Forfatter Emne: helt slut  (Læst 643 gange)

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
helt slut
« Dato: Maj 08, 2018, 10:05:33 pm »
det er  helt slit nu? jeg begyndte at drikke i gen jeg starteed i fredags? så jeg kan slet ikke huske weekenden der er bare et stort hul som er sort? Carlo? Jeg sagde det jo jeg har ikke mere at leve for det var som der falt en sten fra mit hjerte da heg startede med at drikke i gen men jeg har haft det då dårligte hele dagen i dag

mine forøældre og søster vil ikke mer med mig nu på  grund af det med mine små niecer, tror i virkelig jeg ville have taget t'jet af og låst døren hvis jeg havde vist de  var der? i må være sindssyge?

Lyse? Jeg prøvede med en vitamin pille fra livol men jeg ved ikke om jeg synes jeg har råd til dem?

Jeg harvde det helt forfærdeligt i morges jeg ved jeg var på klovnens bodega i går jeg snakkede med en mand der fortalte han havde tre sten i pungen, men det gad jeg ikke rigtigt  høtre mere om så jeg gik? Kender i klovnens bodega

jeg fik at vide at jeg har taget meget skade af al alkoholen så nu ved jeg at det skal være det der tager mig af dage, jeg vil ikke kæmpe mod det længere for jeg er for træt til at kømne tingene må gå som de vil

jeg har bedt om hjlækp på mine grædene knæ så mange gange nu og ingen ville hjælpe mig? Jeg vewd at det ville frelse mig hvis jeg havde fået en asiatiusk kone til landet men ingen ville forklare mig reglerne?

mine forældre skulle have hjulpet mig med penge for længe siden så havde jeg ikke hafty det så dprligt nu

farvel!

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: helt slut
« Svar #1 Dato: Maj 08, 2018, 10:06:25 pm »
jeg har købt 10 flasker wiskey så nu ved jeg ikke hvad der skal ske?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 08, 2018, 10:16:38 pm »
jeg har købt 10 flasker wiskey så nu ved jeg ikke hvad der skal ske?

Du kan melde dig til et danskkursus  :smile1:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Maj 08, 2018, 10:17:08 pm »
hold dog din kædft!

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Maj 08, 2018, 10:26:16 pm »
kan du ikke forsytå jeg er ved at dø

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Maj 08, 2018, 10:31:06 pm »
kan du ikke forsytå jeg er ved at dø

Jeg har hjulpet nogen til at holde op, men det kræver satme meget tid - og jeg har jo selv et liv, hvor jeg gerne vil have lidt kvalitetstid.

Problemet er simpelthen, at der er for mange, som drikker sig ihjel.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Maj 08, 2018, 10:42:03 pm »
hvordan hjalæp du dem ? Måske hvis jeg får det at vide så kan jeg selv gøre noet?

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Maj 08, 2018, 10:54:38 pm »
vil du ikke nojkhjælpe?

Offline Hahaha

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Har du ikke hørt at latter er den bedste medicin?
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Maj 09, 2018, 02:11:54 pm »

« Senest Redigeret: Maj 09, 2018, 02:14:04 pm af Hahaha »
Har du ikke hørt at latter er den bedste medicin?

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Maj 09, 2018, 03:19:00 pm »
Har du ikke hørt at latter er den bedste medicin? - - Undtagen hånlatter :girl_sad:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Maj 10, 2018, 11:35:12 am »
det er  helt slit nu? jeg begyndte at drikke i gen jeg starteed i fredags? så jeg kan slet ikke huske weekenden der er bare et stort hul som er sort? Carlo? Jeg sagde det jo jeg har ikke mere at leve for det var som der falt en sten fra mit hjerte da heg startede med at drikke i gen men jeg har haft det då dårligte hele dagen i dag

mine forøældre og søster vil ikke mer med mig nu på  grund af det med mine små niecer, tror i virkelig jeg ville have taget t'jet af og låst døren hvis jeg havde vist de  var der? i må være sindssyge?

Lyse? Jeg prøvede med en vitamin pille fra livol men jeg ved ikke om jeg synes jeg har råd til dem?

Jeg harvde det helt forfærdeligt i morges jeg ved jeg var på klovnens bodega i går jeg snakkede med en mand der fortalte han havde tre sten i pungen, men det gad jeg ikke rigtigt  høtre mere om så jeg gik? Kender i klovnens bodega

jeg fik at vide at jeg har taget meget skade af al alkoholen så nu ved jeg at det skal være det der tager mig af dage, jeg vil ikke kæmpe mod det længere for jeg er for træt til at kømne tingene må gå som de vil

jeg har bedt om hjlækp på mine grædene knæ så mange gange nu og ingen ville hjælpe mig? Jeg vewd at det ville frelse mig hvis jeg havde fået en asiatiusk kone til landet men ingen ville forklare mig reglerne?

mine forældre skulle have hjulpet mig med penge for længe siden så havde jeg ikke hafty det så dprligt nu

farvel!

Jeg ved ikke, om det kan betale sig, at svare dig Mak... du har ikke råd til, at købe vitaminer / mineraler... og tager kun en enkelt pille, du vælger i stedet, at bruge dine penge på 10 flasker Whisky  :dash2:

Du skrev, på et tidspunkt, at du havde nogle kontakt-personer, så må de hjælpe dig, vis dem, hvad jeg skrev til dig :

Mak du skal have alle vitaminer og mineraler, langvarigt alkoholmisbrug giver ofte anledning til B1-vitamin mangel.

Thiamin (Super B1-vitamin)

http://helsenyt.com/frame.cfm/cms/id=6010/sprog=1/grp=8/menu=2/

Thiamin var det første B-vitamin, man fandt frem til - deraf betegnelsen B1-vitamin. Alvorlig man­gel på thiamin giver et syndrom, der går under navnet beriberi. Symptomerne omfatter mental for­virring, muskelsvækkelse (tør beriberi), væskeophobning (våd beriberi), forhøjet blodtryk, gangbe­svær og forstyrrelser i hjerterytmen.

Citat slut

Men du mangler sikkert også Kalium - og i det hele taget, mangler du alle vitaminer / mineraler, med det liv du har levet.
Hvis du er i live endnu, så få dine kontaktpersoner til, at skaffe dem til dig.

Vil du leve, eller vil du dø - valget er dit.

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    17.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Maj 14, 2018, 04:34:14 pm »
Det er jeg sku' ked af at høre, Bro. Men hvis dit helbred ikke er en god nok grund til at du vælger ikke at drikke mere, så er der intet der kan hjælpe.

Så hvad kunne du tænke dig at vi gjorde for at hjælpe?

Ingen tror at det vil hjælpe at samfundet betaler for en thai-kone til dig som skal leve i Danmark på understøttelse. Så kan du fortsætte med at drikke i mens du sover med hende. Og samfundet skal så betale for jer begge.
Når du har været uden alkohol i 4-5 ÅR vil vi gerne hjælpe dig med regler og hvad der skal til for at du selv kan finde en.
Har du 50.000,- som det koster? Nej? Så kan du spare det op, så fortæller vi næste skridt.

Selv hvis vi troede på at du låste døren og smed tøjet ved dine niecer ved et uheld, og troede at du bare ikke kunne finde ud af at låse døren op - kan vi ikke få din familie til at ville i kontakt med dig igen. Men vi har fortalt dig hvad du kan gøre...
Her er svaret fra samtlige, som du har fået fortalt hver eneste gang, STOP MED AT DRIKKE. Ikke bare i et par dage eller en måned - i ÅREVIS, så kan du måske få kontakt til familien igen bagefter.

Det gør os alle her deprimerede at vi bare kan høre hvordan du drikker dit liv og helbred væk. Et langsomt selvmord som vi er tvunget til at overvære.

SÅ hvad kunne du tænke dig at vi gjorde for at hjælpe?
Hvad kan vi svare som vil sørge for at du ikke drikker noget som helst alkohol de næste 5 år?

hvordan hjalæp du dem ? Måske hvis jeg får det at vide så kan jeg selv gøre noet?

Sikkerhedskopieret

Offline Mak (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 09, 2018, 11:27:28 pm »
ja jeg ved dpgt det med de vitaminer der men er nok allivele lidt bange for at tage de,m for jeg syntes jegh fik lidt ondt i maven af dem? Men måske kan de hjælpe jg det bare er mig der ikke rigtig ved noget om det.