Forfatter Emne: Begået på kun et år: Mand dømt for mere end 100 forbrydelser  (Læst 577 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    95.2%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Kulturberigelse igen. ForræderDanmark har kun givet ham 2 års fængsel og en betinget udvisning

En 39-årig mand er dømt for en bizar stribe af lovovertrædelser

En 39-årig mand fra Hundested er blevet dømt for at have begået en grotesk stribe af lovovertrædelser på bare ét år.

Det oplyser anklagemyndigheden under Nordsjællands Politi i en pressemeddelelse.

Således er manden blevet idømt to års fængsel for at have overtrådt loven intet mindre end 101 gange.

Ud over dommen er han blevet frakendt førerretten i 10 år, mens han også er idømt betinget udvisning af Danmark.

Manden var tiltalt for i alt 129 lovovertrædelser, hvoraf han altså er blevet dømt for 101 af dem.

Forsøgt fængslet tidligere
Ifølge anklagemyndigheden havde han erkendt de fleste forhold, men han nægtede sig helt eller delvis skyldig i omkring en tredjedel.

Den 39-årige var ikke selv mødt op til domsafsigelsen, og han har ikke siddet varetægtsfængslet op til. Han blev dog fængslet i forbindelse med dommen, hvorfor han forventes fremstillet ved Retten i Hillerød onsdag eftermiddag, hvorefter han vil blive fængslet.

Den 39-årige er ellers to gange tidligere, i henholdsvis marts og juli sidste år, forsøgt varetægtsfængslet, men begge gange valgte en dommer at løslade ham.

Men nu er der altså ikke længere nogen vej udenom for manden, der kan se frem til længere tid bag tremmer.

- Jeg er meget tilfreds med, at retten var enig i, at der skulle udmåles en længere fængselsstraf. Der var tale et stort antal forhold begået over en periode på et år. Jeg er også tilfreds med, at retten fulgte min begæring om at varetægtsfængsle den 39-årige in absentia, siger anklager Anne-Mette Wedell Seerup.

Manden var tiltalt for følgende forhold. Bemærk at et enkelt forhold kan indeholde flere lovovertrædelser.

Besiddelse af euforiserende stoffer: 9 forhold
Brugstyveri: 7 forhold
Forsøg på databedrageri: 2 forhold
Hærværk: 4 forhold
Kørsel i frakendelsestid: 17 forhold
Narkokørsel: 13 forhold
Overtrædelse af tilhold: 10 forhold
Overtrædelse af registreringsbekendtgørelsen: 7 forhold
Trusler: 3 forhold
Tyveri: 39 forhold
Ulovlig omgang med hittegods: 6 forhold
Vold: 2 forhold (efter §244)
Ulovlig indtrængen: 2 forhold
Overtrædelse af våbenbekendtgørelsen: 1 forhold
Ugrundet alarmopkald: 1 forhold
Øvrige overtrædelser af færdselsloven: 3 forhold
Kilde: Anklagemyndigheden under Nordsjællands Politi

https://ekstrabladet.dk/112/begaaet-paa-kun-et-aar-mand-doemt-for-mere-end-100-forbrydelser/7121486

Hvad mener du om den straf ForræderDanmark har givet ham?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online dna

• Senior medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
Sv: Begået på kun et år: Mand dømt for mere end 100 forbrydelser
« Svar #1 Dato: April 19, 2018, 05:24:53 am »
Ja, det er lidt af en gåde, hvorfor den usling ikke får en ubetinget udvisning (og muligvis også længere fængselsstraf).

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: April 19, 2018, 08:36:28 am »
Ubetinget udvisning af den abe - NU!!
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Marius, the giraffe

• Fuld medlem
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 19, 2018, 09:39:10 am »
Én af grunden til at han ikke er udvist er utvivlsomt den Europæiske Menneskerettighedskonvention, der anviser at en given straf skal stå i rimeligt forhold til forbrydelsen.

FN konventionerne kan vi blot fortolke os ud af, det gør Japan og Sydkorea, men de europæiske er det satans problem hele tiden.

Den fandens lommeterrorist skal trods vold og magt blive her i landet, trods et generalieblad som en telefonbog.

Altså for at sikre hans menneskerettigheder!!!

Heraf kan vi så uddrage at vi andre ikke er beskyttet af samme rettigheder, og at leve i et samfund med et minimum af kriminalitet ikke er en menneskeret.

Sært - meget sært… :JC_doubledown:
//MTG

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: April 19, 2018, 10:34:14 am »
Én af grunden til at han ikke er udvist er utvivlsomt den Europæiske Menneskerettighedskonvention, der anviser at en given straf skal stå i rimeligt forhold til forbrydelsen.

FN konventionerne kan vi blot fortolke os ud af, det gør Japan og Sydkorea, men de europæiske er det satans problem hele tiden.

Den fandens lommeterrorist skal trods vold og magt blive her i landet, trods et generalieblad som en telefonbog.

Heraf kan vi så uddrage at vi andre ikke er beskyttet af samme rettigheder, og at leve i et samfund med et minimum af kriminalitet ikke er en menneskeret.

Citér

Ja, Marius, jeg giver dig 1000% ret - det er fan... mærkeligt.. :bug: :connie_witchy:
« Senest Redigeret: April 19, 2018, 10:42:00 am af El_Nino »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Hvordan vil du begrunde, at dommeren har tænkt sådan?
« Svar #5 Dato: April 19, 2018, 10:34:50 am »
Er du jurist?

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: April 19, 2018, 10:45:32 am »
Behøver man DET, for give udtryk for ens holdning til denne eftergivenhed overfor den Europæiske menneskeretskonvention?? Jeg mener NEJ. Det jo et frit land - ENDNU!!. :ireful1: :ireful2: :ireful3:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Ja - det behøver man
« Svar #7 Dato: April 19, 2018, 11:11:41 am »
Jeg ser ikke nogen god grund til at tordne imod menneskerettigheder, hver gang nogen bliver dømt.

Hvorfor skulle Danmark synke ned på Saudi Arabiens niveau?

Jeg tror heller ikke, at den her dom har noget med menneskerettigheder at gøre, for det er der ikke noget, som tyder på.

Behøver man DET, for give udtryk for ens holdning til denne eftergivenhed overfor den Europæiske menneskeretskonvention?? Jeg mener NEJ. Det jo et frit land - ENDNU!!. :ireful1: :ireful2: :ireful3:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: April 20, 2018, 08:32:08 am »
Åh jeg tror IKKE DK synker derned, men kritisk holdning til dette "EU-""GUF"", er på plads. Hvorfor kan DK ikke få udvist alle de herboende kriminelle (muslim), som lukrere på samfundets bekostning - Gimi Levakovic m/familie (stammer jo fra Kroatien og er ikke i fare dernede), Shuaib Khan (er også pakistansk borger og hans familie der har jo været opstillet til et og andet politisk), Danny Abdalla og andre udviste kriminelle lever det søde liv i Danmark på skatteydernes regning. Kan ikke se / forstå vi skal dette ros her?? :triniti: :pirate:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Er du modstander af menneskerettighederne?
« Svar #9 Dato: April 20, 2018, 09:25:16 am »
Åh jeg tror IKKE DK synker derned, men kritisk holdning til dette "EU-""GUF"", er på plads. Hvorfor kan DK ikke få udvist alle de herboende kriminelle (muslim), som lukrere på samfundets bekostning - Gimi Levakovic m/familie (stammer jo fra Kroatien og er ikke i fare dernede), Shuaib Khan (er også pakistansk borger og hans familie der har jo været opstillet til et og andet politisk), Danny Abdalla og andre udviste kriminelle lever det søde liv i Danmark på skatteydernes regning. Kan ikke se / forstå vi skal dette ros her?? :triniti: :pirate:

Jamen sagen har ikke noget med menneskerettigheder at gøre.

Hvis man kritiserer menneskerettighederne hele tiden, så angriber man menneskerettighederne generelt - og ikke kun i de sager, som du nævner.

Synes du, at du selv skal have nogen rettigheder?   

« Senest Redigeret: April 20, 2018, 09:44:49 am af Anklageren »

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: April 20, 2018, 10:24:16 am »
Citér
Hvis man kritiserer menneskerettighederne hele tiden, så angriber man menneskerettighederne generelt - og ikke kun i de sager, som du nævner.
Synes du, at du selv skal have nogen rettigheder?   

Ja, så sandeligt, jeg er født her, har altid betalt min skat, sparede op til min pension - overfor disse kriminelle elementer, som ikke har betalt en øre i skat, men kun er en belastning for samfundet. Nogle af dem er nok født her, men har dobbelt statsborgerskab, så jeg ser ingen hindring for udvise dem til det andet land; men du forsvarer åbenbart disse kriminelle. Jeg vil ikke (og det har jeg nævnt) at DK skal ned på Saudiarabisk eller noget andet arabisk ørkenlands niveau, det har jeg også gjort klart- :paladin: :LaieA_064:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: April 20, 2018, 10:31:46 am »
Citér

Det er da ellers lige den, og §§§ i denne konvention, som har forhindret udvisningerne. Ser måske ud til at regeringen er kommet igennem med en strengere fortolkning af disse konventioner overfor EU-kommissionen, som åbenbart har godtkendt en ændring, regeringer har lagt op til. Til gengæld kommer (måske) nogle østeuropæiske lande i klemme!- :kattemad_03: :hysteric:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Jamen hvor tit sker det?
« Svar #12 Dato: April 20, 2018, 11:01:30 am »
Citér

Det er da ellers lige den, og §§§ i denne konvention, som har forhindret udvisningerne. Ser måske ud til at regeringen er kommet igennem med en strengere fortolkning af disse konventioner overfor EU-kommissionen, som åbenbart har godtkendt en ændring, regeringer har lagt op til. Til gengæld kommer (måske) nogle østeuropæiske lande i klemme!- :kattemad_03: :hysteric:

Jeg ved heller ikke, hvor tit det sker.

Men jeg ved, at den her sag ikke har noget med menneskerettighederne at gøre. Det er ret dumt at tro det, som Marius gør her, fordi forbryderen har fået en betinget udvisning.

Vi får fornemmelsen af, st det tit sker, at menneskerettighederne forhindrer udvisning, fordi det bliver nævnt i tide og i utide - men ingen af os ved, hvor tit det reelt er.

Jeg synes, at vi skal debattere på et oplyst grundlag, men det er jeg vist den eneste, der synes.

Måske ikke den eneste, men næsten.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.4%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Jamen hvor tit sker det?
« Svar #13 Dato: April 20, 2018, 04:41:10 pm »
Jeg synes, at vi skal debattere på et oplyst grundlag, men det er jeg vist den eneste, der synes.

Måske ikke den eneste, men næsten.

Du kan da ikke kende forskel på en burka og en julemand. Og var der noget om at jødiske kvinder går med (islamisk) tørklæde. Allesammen og altid? Og så tror du at muslimer nogen der er lige som os, men bare tror på noget andet.

Miss Saudi-Arabia.

Og miss Israel.

« Senest Redigeret: April 20, 2018, 04:44:32 pm af Carlo »
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    85.4%
    • Vis profil
Det er alt sammen løgn
« Svar #14 Dato: April 20, 2018, 05:33:02 pm »
Det er alt sammen løgn, og det har du behov for, fordi du er den største modstander af oplysning - og foretrækker en billedbog ligesom i børnehaveklassen.

Der er ikke nogen, som skal lære kloge Åge noget. Det er ligesom dem. der kommunikerer med Youtube videoer - bare uden lyd og bevægelse.

Det var en klassiker, da du påstod, at Verdensbanken ikke kunne have ret i, hvordan frugtbarheden udviklede sig, fordi du havde set et billede, hvor der var mange med et tog  :big_grin: