Forfatter Emne: Problemer med kaniner, PUUUUHA!  (Læst 626 gange)

Offline Ammefar (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Problemer med kaniner, PUUUUHA!
« Dato: April 13, 2018, 06:35:02 am »
Jeg var så træt, så træt den anden morgen - jeg skulle gøre min knejts kaninbur rent, men alle de små, runde pølser kom jeg til at lægge i en brun papirspose og i min inderlomme uden at tænke særlig meget over det.

I frokostpausen på arbejdet ville jeg have lidt hurtig energi så jeg fandt den brune pose frem i den tro, at det var spejderhagl. PUUUUHA, hvor var det væmmeligt, men jeg havde ikke andet valg end at spille gode miner til slet spil. Jeg måtte tømme posen foran mine kollegaer på rensningsanlægget, mens jeg sagde "Uhmmmm" og "Ahhhhhh", så de ikke fik mistanke om noget.

Heldigvis var der ikke flere tilbage, da min overordnede kom og spurgte, om ikke han måtte smage. Pyha, det var tæt på, men jeg klarede det. Jeg håber ikke I andre kommer ud for sådan noget på jeres arbejde.

Ka’ do’ føl’ maj?

« Senest Redigeret: April 14, 2018, 12:07:07 pm af GuBBi »

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Problemer med kaniner, PUUUUHA!
« Svar #1 Dato: April 13, 2018, 09:59:16 am »
Jeg var så træt, så træt den anden morgen - jeg skulle gøre min knejts kaninbur rent, men alle de små, runde pølser kom jeg til at lægge i en brun papirspose og i min inderlomme uden at tænke særlig meget over det.

I frokostpausen på arbejdet ville jeg have lidt hurtig energi så jeg fandt den brune pose frem i den tro, at det var spejderhagl. PUUUUHA, hvor var det væmmeligt, men jeg havde ikke andet valg end at spille gode miner til slet spil. Jeg måtte tømme posen foran mine kollegaer på rensningsanlægget, mens jeg sagde "Uhmmmm" og "Ahhhhhh", så de ikke fik mistanke om noget.

Heldigvis var der ikke flere tilbage, da min overordnede kom og spurgte, om ikke han måtte smage. Pyha, det var tæt på, men jeg klarede det. Jeg håber ikke I andre kommer ud for sådan noget på jeres arbejde.

Ka’ do’ føl’ maj?

Navnet er Ammefar Ammesen, Krøngevej nr. 7

Nej je ka' it føl' dai! Er du i øvrigt ikke på forbudt område - slibrig.  :vampire: :shifty: :pirate:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: April 13, 2018, 10:32:01 am »
Det er løgn.
Danmark frit for marmorkrebs.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: April 13, 2018, 11:11:28 am »
Jeg måtte da lige google hvordan en kaninpubæ ser ud:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: April 13, 2018, 08:22:26 pm »
Jeg måtte da lige google hvordan en kaninpubæ ser ud:

Hvad er det egentligt  L I G E  du Torsten Bonfils vil sige med alle disse billeder; gå i Ammefyrens sko? Eller bare være "morsom" :ireful1: :ireful2: :ireful3: :JC_3-Bears:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: April 13, 2018, 10:03:42 pm »
Hvad er det egentligt  L I G E  du Torsten Bonfils vil sige med alle disse billeder; gå i Ammefyrens sko? Eller bare være "morsom" :ireful1: :ireful2: :ireful3: :JC_3-Bears:

Jeg ville bare lige billed-google om Ammefar har ret i at kaninhømhømmer ligner spejderhagl, og så fandt jeg dét billede og fik lyst til at dele det med jer andre.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: April 14, 2018, 10:34:30 am »

Jeg ville bare lige billed-google om Ammefar har ret i at kaninhømhømmer ligner spejderhagl, og så fandt jeg dét billede og fik lyst til at dele det med jer andre.

Ehhhh Torsten Bonfils, så kan jeg fortælle dig, at Kanin- og Harepiller er mega større end alm. spejderhagl - og nej de ligner slet ikke spejderhagl. Der meget græs i dem, og hvis du kender spejderhagl, så er der ikke meget af det der - er helt sorte og består jo af lakrids. Så ham Ammefar slibrig, er en troll og en af de slibrige.. :ph34r: :morpheus: