Forfatter Emne: Klodens fremtid  (Læst 3754 gange)

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Du behøver ikke at lyve om nogen
« Svar #75 Dato: April 01, 2018, 11:18:22 am »
Jeg skriver, at europæerne er indavlede,  fordi det er videnskabelig bevist.

Så bliver du ubehagelig og begynder at lyve,

Jeg tror zuluerne også er indavlede, jeg tvivler at de indgifter sig med alle mulige andre afrikanske stammer.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Anklageren

• Gæst
« Svar #76 Dato: April 01, 2018, 12:06:28 pm »
Jeg skriver, at europæerne er indavlede,  fordi det er videnskabelig bevist.

Så bliver du ubehagelig og begynder at lyve,

Jeg tror zuluerne også er indavlede, jeg tvivler at de indgifter sig med alle mulige andre afrikanske stammer.

Og?

Er man indavlet, kan man godt have stærke gener.

Indavl giver kun problemer, hvis der er nogen “svage” gener tilstede, som de europæiske kongehuse f.eks. har haft.

I samme øjeblik en indavlet person bliver “krydset” med nogen “fremmede”, forsvinder alle problemer ved indavl jo også - selvom generne er “de samme”. Derfor behøver der jo ikke at være “svage gener” hos indavlede personer.

Det er altså to forskellige ting!

Jeg skriver det, fordi det ville klæde jer, at debattere på et oplyst grundlag - især Carlo.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #77 Dato: April 01, 2018, 02:08:04 pm »
Og?

Ikke så meget der. Blot en service meddelelse.  :blum:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.2%
    • Vis profil
Sv: For øvrigt Carlo
« Svar #78 Dato: April 01, 2018, 02:27:23 pm »
Jeg bliver træt af at debattere seriøst med nogen, der som dig lyver om, hvad jeg mener.

Det drejer sig om, at du falskt har tillagt mig synspunktet, at europæerne har svage gener - og senere at europæerne har degenerede gener.

Ikke andet end at du henviser ti nogle artikler. En af dem:

https://www.b.dk/viden/indavl-har-givet-europaeere-syge-gener

Og

https://jyllands-posten.dk/protected/premium/viden/ECE8447894/derfor-har-afrikanerne-verdens-bedste-gener

Når du bringer artiklerne, må det være noget du står inde for. Ja, jeg tvivler ikke på at det det er rigtigt hvad forskerne har fundet frem til. Der hvor jeg stopper op og tænker på hvad det betyder i praksis. Sidder vi så allesammen i kørestol og dør som 40-årige? Eller hvad?

Konsekvensen kan være dårlige tilpasningsmuligheder. Hvis populationer med afrikansk afstamning har en større genpulje, der har gjort dem i stand til at modstå påvirkninger, vil de have bedre overlevelsesmuligheder end tilsvarende grupper, der ikke har samme variation. Det behøver ikke få nogen fatal konsekvens, men hvis man kan konstatere, at grupper med afrikansk afstamning i menneskets udvikling har været bedre til at tilpasse sig sygdomme, klimatiske forhold, fordøjelse osv. giver det ikke nogen mening at isolere populationer.
Der er især to artikler på pubmed, der er interessante.

http://symposium.cshlp.org/content/74/395.long
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2947357/

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Klodens fremtid
« Svar #79 Dato: April 01, 2018, 02:44:04 pm »
@Homofaber og @Anklageren I har begge fået mig overbevist om det positive ved en bred genpulje, men det medfører dog den risiko at man smider barnet ud med badevandet. Vi europæere får hele tiden, nye gener ind i vor genpulje via. mikro-indvandring et begreb, jeg selv har indført. Barnet vi ikke må smide ud, er vor kultur og fremavlen af intelligente og sunde mennesker.

Lad gå at vi indgifter os med fremmede, men lad det ikke gå ud over vor egenart, ved at blandingen går for voldsomt.

:smile1:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.6%
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Sv: For øvrigt Carlo
« Svar #80 Dato: April 02, 2018, 04:57:25 am »
Konsekvensen kan være dårlige tilpasningsmuligheder.

Den køber jeg. I opdagelserejsernes og imperiernes tid, døde europæerne som fluer, hvor de kom omkring. Afrikanerne og asiaterne var langt mere overlevelsesdygtige. Også den hvide mands mishandlinger og slaveri.

Her i Thailand klarer jeg mig i kraft af min velspækkede tegnebog. Skulle jeg leve som thai, ville jeg være død efter få dage.
Vi kan godt selv læse nyheder!

Offline Albert Johansen.

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #81 Dato: Maj 21, 2018, 05:33:06 pm »
Det bedste vi kunne gøre var at berige genpuljen med hottentotgener - og hvis vi ikke kan lide størrelsen, så måske med nogen zulu-gener. De behøver jo ikke indvandre med de nye metoder, som man har til rådighed i dag.

Nå! Skal vi nu have endnu flere abekatte rendende og hoppe rundt og gå amok på en ubehagelig måde, for at Hr. Anklageren kan blive tilfredsstillet derved? :drool:

Nej, fandengalemig ej! Vi skal jage negerne, sådanne at de ej måtte vide sig sikre her til lands, for de er nogle ubehagelige hoppende parasitter!

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

Anklageren

• Gæst
Cro-Magnon bøsserne fra Albertslund
« Svar #82 Dato: Maj 21, 2018, 07:27:26 pm »
Nå! Skal vi nu have endnu flere abekatte rendende og hoppe rundt og gå amok på en ubehagelig måde, for at Hr. Anklageren kan blive tilfredsstillet derved? :drool:

Nej, fandengalemig ej! Vi skal jage negerne, sådanne at de ej måtte vide sig sikre her til lands, for de er nogle ubehagelige hoppende parasitter!

Hej lille Albert

Det er længe siden. Det er absolut påtrængende, at Cro-Magnon generne fra Albertslunds bøsser som dine, bliver avlet væk  :yes:

Du er jo kendt for at spille den - hvad skal vi kalde det - den "kvindelige" rolle ude på Fælleden - og din feminine  klynken, når du bliver spiddet, er legendarisk i de kredse.

Så kom du trygt og frejdigt ud af skabet og fortæl om dine lyster. Vi er frisindede, og dømmer dig ikke (så du behøver ikke ty til nødløgnene)  :smile1:

Offline Albert Johansen.

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
Sv: Cro-Magnon bøsserne fra Albertslund
« Svar #83 Dato: Maj 22, 2018, 01:16:21 pm »

Hej lille Albert

Det er længe siden. Det er absolut påtrængende, at Cro-Magnon generne fra Albertslunds bøsser som dine, bliver avlet væk  :yes:

Du er jo kendt for at spille den - hvad skal vi kalde det - den "kvindelige" rolle ude på Fælleden - og din feminine  klynken, når du bliver spiddet, er legendarisk i de kredse.

Så kom du trygt og frejdigt ud af skabet og fortæl om dine lyster. Vi er frisindede, og dømmer dig ikke (så du behøver ikke ty til nødløgnene)  :smile1:

Du er og bliver et grødho'ed, Anklager! :drool: Men dog et elskværdigt grødho'ed :cat:

Jeg har alle dage forklaret dig i ganske pædagogiske vendinger, hvordanne det alle dage er MIG, der spidder de andre mænner - sådanne at de hviner højt af fryd, når jeg hugger til - så , de spræller med arme og ben ud i luften omkring sig, mens de er bukket sammen under mig. :drool:

Mine gener er dog allerede spredt - da jeg har to, store velfungerende sønner, der har overarme, der får Hr. Anklageren til at skide i bukserne :drool:

Forbandede abekatte!

Anklageren

• Gæst
Ja ja - lille Albert - Loven fanger gravide mænd i rollen som mor
« Svar #84 Dato: Maj 22, 2018, 01:39:15 pm »
Du er og bliver et grødho'ed, Anklager! :drool: Men dog et elskværdigt grødho'ed :cat:

Jeg har alle dage forklaret dig i ganske pædagogiske vendinger, hvordanne det alle dage er MIG, der spidder de andre mænner - sådanne at de hviner højt af fryd, når jeg hugger til - så , de spræller med arme og ben ud i luften omkring sig, mens de er bukket sammen under mig. :drool:

Mine gener er dog allerede spredt - da jeg har to, store velfungerende sønner, der har overarme, der får Hr. Anklageren til at skide i bukserne :drool:

Befolkningen skal vænne sig til, at mænd med store maver kan være gravide.

Jeg ved godt, at du vil have det lavet om, at når en transkønnet mand føder, opfattes han som mor ifølge lovgivningen.

https://www.b.dk/nationalt/loven-fanger-gravide-maend-i-rollen-som-mor

Jeg synes, at man tager jer i LGBT Danmark alt for alvorligt  :yes:

Det kommer da ikke os ved, hvis du føler, at du  fik den forkerte krop

- men du skal da ikke skamme dig over, at du hviner tøset ude på Fælleden. Mange misunder dig evnen til helt at give dig hen.

Mest kvinder - selvfølgelig  :smile1:

Det er til at blive helt forvirret over.

« Senest Redigeret: Maj 22, 2018, 01:48:01 pm af Anklageren »

Offline Albert Johansen.

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #85 Dato: Maj 22, 2018, 01:49:23 pm »
Virkelighedens Amerika: