Forfatter Emne: Her bliver Lyjse glad.  (Læst 1375 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Her bliver Lyjse glad.
« Dato: April 24, 2018, 05:30:52 pm »
Udateret artikel.

Hundredevis af muslimske flygtninge i Finland konvereter til kristendommen fordi de ikke længere har brug for islam. Selv om jeg mener at den enes nisse på loftet, kan være lige så god som den anden, vil jeg alligevel ønske dem velkommen til den frie tankes religion. Og for kvindernes vedkommende, tillykke til en tilværelse uden social kontrol og fætrenes næver. Og tillykke til en tilværelse, hvor man ser normal ud.

http://dailyeb.com/2017/11/08/hundreds-of-muslim-refugees-in-finland-convert-to-christianity-because-they-no-longer-need-islam/

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
    • Vis profil
Sv: Her bliver Lyjse glad.
« Svar #1 Dato: April 24, 2018, 10:44:23 pm »
Carlo

Citér
..... vil jeg alligevel ønske dem velkommen til den frie tankes religion. Og for kvindernes vedkommende, tillykke til en tilværelse uden social kontrol og fætrenes næver. Og tillykke til en tilværelse, hvor man ser normal ud.

Ja, kristne er frie i Danmark, men ikke i de muslimske lande, derfor tror jeg så mange, bliver døbt i Danmark - det er døden hvor de kommer fra. Det samme sker i Finland og andre steder, hvor de tør ...

Siger farvel til Allah: Mindst 500 asylansøgere er blevet kristne i år

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-10-08-siger-farvel-til-allah-mindst-500-asylansogere-er-blevet-kristne-i-ar

Anklageren

• Gæst
- og så bliver det også nemmere at søge asyl
« Svar #2 Dato: April 24, 2018, 11:33:30 pm »
 :yes:

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.2%
    • Vis profil
Sv: - og så bliver det også nemmere at søge asyl
« Svar #3 Dato: April 25, 2018, 04:28:00 am »

Anklageren

• Gæst
Sv: - og så bliver det også nemmere at søge asyl
« Svar #4 Dato: April 25, 2018, 04:37:13 am »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: April 25, 2018, 08:01:01 am »
Alle kristne flygtninge, bør få asyl, og de skal ikke opholde sig, i et center sammen med muslimer - det er til fare, for deres liv.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: April 25, 2018, 04:16:37 pm »
Carlo

Citér
..... vil jeg alligevel ønske dem velkommen til den frie tankes religion. Og for kvindernes vedkommende, tillykke til en tilværelse uden social kontrol og fætrenes næver. Og tillykke til en tilværelse, hvor man ser normal ud.

Ja, kristne er frie i Danmark, men ikke i de muslimske lande, derfor tror jeg så mange, bliver døbt i Danmark - det er døden hvor de kommer fra. Det samme sker i Finland og andre steder, hvor de tør ...

Siger farvel til Allah: Mindst 500 asylansøgere er blevet kristne i år

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-10-08-siger-farvel-til-allah-mindst-500-asylansogere-er-blevet-kristne-i-ar

:hug: :JC_cheers: :JC_clap:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Anklageren

• Gæst
Begrebet Taqija i islam (Den lovlige løgn)
« Svar #7 Dato: April 25, 2018, 04:54:14 pm »
Taqija er islams lovlige dispensation for at lyve overfor ikke-muslimer og myndigheder.

Betegnelsen taqiyya handler om den mulighed, en muslim har for at skjule sin religiøse overbevisning, hvis han eller hun risikerer trusler, forfølgelse eller overgreb fra omverdenen - og det er muslimers egen fortolkning af taqiyya.

Her kan man ikke lade være med at tænke, at hvis en flygtning føler, at han/hun risikerer henrettelse eller tortur i hjemlandet - så bliver det lovligt at lyve om deres tro (hvis det kan sikre dem opholdstilladelse, at lyve sig til at være kristen).

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: April 25, 2018, 10:20:28 pm »
Anklager

Citér
(hvis det kan sikre dem opholdstilladelse, at lyve sig til at være kristen).

For det første, slipper vi da for - Burkaen og niqabben  :blum: men det alene, vil være et problem, hvor de kan risikere at miste livet !

Udstødelse, isolation og forfølgelse kan være den skæbnesvangre konsekvens, når muslimer i Danmark lader sig døbe til kristendommen. Og det får en forsker til at foreslå ændret behandling af flere sager med kristne asylsøgere

https://www.kristendom.dk/danmark/kristne-konvertitter-risikerer-forf%C3%B8lgelse

Det kan være risikofyldt at konvertere fra islam til kristendom. Flere danske kirker tager derfor sikkerhedsmæssige forholdsregler, når en muslim vælger at lade sig døbe til den kristne tro. Massoud Fouroozandeh, der er præst i den multikulturelle kirke Church of Love i Odense fortæller, at det i deres kirke blandt andet er forbudt at medbringe kameraer ved dåb.

Anklageren

• Gæst
« Svar #9 Dato: April 26, 2018, 11:32:09 am »

For det første, slipper vi da for - Burkaen og niqabben  :blum: men det alene, vil være et problem, hvor de kan risikere at miste livet !

At miste livet er meget sagt, men i hvert fald alvorligt forfulgt.

Nu er der jo tale om flygtninge, så der vil være mange asylansøgere, som risikerer forfølgelse - og mange muslimske lande har et anstrengt forhold til menneskerettighederne, så det kan vel ikke undre dig?

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.2%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: April 26, 2018, 11:42:08 am »
- og mange muslimske lande har et anstrengt forhold til menneskerettighederne, ...............

Muslimer har et anstrengt forhold til frihed. Ikke bare muslimske lande.

Grunden til at jeg stejler er at du får det til at se ud som om det bare er myndighederne den er gal med, men at muslimer ellers er lige som os, men bare tror på noget adnet.

Anklageren

• Gæst
All men are created equal
« Svar #11 Dato: April 26, 2018, 12:20:05 pm »
- og mange muslimske lande har et anstrengt forhold til menneskerettighederne, ...............

Muslimer har et anstrengt forhold til frihed. Ikke bare muslimske lande.

Grunden til at jeg stejler er at du får det til at se ud som om det bare er myndighederne den er gal med, men at muslimer ellers er lige som os, men bare tror på noget adnet.

Det er ikke fordi jeg har tænkt mig at gå i Licensnægterens fodspor, at overskriften er på engelsk, for det er Thomas Jeffersons berømte ord fra den amerikanske frihedserklæring.

Jeg er ikke vild med, at nogen allerede stempler mennesker fra fødslen, som du gør her. Det er ikke kun muslimer, du stempler fra fødslen, men f.eks. også russere, sigøjnere osv.

Jeg stempler først nogen. går de har gjort noget, som gør dem fortjent til at få et stempel.

Jeg synes, at der er noget nazistisk ved at stemple folk fra fødslen, og lad nu være med at stejle, bare fordi du hører ordet, for jeg mener ikke, at du er nazist.

Offline Petra

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Fup og fidus
« Svar #12 Dato: April 26, 2018, 01:20:32 pm »
Udateret artikel.

Hundredevis af muslimske flygtninge i Finland konvereter til kristendommen fordi de ikke længere har brug for islam. Selv om jeg mener at den enes nisse på loftet, kan være lige så god som den anden, vil jeg alligevel ønske dem velkommen til den frie tankes religion. Og for kvindernes vedkommende, tillykke til en tilværelse uden social kontrol og fætrenes næver. Og tillykke til en tilværelse, hvor man ser normal ud.

http://dailyeb.com/2017/11/08/hundreds-of-muslim-refugees-in-finland-convert-to-christianity-because-they-no-longer-need-islam/

Muslimer og kristene tager en båd sammen.
Muslimerne kaster de kristne overbord
Muslimerne kommer til EU.
Muslimer bliver pludselig Kristne?
De nye Kristne får asyl og al hvad de ønsker?
Det nye Kristne bliver muslimer igen.
Og ingen kan smide dem hjem.
De kan lave al den vold og terror de vil.
De risikere, at blive sendt hjem.
Vemmeligboer tager sig af dem.

Trist men sandt.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.2%
    • Vis profil
Sv: All men are created equal
« Svar #13 Dato: April 30, 2018, 10:09:12 am »
Det er ikke fordi jeg har tænkt mig at gå i Licensnægterens fodspor, at overskriften er på engelsk, for det er Thomas Jeffersons berømte ord fra den amerikanske frihedserklæring.

"All men are created equal" skulle du lægge ud med at fortælle muslimerne. Dernæst få dem til at overholde det.

Citér
Jeg er ikke vild med, at nogen allerede stempler mennesker fra fødslen, som du gør her. Det er ikke kun muslimer, du stempler fra fødslen, men f.eks. også russere, sigøjnere osv.

Jeg stempler først nogen. går de har gjort noget, som gør dem fortjent til at få et stempel.

Den enkelte muslim tæller ikke. Individet er en antik græsk ide, som er optaget i kristendommen. Individet eksisterer ikke i islam. Det er massen der gør det.

Citér
Jeg synes, at der er noget nazistisk ved at stemple folk fra fødslen, og lad nu være med at stejle, bare fordi du hører ordet, for jeg mener ikke, at du er nazist.

Jeg synes da alle muslimer skulle UDRYDDES. Og det skal gå nogle tusinde gange mere tjep en nazisternes jødeudryddelse. Det tog dem tolv år at udrydde sølle 6 millioner jøder.

Anklageren

• Gæst
Sv: All men are created equal
« Svar #14 Dato: April 30, 2018, 12:55:30 pm »

"All men are created equal" skulle du lægge ud med at fortælle muslimerne. Dernæst få dem til at overholde det.

Det vil jeg da gerne gøre - og jeg køber ikke den med, at du ikke behøver at betragte nyfødte som ligeværdige, fordi muslimerne ikke betragter alle som lige.

Når muslimer skider på menneskerettigheder, så føler du, at du er nødt til at efterligne dem - men det er du jo ikke.