Forfatter Emne: Fladjords-tossen kulturberiger os igen  (Læst 900 gange)

Anklageren

• Gæst
Fladjords-tossen kulturberiger os igen
« Dato: Maj 22, 2018, 11:07:26 am »

Intet nyt på fladjordfronten.

Tørresnoren

• Gæst
Sv: Fladjords-tossen kulturberiger os igen
« Svar #1 Dato: Maj 22, 2018, 01:48:59 pm »

Intet nyt på fladjordfronten.

Og alligevel - lidt..!  :yes:

- det piner mig jo hver gang jeg er nødt til at anerkende nogle af Fladjordstossens begavede teorier, og nu er den gal igen..!  :hyper:

Ved et ishus her i nærheden skilter de med: 'Kaffe & en 2-kuglers isvaffel for en rund tyver'..  :d_ice:

- dén slags gode tilbud går sjældent min søde tand forbi, så jeg gennemsøgte hurtigt min lommer for 'en rund tyver'..

Desværre måtte jeg, trods en ustyrlig lækkersult, køre videre med uforrettet sag...  :JC_ghey: :shok: :no:

- tænk dig, alle de tyvere jeg havde i lommen var FLADE..!  :negative:

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #2 Dato: Maj 22, 2018, 05:27:37 pm »

Selvom jeg har lidt dårlig samvittighed over at grine af en der tydeligvis har brug for hjælp.

Ja, også her.. :yes:

Men moralen må alligevel være - at ikke alt der umiddelbart synes rundt nødvendigvis er det..  :smile1:

- altså med mindre vi taler om 'en bøjet femøre' - som jo både er rund, buet og flad..!  :ROFL:

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 22, 2018, 08:16:21 pm »

Selvom jeg har lidt dårlig samvittighed over at grine af en der tydeligvis har brug for hjælp.

Ja, også her.. :yes:

Men moralen må alligevel være - at ikke alt der umiddelbart synes rundt nødvendigvis er det..  :smile1:

- altså med mindre vi taler om 'en bøjet femøre' - som jo både er rund, buet og flad..!  :ROFL:

Sikkerhedskopieret

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 25, 2018, 02:56:36 pm »

Hahaha! Den forstod jeg. Den var god.

Ved et ishus her i nærheden skilter de med: 'Kaffe & en 2-kuglers isvaffel for en rund tyver'..  :d_ice:
- tænk dig, alle de tyvere jeg havde i lommen var FLADE..!  :negative:

Sikkerhedskopieret