Forfatter Emne: Klodens fremtid  (Læst 4599 gange)

Anklageren

• Gæst
Sv: Klodens fremtid
« Svar #15 Dato: Marts 27, 2018, 12:20:04 pm »
Hvad med Tyrkiet, Saudiarabien, Iran og Ægyten, har de slet ikke noget militær?

Tyrkiet og Saudi Arabien er forholdsvis stærke militært, men det skyldes især, at de er udstyret med moderne amerikanske våben.

Der er jo det forhold, at hvis man skal føre krig i ørkenen (Nordafrika/Mellemøsten) - så spiller teknologien en meget stor rolle, fordi det er svært at gemme sig.

Du taler fremtid, og så ved jeg ikke, om du også tænker på USA som en mulig modstander?

Man kan også godt forestille sig et fælles europæisk militær - og EU er større end USA.

Anklageren

• Gæst
Det kan jeg bedre forstå
« Svar #16 Dato: Marts 27, 2018, 12:24:02 pm »
Og jeg glemte iøvrigt Kina.

Østen er ved at udvikle sig til en mulig alvorlig trussel.

Kina opruster og har en årlig vækst på omkring 7% i militærudgifter. Det er meget.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #17 Dato: Marts 27, 2018, 12:27:25 pm »
Jeg har muligvis ikke det helt rette billede af fremtiden, men mit princip er at det ikke skader, at være i en styrket militær tilstand. Min youtubevideo handler mest om hvordan økonomien vil blive med en faldende befolkning. Man ser allerede et land som Bulgarien, som jeg synes er et skrækeksempel (Jeg ved godt at det ikke er det perfekte eksempel, for andre faktorer spiller ind).
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Anklageren

• Gæst
Fremtidige krige vil blive teknologiske krige
« Svar #18 Dato: Marts 27, 2018, 12:47:31 pm »
Jeg har muligvis ikke det helt rette billede af fremtiden, men mit princip er at det ikke skader, at være i en styrket militær tilstand. Min youtubevideo handler mest om hvordan økonomien vil blive med en faldende befolkning. Man ser allerede et land som Bulgarien, som jeg synes er et skrækeksempel (Jeg ved godt at det ikke er det perfekte eksempel, for andre faktorer spiller ind).

Økonomien vil blive skabt af teknologi i fremtiden - og i mindre grad af mennesker.

Det vil ikke betyde ret meget at være mange, som vi allerede har fået lidt af en forsmag på vedrørende Israel - og det vil blive meget mere udtalt i fremtiden.

Ved fronten vil der være selvkørende krigsmaskiner uden personale (de findes allerede), og også droner uden piloter udvikler sig hastigt.

Dertil kommer, at man er ved at udvikle kunstig intelligens i krigsførelse, og det åbner muligheden for, at krigsmaskinerne også selv tager beslutning - om de skal "skyde".

De teknologisk førende vil være de stærke.

Anklageren

• Gæst
Jeg glemte noget vigtigt
« Svar #19 Dato: Marts 27, 2018, 12:52:24 pm »
Og jeg glemte iøvrigt Kina.

Kina har sin egen våbenindustri, og det er dybest set våbenindustrien, man skal frygte mest.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Marts 27, 2018, 04:21:31 pm »

De stikker af på det mest krysteragtige når de står overfor overmagten. De holder sig til at tæske deres lillesøster.

Nu er du ikke gammel nok til at huske seks-dages-krigen i 1967-krigen i Mellemøsten. I tiden op til krigen var der ingen grænser for hvor de kunne skryde de arabiske muslimer. Men da krigen brød ud, kunne de stikke af, kunne de. Da krigen sluttede var israelerne ved at sætte over Suez-kanalen og med et snuptag til, kunne de have indtaget Damaskus.

I krigen i 1972 havde de lært lektien og syrerne lænkede deres infanterister til tanksene med kæder, for at de ikke skulle stikke af.

Bange for islam? Husk krysteren i muslimens hjerte og hans ømskindethed.
Du får ret og jeg får fred!

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #21 Dato: Marts 27, 2018, 05:31:33 pm »

De stikker af på det mest krysteragtige når de står overfor overmagten. De holder sig til at tæske deres lillesøster.

Nu er du ikke gammel nok til at huske seks-dages-krigen i 1967-krigen i Mellemøsten. I tiden op til krigen var der ingen grænser for hvor de kunne skryde de arabiske muslimer. Men da krigen brød ud, kunne de stikke af, kunne de. Da krigen sluttede var israelerne ved at sætte over Suez-kanalen og med et snuptag til, kunne de have indtaget Damaskus.

I krigen i 1972 havde de lært lektien og syrerne lænkede deres infanterister til tanksene med kæder, for at de ikke skulle stikke af.

Bange for islam? Husk krysteren i muslimens hjerte og hans ømskindethed.

Jeg deler dit syn, men står VI stærkt, så er det bedst for OS, og når kampen om naturrressourcer bliver større er en mindre europæisk befolkning en dårlig ting. Og kunne vi istedet sørge for at det er de andre der skrumper i befolkning, vil det kun være godt, jeg har set dine billeder fra shithole lande hvor store miljøsvin de er.  :smile1:

Anklageren

• Gæst
"Arierens" sædkvalitet aftager generelt
« Svar #22 Dato: Marts 27, 2018, 05:47:07 pm »
En videnskabelige artikel fra 1992 blev skelsættende. Den viste, at sædkvaliteten var faldet med cirka 50 procent de forudgående 50 år.

Adskillige andre forskere reanalyserede de foreliggende data, og reanalyserne bekræftede den nedadgående tendens.

Før 1996 findes der kun ganske få resultater. Men tal fra begyndelsen af 1940’erne viser dog, at sædcelleantallet hos nutidige mænd er mere end halveret ­– et fald der altså er sket mellem 1940’erne og 1996.

Sædkvaliteten ser ud til stadig at aftage i de vestlige lande

Ændringerne i både sædkvalitet er sket over en så kort årrække, at årsagerne skal søges i vores miljø - så det skyldes ikke, at vi er indavlede - men det er vi også.

Det giver ikke meget støtte til dine løsninger PU.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #23 Dato: Marts 27, 2018, 06:08:12 pm »
Vi skal have styr på det der nedsætter den biologiske fertilitet.  Vi skal forske i det, og ikke give virksomheder lov til at bruge nye stoffer, hvis rolle man ikke ved nok om.

Vi er bestemt ikke indavlede, for i 1940'erne og før var vi med garanti mere "indavlede" end idag.
Der er dog større degeneration blandt danskere, da de mest sunde får færre børn end alle socialtaberne fra "Albertslund og Brøndby".

Anklageren

• Gæst
« Svar #24 Dato: Marts 27, 2018, 06:47:01 pm »
Vi skal have styr på det der nedsætter den biologiske fertilitet.  Vi skal forske i det, og ikke give virksomheder lov til at bruge nye stoffer, hvis rolle man ikke ved nok om.

Vi er bestemt ikke indavlede, for i 1940'erne og før var vi med garanti mere "indavlede" end idag.
Der er dog større degeneration blandt danskere, da de mest sunde får færre børn end alle socialtaberne fra "Albertslund og Brøndby".

Det er ikke rigtigt.

Vi er indavlede, fordi vi er efterkommere af en lille flok med familiemæssige bånd, hvis efterkommere har invaderet kontinentet.

Der har simpelthen været en for lille genspredning i den flok.

Det bedste vi kunne gøre var at berige genpuljen med hottentotgener - og hvis vi ikke kan lide størrelsen, så måske med nogen zulu-gener. De behøver jo ikke indvandre med de nye metoder, som man har til rådighed i dag.

Læs evt: Indavl har givet europæere syge gener i "Berlinske viden". https://www.b.dk/viden/indavl-har-givet-europaeere-syge-gener

I "Jyllandsposten Viden" kan du læse: Derfor har afrikanerne verdens bedste gener https://jyllands-posten.dk/protected/premium/viden/ECE8447894/derfor-har-afrikanerne-verdens-bedste-gener

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #25 Dato: Marts 27, 2018, 06:59:30 pm »
Tja, det vil sikkert være helt fint med nye gener, men det er slet ikke så alvorligt, som medierne skriver. Men det kunne ske ved mikroindvandring, et nyt ord jeg lige har opfundet.

En tysker rejser til Danmark og får børn. ->En Østriger rejser til Tyskland og får børn. -> En Italiener rejser til Østrig og får børn. -> En Ægypter rejser til Italien og får børn. OSV Men også en vandring som går den modsatte vej, og helst af de mest sunde individer. Mikroindvandring er nok til at blande generne.

Og lad gå at et par finder hinanden langvejsfra f.eks på en ferie eller forretningsrejse.

Så længe det ikke er masseindvandring.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Marts 28, 2018, 02:30:05 am »
Vi er indavlede, fordi vi er efterkommere af en lille flok med familiemæssige bånd, hvis efterkommere har invaderet kontinentet.

Der har simpelthen været en for lille genspredning i den flok.

Åh, indvandringen fra Afrika fandt sted for 60 000 år siden. Og 3 000 generationer. I den tid er de svageste i genpuljen nok blevet ryddet af vejen, efter darwinistiske principper.

Snakken om de angiveligt syge gener hos europæerne er en rent teoretisk diskussion. Befolkningen bliver ældre og ældre. Det ville den ikke gøre, hvis deres genpulje var så svag.

Det samme med påstanden om afrikanernes sunde gener. Det er rent teoretisk.

Jeg kendte en der beskæftigede sig en del med de ægteskaber der mellem danske kvinder og afrikanske gutter. Der er tæsk over hele linien. Nok ikke et gen der burde gøres noget synderligt for at udbrede.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Marts 28, 2018, 08:38:41 am »
Det er svært at spå, så her er tre forskellige bud på hvordan antallet af mennesker på kloden vil udvikle sig med data fra FN.

De tre scenarier/fremskrivninger bygger alene på fertilitetsudviklingen. Ikke på andre faktorer, hvoraf den vigtigste er klimaforandringerne. De ser skidt ud rundt omkring og det løses ikke med nogle flere el-biler.

Der kan også komme prisstigninger på fosille energier som vil rive eksistensgrundlaget væk under milliarder af mennesker.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Marts 28, 2018, 11:03:42 am »
Jeg deler dit syn, men står VI stærkt, så er det bedst for OS, og når kampen om naturrressourcer bliver større er en mindre europæisk befolkning en dårlig ting. Og kunne vi istedet sørge for at det er de andre der skrumper i befolkning, vil det kun være godt, jeg har set dine billeder fra shithole lande hvor store miljøsvin de er.  :smile1:

Ja, jo! Grunden til jeg ikke synes det er særligt højt på dagsordenen, er at det alligevel er slut med menneskeheden længe inden. Det er ikke til at forudse hvad der vil ske når klimaforandringer rammer for alvor. Hvad det vil udløse af folkevandringer og flygtningestrømme - og krige.

For ikke at tale om hvad der vil ske, når der kommer en nedgang i verdens olieproduktion. Ulven står foran døren.

Anklageren

• Gæst
Du forstår ikke evolutionen Carlo
« Svar #29 Dato: Marts 28, 2018, 11:55:18 am »

Åh, indvandringen fra Afrika fandt sted for 60 000 år siden. Og 3 000 generationer. I den tid er de svageste i genpuljen nok blevet ryddet af vejen, efter darwinistiske principper.

Videnskaben siger, at en stor genspredning er en fordel (og det er man enige om).

Du siger det modsatte

Hvis man har en lille genspredning som udgangspunkt - og de dårlige gener derefter bliver ryddet af vejen - så har man en endnu mindre genspredning (og problemet er jo, at genspredningen er for lille).