Forfatter Emne: 40 ud af 43 gruppevoldtægter i Sverige begås af muslimer eller fødte af muslimer  (Læst 678 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Indoeuropæisk sprogstamme
« Svar #15 Dato: April 02, 2018, 06:21:03 am »
De fleste europæiske sprog er beslægtede med hinanden - tilsvarende de semitiske sprog - og  selvfølgelig er der andre ting, der også ligner hinanden i de europæiske folk - tilsvarende at jøder ligner araberne, fordi de kommer det samme sted fra.

Ja, og dansk og hindi er også begge af samme indoeuropæiske sprogæt. Det betyder ikke at dansk og hindi er indbyrdes forståelige som dansk og norsk.

Hebraisk og arabisk er indbyrdes uforståelige sprog.

Citér
Jeg ved godt, hvor svært du har ved at være objektiv, så du behøver ikke at svare.

Hvor ville du hen med bemærkningen om at jøder og arabere er samme folk? Enhver ved da at de begge taler sprog af den semitiske sprogfamilie. Nu er det muslimer der har gruppevoldtaget i Sverige og ikke jøder. Et led i noget islam-apologetisk?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    79.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: April 02, 2018, 11:35:52 am »

Ja, og dansk og hindi er også begge af samme indoeuropæiske sprogæt. Det betyder ikke at dansk og hindi er indbyrdes forståelige som dansk og norsk.

Hvor ville du hen med bemærkningen om at jøder og arabere er samme folk? Enhver ved da at de begge taler sprog af den semitiske sprogfamilie. Nu er det muslimer der har gruppevoldtaget i Sverige og ikke jøder. Et led i noget islam-apologetisk?

Det er ikke sandt, at beslægtet betyder forskelligt. Du må da også selv kunne høre, hvor dumt det lyder.

Jøder og arabere læser fra højre imod venstre, og de kan forstå hinandens tekster. Der er selvfølgelig mange jøder, som ikke taler hebræisk til dagligt, men bortset fra det.

Genforskning viser da også, at palæstinensere og jøder er nært beslægtede, og det kan ikke undre mange, da de stammer fra det samme område, omskærer drengebørnene, spiser rituelt slagtet kød (det er der jo ikke andre end dem, der gør. Det er meget specielt). De anser også de samme dyr for at være urene, og det er godt nok også specielt  :yes:

Derfor er forfølgelsen af muslimer ikke noget, der ligner jødeforfølgelser - det er det samme - nemlig antisemitisme.

Det er underligt, at islamofoberne ikke vil være det bekendt, som de har gang i.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Emiritus (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    2.6%
    • Vis profil
køkken og stuegulv.....
« Svar #17 Dato: April 02, 2018, 12:54:08 pm »
Jeg skrev: "?? @Anklageren har du fejlredigeret det her citat, ikke at det betyder noget for mig, jeg undrer mig blot."

Jeg har fejlredigeret! Det kan smutte....

Hvis du hentyder til, at jeg skrev “aktier-araber” - så skyldes det, at jeg skriver på en iPhone, som har “smart” stavekontrol.

Problemet er, at jeg skal have nyt køkken og stuegulv, så jeg bor vakant, imens håndværkerne er i min lejlighed.

Så klarer jeg i mellemtiden det med Internettet, som jeg bedst kan.

Selv dette evner du ikke selv at lave.
Men at spilde sin tid 24/7-365 på at forklare, at MUSLIMEN er SKØN og JØDEN er problemet - evner du lige.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    79.8%
    • Vis profil
Sv: køkken og stuegulv.....
« Svar #18 Dato: April 02, 2018, 01:10:22 pm »

Men at spilde sin tid 24/7-365 på at forklare, at MUSLIMEN er SKØN og JØDEN er problemet - evner du lige.

Jøder og arabere er sgu da næsten det samme - din klovn.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: April 02, 2018, 03:47:44 pm »
Det er ikke sandt, at beslægtet betyder forskelligt. Du må da også selv kunne høre, hvor dumt det lyder.

Citér
Jøder og arabere læser fra højre imod venstre, og de kan forstå hinandens tekster.

Også deres skriftsprog er gensidigt uforståelige.

Google: hebrew + arab + mutual + intelligible.

Citér
Derfor er forfølgelsen af muslimer ikke noget, der ligner jødeforfølgelser - det er det samme - nemlig antisemitisme.

Hmmmmm..............?? 40 ud af 43 gruppevoldtægter i Sverige er begået af svenskere mod muslimske kvinder.

Citér
Det er underligt, at islamofoberne ikke vil være det bekendt, som de har gang i.

Underligt at islam-lovererne vil være det bekendt som de har gang i.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    79.8%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: April 02, 2018, 11:02:15 pm »

Også deres skriftsprog er gensidigt uforståelige.

Ja - ja - og det er helt tilfældigt at begge folk skærer forhuden af deres tissemænd.

- og storken kommer med de små  børn.

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
Fint at der bliver gravet lidt i de tal, og at nogle journalister tør drage den eneste konklusion, der giver mening, nemlig at muslimer er voldsomt overrepræsenteret, når det gælder personfarlig kriminalitet i Sverige.

På din vis er det tragisk, at man venter til efter, man har fyldt landet op med muslimer, før man så småt begynder på diskussionen derovre, men deraf kan man se, hvor gruelig galt det kan gå, når en hel nation hengiver sig til den politiske korrekthed.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.4%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: April 06, 2018, 02:06:10 pm »
Ja - ja - og det er helt tilfældigt at begge folk skærer forhuden af deres tissemænd.

- og storken kommer med de små  børn.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    79.8%
    • Vis profil
Citat i Google-oversæt: “Undersøgelser af autosomalt DNA, der ser på hele DNA-blandingen, viser, at jødiske befolkninger har tendens til at danne relativt nært beslægtede grupper i uafhængige samfund. For populationer af den jødiske diaspora viser den genetiske sammensætning af Ashkenazi, Sephardi og Mizrahi jødiske befolkninger betydelige mængder af fælles mellemøstlige forfædre”.

Citat slut.

SURPRISE SURPRISE - jøder viser altså tegn på at stamme fra Mellemøsten  :smile1:

Kilde: Genetic studies of Jews - Wikipedia

Det nære slægtskab vises altså ikke kun af, at jøder og muslimer er de eneste, som skærer forhuden af deres tissemænd, fordi deres sprog er nært beslægtet og på grund af deres meget særprægede spisevaner.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    79.8%
    • Vis profil
Hånden på hjertet
« Svar #24 Dato: April 06, 2018, 04:04:52 pm »
Så vil man fandeme da også forvente, at jøderne har tydelige mellemøstlige træk, fordi de stammer fra Mellemøsten.

Det behøver man ikke at tage en eksamen i højere raketvidenskab for at indse.

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
Hej,

Hvorfor snakker I hele tiden om Sverige, når I diskuterer voldtægter?

Jeg mener, at der kan være ting, som er anderledes i Danmark og i Sverige.

For det første stiller vi i Danmark større krav til ordentlig opførsel fra udlændinges side.

For det andet er vi ikke så rundhåndede med at give opholdstilladelse, som svenskerne
er.  Ved at se på fotoerne af de anklagede voldtægtsforbrydere, synes jeg, at de ligner
forbrydere.  Altså, sådan ser ikke alle indvandrere og flygtninge ud.

Der er jo ihvertfald ikke nogen, der bor her i Danmark, som kan gøre for de problemer,
der er i Sverige. Kunne vi ikke diskutere lidt mere ud fra danske forhold.

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
Jeg vil altså lige nævne, at jeg for nylig har hørt fra danske mænd, at der for
tiden er angst hos især svenske kvinder overfor danske mænd.

På grund af hvad? Ja hvad tror I?  Peter Madsen, selvfølgelig.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.4%
    • Vis profil
Sv: Hånden på hjertet
« Svar #27 Dato: April 07, 2018, 05:13:33 pm »
Så vil man fandeme da også forvente, at jøderne har tydelige mellemøstlige træk, fordi de stammer fra Mellemøsten.

Det behøver man ikke at tage en eksamen i højere raketvidenskab for at indse.

Etnicitet har ikke nødvendigvis noget med sprogfamilie at gøre. Finnerne og ungarerne er typisk europæere af fremtoning. Dog har den sprogfamilie oprindelse blandt nogle skævøjer langt inde i Rusland.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Uralic_languages

Det samme med tyrkisk. De oprindelige erobrere er afbildet med klart asiatiske træk. Dagens tyrkere ser meget middelhavsagtige ud.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Turkic_languages

Derfor kan du ikke slutte som du gør.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    79.8%
    • Vis profil
Finnerne stammer også fra Ural-bjergene
« Svar #28 Dato: April 07, 2018, 11:06:02 pm »

Etnicitet har ikke nødvendigvis noget med sprogfamilie at gøre. Finnerne og ungarerne er typisk europæere af fremtoning. Dog har den sprogfamilie oprindelse blandt nogle skævøjer langt inde i Rusland.

Det har det i hvert fald hvad angår finnerne, som stammer fra Ural- bjergene, og som også er nært beslægtede med europæerne rent genetisk.

Finnerne stammer fra mongolerne, men har blandet blod med europæerne.

https://www.ancestry.com/dna/ethnicity/finland-russia

Du skal ikke glemme, at DNA strukturen beviser det nære slægtskab mellem jøder og arabere.

I begge tilfælde stemmer deres afstamning overens med den sprogstamme de tilhører - hver på din måde. Finnerne er måske kvart mongoler af afstamning, men jøderne er tættere beslægtede med araberne.
« Senest Redigeret: April 08, 2018, 12:07:47 am af Anklageren »