det er ret ubehageligt.

Helt rask bliver jeg nok aldrig.

Offline Petra

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 28, 2018, 01:09:57 pm »
Jeg har ondt af Lorenz,
Tænk denne skal lide?
De er på tide, at selvmord
burde være legalt.
Måske som selvmordsbombe?

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 29, 2018, 07:31:06 am »
I morges lå der et brev på mit køkkenbord, der var en masse henvisninger til græsk mytologi. Hvem har været inde i min lejlighed i nat og lægge et brev der og hvad er meningen med de mange græske sagn og myter?

Jeg ved da godt at de overvåger mig, og nogen gange tager de magten over min krop, det er noget meget ubehageligt. Det værste er at få et rosentræslår, så man man kun gå baglæns i flere dage i træk, eller man løber uhæmmet.

engang blev jeg hypnotiseret til at spise adskillige mundfulde sand fra en sandkasse. I ler måske af det nu, men det kan være jer det går ud over næste gang. Og så undrer I jer over at jeg forsøger at være lidt opmærksom på hvad der foregår her?

Spam, spam, spam .. :Laie_6: :Laie_13:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Petra

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 29, 2018, 12:29:26 pm »
Held og lykke.
Lorenz?
Du har det svært?
Lolland er tyren røvhul.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Maj 29, 2018, 02:04:27 pm »
Det lyder næsten som en Poul Jørgensen-historie.

Offline Lorenz (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    11.8%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 29, 2018, 07:24:25 am »
Det lyder næsten som en Poul Jørgensen-historie.

Sikkerhedskopieret

Offline Reptil Formskifter

• Senior medlem
  • Activity:
    29.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: August 29, 2018, 11:09:57 am »

Sikkerhedskopieret. :blum:

Ej, Lorenz, det er bare gas. :big_grin:

Men jeg vil gerne prøve at tage dig alvorligt, for jeg ved at den slags, du herover beskriver, faktisk KAN ske og foregå.

Der er måske tale om, at dæmoner forsøger at overtage din krop. Den sygdom, som psykiaterne hævder, at du har og som de forsøger at medicinere dig imod, er i virkeligheden ikke en sygdom som sådan. Nej, jeg tror, at det er dæmoner, der forsøger at overtage din krop. Og det er derfor, du bliver psykisk ustabil og skifter humør hele tiden. Det er det, man i gamle dage kaldte maniodepressiv. I dag kalder de det vist noget andet. Er det bipolar? Tror jeg.

Jeg vil foreslå, at du går til en eksorcist, som kan hjælpe dig med at få dæmonerne på afstand. Muligvis er der tale om reptildæmoner eller andre drilske dæmoner fra fjerde dimension. Det har jeg i hvert fald hørt ham dersens reptiltossen snakke om, at den slags findes. Men okay, ham kan man jo heller ikke regne med, fordi han er jo selv en reptilian undercover. :yes:

Muligvis har du det okay ved at skifte karakter og personlighed hele tiden og så er det jo fint nok og du behøver ikke gøre noget ved det. Men det kan være en farlig leg, da du jo så mister kontrollen over dig selv og det reelt er nogle andre skikkelser, der styrer dig. Dæmoner, reptilians, engle, ånder o.s.v.

Du kan ikke stole på psykiatere. De er bare ude på at gøre det af med dig. Og når de medicinerer dig, gør de dig bare til en sovende zombie, som røvkeder sig. Du har det jo faktisk sjovere uden medicin, fordi så er du gladere og mere kreativ. Men måske også lidt skør, fordi der er interdimensionelle skikkelser, der driller dig og forsøger at spille dig et puds. :ohmy:
« Senest Redigeret: August 29, 2018, 11:12:46 am af Friluftsbøssen »