Forfatter Emne: Alle de tapre kyllingehøge på Din Debat :-)  (Læst 6513 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    91%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Synes du - det er fejt Joakim
« Svar #30 Dato: Januar 09, 2015, 12:11:19 am »
Nu har du kommet med en masse kommentarer for at få denne debat til at handle om noget andet, så jeg spørger dig direkte.

Jeg synes, at Kenneth og Musenfryd selv skal have lov til at afgøre, om de vil bringe sig i fare ved at der bringes Muhammedtegninger på siten.

Derfor synes jeg ikke, at man kan være bekendt at sidde anonymt hjemme i sin stue og uploade Muhammed tegninger.

Synes du, at det er fejt?
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Joakim

• Gæst
Sv: Alle de tapre kyllingehøge på Din Debat :-)
« Svar #31 Dato: Januar 09, 2015, 08:58:30 am »
Skal vi så ikke bare overlade det til dem, at tage stilling til om her må være de grimme tegninger.

Din ageren, du der har prædike om alle de berigelser deres indvandring afsted kom, og nu hvor kulturforskelle er blevet tydelige selv for dig, og nu vil du have vi bare skal dukke os, er fejt.
Og jeg vil gøre alt jeg kan , for at få Danmark befriet for den byrde, så kan det næppe siges tydeligere.
Alle lande der døjer med den formørkedet middelaldertro har ballade med dem, de kan ikke tilpasse moderne samfund.

Alle jer der mener det multikulti helvede, kan passende tage til Sverige, som har samme selvdestruktiv tilbøjelighed, så kan i nyde kulturberigelsen, mens os der bliver i fædrelandet får Danmark tilbage som inden overgivelsen til den syge kultur.

Deres kvindesyn er faktisk lovstridig her i landet.
Den slags vil jeg ikke finde mig i at skulle tækkes.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    91%
    • Vis profil
Mus eller mand?
« Svar #32 Dato: Januar 09, 2015, 11:11:34 am »
hvorfor snakker du så meget om mænd - Joakim - når du ikke tør risikere noget?

Her viser franskmændene deres sympati med de 12 personer, der blev skudt på det satiriske franske ugeblad Charlie Hebdo.

Kenneth og Musenfryd kan jo ikke bare lave censur af Muhammed tegninger, hvis de ikke har lyst til at løbe den samme risiko som medarbejderne på det satiriske franske ugeblad Charlie Hebdo.

Fundamentalisterne er jo ikke den eneste fare.

Fanatiske bloggere fra den yderste højrefløj vil angribe Kenneth og Musenfryd og beskylde dem for at være i ledtog med terroristerne, hvis de fjerner Muhammed tegninger på Din Debat.

Derfor spørger jeg dig endnu en gang, selvom du sikkert snakker udenom og angriber min person igen i stedet for at deltage i debatten - som dig og dine jo har for vane.

Synes du, det er fejt at sidde anonymt og trygt hjemme i sin stue og uploade Muhammed tegninger, når andre risikerer at måtte tage skraldet?

Skal vi så ikke bare overlade det til dem, at tage stilling til om her må være de grimme tegninger.

« Senest Redigeret: Januar 09, 2015, 11:50:07 am af Anklageren »

Joakim

• Gæst
Hvis de lavtbegavde kegler vil angribe så gør det sgu nok
« Svar #33 Dato: Januar 09, 2015, 11:45:51 am »
uagtet om de har set dere pædofile profet afbildet eller ej.

Din bavl med højrefløjen kan man kun ryste på hoved af, eftersom de eneste der reager på den måde er trash fra Afa og hjernedøde enhedsliste kernevælger med to brikker.

Nej det er ikke fejt at benytte sin ret til at ytre sig, det er til gengæld  sygt, hvis dine muslim venner tager hævn på to der køre en hjemmeside, men det er lige den måde det hjernedøde stenalder folk agere.
Derfor bliver de aldrig en del af det danske samfund.

Jeg har nøjagtig samme holdninger på min facebook, og vi er 13 med min navnekombination, så jeg gemmer mig ikke under anonymitet.

« Senest Redigeret: Januar 09, 2015, 11:48:56 am af Joakim »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    91%
    • Vis profil
Du er ikke tilhænger af menneskerettighederne
« Svar #34 Dato: Januar 09, 2015, 12:28:47 pm »
uagtet om de har set dere pædofile profet afbildet eller ej.

Din bavl med højrefløjen kan man kun ryste på hoved af, eftersom de eneste der reager på den måde er trash fra Afa og hjernedøde enhedsliste kernevælger med to brikker.

Nej det er ikke fejt at benytte sin ret til at ytre sig, det er til gengæld  sygt, hvis dine muslim venner tager hævn på to der køre en hjemmeside, men det er lige den måde det hjernedøde stenalder folk agere.
Derfor bliver de aldrig en del af det danske samfund.

Jeg har nøjagtig samme holdninger på min facebook, og vi er 13 med min navnekombination, så jeg gemmer mig ikke under anonymitet.

Nu er der ikke tale om ubestemte holdninger, men helt konkret om Muhammed tegninger, fordi de har fået så mange helt op og køre (selvom det knap nok er kunst). Har du Muhammed tegninger liggende på din facebook?

Jeg har bidt mærke i, at du ikke er tilhænger af menneskerettighederne, og så ligner du fundamentalisterne mere end jeg gør.

De eneste lande i verden, hvor der ikke er religionsfrihed er de fundamentalistiske lande i Mellemøsten.

F.eks. i Saudi Arabien bestemmer staten, hvilke trossamfund der har ret til at bygge kirker - og det har du planer, om at de demokratiske lande skal efterligne.

Hvis man alligevel ligner hinanden, så kan det vel være ligegyldigt, hvad man kalder Gud?

« Senest Redigeret: Januar 09, 2015, 12:32:57 pm af Anklageren »

Joakim

• Gæst
« Svar #35 Dato: Januar 09, 2015, 12:38:23 pm »
Al region er for svagtpissere, og pisse ligeglad hvad de gør i mellemøsten , så længe de ikke skaber sig åndsvagt her.
For min skyld kan man jævne alle kirker, moske og hvad det overflødige fis hedder, jeg kommer der aldrig.

Region er kun en effektiv måde og holde dummernikker i skak på.

At adskille stat og kirke er eneste begavede jeg har hørt fra dit parti, men det gik selvfølgelig som alle deres andre kuldsejlede planer, de er sq nulbonner fra enden til anden.

Og så har menneskerettigheder intet at gøre med at tro man har en usynlig ven, eller berettiger til ophold i Danmark, når man geografisk er hjemmehørende i en anden del af verden.
« Senest Redigeret: Januar 09, 2015, 12:49:07 pm af Joakim »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    91%
    • Vis profil
Ideologisjk set er afstanden lille
« Svar #36 Dato: Januar 09, 2015, 01:28:01 pm »
Al region er for svagtpissere, og pisse ligeglad hvad de gør i mellemøsten , så længe de ikke skaber sig åndsvagt her.
For min skyld kan man jævne alle kirker, moske og hvad det overflødige fis hedder, jeg kommer der aldrig.

Region er kun en effektiv måde og holde dummernikker i skak på.

At adskille stat og kirke er eneste begavede jeg har hørt fra dit parti, men det gik selvfølgelig som alle deres andre kuldsejlede planer, de er sq nulbonner fra enden til anden.

Og så har menneskerettigheder intet at gøre med at tro man har en usynlig ven, eller berettiger til ophold i Danmark, når man geografisk er hjemmehørende i en anden del af verden.

Jeg mener også kun, at afstanden mellem dig og fundamentalisterne - ideologisk set - er lille, fordi I har det samme syn på menneskerettighederne.

Jeg er heller ikke religiøs, så jeg har ikke en personlig interesse i religionsfriheden.

Offline Katten

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Januar 09, 2015, 02:58:21 pm »
Det er jo ligesom under besættelsen der var kun ca 2 % af befolkningen direkte med, og ca 10 % var parat til at hjælpe på forskelig vis, der kommer et opgør på et tidspunkt imod den islamisering nogle landskadelige naive politikker står bag, det har været på vej længe, man skal have levet i en osteklokke hvis man ikke kan mærke og føle det, hele Mellemøsten er i oprør og det vil naturligvis sprede sig til EUropas omkring 40 miil muslimer, der er blevet advaret imod denne udvikling i årevis, når man ikke vil lære af historien kommer man til at opleve forsættelsen selv, vi skal under ingen omstændigheder have flere muslimer til EUropa, der skal så hurtigst oprettes bufferzoner i Nordsahara og så må vi tage den derfra.  :bye:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    91%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Januar 09, 2015, 03:27:01 pm »
Det er jo ligesom under besættelsen der var kun ca 2 % af befolkningen direkte med, og ca 10 % var parat til at hjælpe på forskelig vis, der kommer et opgør på et tidspunkt imod den islamisering nogle landskadelige naive politikker står bag, det har været på vej længe, man skal have levet i en osteklokke hvis man ikke kan mærke og føle det, hele Mellemøsten er i oprør og det vil naturligvis sprede sig til EUropas omkring 40 miil muslimer, der er blevet advaret imod denne udvikling i årevis, når man ikke vil lære af historien kommer man til at opleve forsættelsen selv, vi skal under ingen omstændigheder have flere muslimer til EUropa, der skal så hurtigst oprettes bufferzoner i Nordsahara og så må vi tage den derfra.  :bye:

Du husker nok, hvordan NATO bombede serberne, da de lavede etnisk udrensning på Balkan.