Forfatter Emne: Kulturberigelse: Asylansøger dømt for særlig grov vold  (Læst 580 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Kulturberigelse: Asylansøger dømt for særlig grov vold
« Dato: Maj 25, 2018, 12:54:43 pm »
Kulturberigelsen forsætter

RØNNE – En 27-årig mandlig asylansøger er ved Retten på Bornholm blevet idømt 60 dages fængsel for særlig grov vold og trusler om vold.

Den tiltalte opholder sig på Røde Kors’ asylcenter Slottet i Rønne, og retten besluttede også, at han efter endt afsoning skal udvises af Danmark med indrejseforbud i seks år.

En enig domsmandsret fandt den 27-årige skyldig i hærværk, idet han havde ødelagt en anden mands computer ved på et tidspunkt mellem 18. august og 1. september ved at slå den ind i et træ ved SuperBrugsen i Rønne Syd.

Den 26. marts ca. kl. 23:00 slog han en anden udlænding adskillige gange i hovedet på et værelse i et bofællesskab i Rønne. Han forsøgte også at slå sit offer i hovedet med et spejl. Da det blev afværget, knuste den 27-årige spejlet og forsøgte at stikke sit offer i armen med et stykke af det knuste spejl.

Den 27-årige truede med at slå sit offer og en anden tilstedeværende ihjel, fordi de ikke levede efter Islams ord.

Den dømte har anket byrettens dom til Østre Landsret.
https://bornholm.nu/?Id=84915

Islam igen igen  :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2:
« Senest Redigeret: Maj 25, 2018, 06:41:36 pm af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.2%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
HVAD RAGER DET OS, hvad Reformskifteren mener. Der bliver ingen dialog, imødekommenhed eller kompromiser.

Offline Klondyke Carl

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    8.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Kulturberigelse: Asylansøger dømt for særlig grov vold
« Svar #2 Dato: Maj 25, 2018, 01:16:29 pm »
Jeg ved godt, hvad jeg gerne ville, der skulle ske med personer som de muslimer, der er nævnt.
Men det må man vist ikke skrive på en side som denne. Ja, hvis det stod til "Reserve-administratoren" fra Grønland, var der nok ikke andre end ham, der måtte skrive et ord om islam!   :no:

Især derfor gider jeg ikke at logge ind på Din-debat oftere end cirka hver 14. dag. Der sker jo ingenting. Din-debat er blevet lige så politisk korrekt som DR2s nyheder.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 25, 2018, 01:28:38 pm »
Gir du virkelig såå let op Carl?  :girl_smile:   :girl_blum2:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Adonis

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 25, 2018, 02:05:54 pm »
Jeg ved godt, hvad jeg gerne ville, der skulle ske med personer som de muslimer, der er nævnt.
Men det må man vist ikke skrive på en side som denne. Ja, hvis det stod til "Reserve-administratoren" fra Grønland, var der nok ikke andre end ham, der måtte skrive et ord om islam!   :no:

Især derfor gider jeg ikke at logge ind på Din-debat oftere end cirka hver 14. dag. Der sker jo ingenting. Din-debat er blevet lige så politisk korrekt som DR2s nyheder.

Anklageren er muslim - men han nægter at indse sin synd!

Forstår ikke hans angst for de radikale?

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Maj 25, 2018, 02:55:14 pm »
Præcis, Bro. Specielt når manden i morgen sikkert kan finde endnu en etnisk som har lavet noget kriminelt.

Skal det så også tilskrives Kristendommen hver gang en indføt dansker laver kriminalitet?

Det er Gish Gallop

https://rationalwiki.org/wiki/Gish_Gallop

Sikkerhedskopieret

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Maj 25, 2018, 03:03:50 pm »

Sikkerhedskopieret

Kan du ikke bruge din dropbox til dine sikkerhedskopier?  :smile1:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Maj 25, 2018, 03:04:12 pm »
Præcis, Bro. Specielt når manden i morgen sikkert kan finde endnu en etnisk som har lavet noget kriminelt.

Skal det så også tilskrives Kristendommen hver gang en indføt dansker laver kriminalitet?

Det er Gish Gallop

Når der står ''Den 27-årige truede med at slå sit offer og en anden tilstedeværende ihjel, fordi de ikke levede efter Islams ord.'' i denne artikel så kan man godt sige at det har med islam at gøre.....  :dash2: :dash2: :dash2: :dash2:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    15.2%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Maj 25, 2018, 08:34:49 pm »

Det er sgu pussigt: To brugere med "affinitet for SS" (det er et citat fra en af dem) bliver bannet på deres IP fordi de er gået over stregen og har truet en anden bruger. Så forsvinder et hav af andre højrefløjsbrugere samtidig... Kan være de forlod siden i en slags sympati?

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Maj 25, 2018, 09:26:38 pm »
Jeg syntes at Anklageren er meget tavs i denne tråd. Han har ellers kaldt mange for islamofober her på debatten, men når man ser at der er flere muslimer som denne som bor i Danmark som ''vil slå folk
ihjel, fordi de ikke levede efter Islams ord'' så er man meget naiv hvis man ikke er islamofob.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Man behøver ikke være bange for "dem"
« Svar #10 Dato: Maj 25, 2018, 10:35:12 pm »
Jeg syntes at Anklageren er meget tavs i denne tråd. Han har ellers kaldt mange for islamofober her på debatten, men når man ser at der er flere muslimer som denne som bor i Danmark som ''vil slå folk
ihjel, fordi de ikke levede efter Islams ord'' så er man meget naiv hvis man ikke er islamofob.

Man kan da bare være almindelig islamkritiker.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Maj 26, 2018, 11:54:31 pm »
Bro, er det også tilfældet i dine mange andre tråde hvor du også kalder det "kulturberigelse"?

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8051.0
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7974.0
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7910.0

Så vidt jeg har set råber du om "kulturberigelse" hver gang en etnisk har gjort noget skidt.

Når der står ''Den 27-årige truede med at slå sit offer og en anden tilstedeværende ihjel, fordi de ikke levede efter Islams ord.'' i denne artikel så kan man godt sige at det har med islam at gøre..... 

Sikkerhedskopieret

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Maj 26, 2018, 11:56:02 pm »

Det er Gish Gallop

Sikkerhedskopieret

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Politisk ukorrekte er bare blevet 100% forudsigelige
« Svar #13 Dato: Maj 27, 2018, 02:38:35 am »

Andre steder, hvor der rigtig er gang i de politisk ukorrekte - kører den politisk ukorrekte islamdebat i samme rille - nu i over tredive år.

Skulle det være spændende debat at gentage det samme - og det samme - i en uendelighed?

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor