Jo længere du sætter øjnene ned over et fladt plan, jo højere sætter du den sete horisontlinje op!
Flad hav bevis!https://www.youtube.com/watch?v=qZcPzDXnkxg“Never a Curve on Flat Earth - Horizons & Perspective Explained”Mens vi venter på Dakila flad jords beviser, kan vi lige bevise at der ikke er nogen krumning i havets horisont linje!Det hele drejer sig om hvor lavt eller hvor højt man har øjnene over havniveau!Jo længere du sætter øjnene ned over et fladt plan, jo højere sætter du den sete horisontlinje op!Videoen beviser at det også er helt fladt på den anden side af horisontlinjen, når du så sætter øjnene højere op!Dette skyldes at horisontlinjen sænkes ned i forhold til hvad den var ved en lavere synsvinkel!Det er denne illusion med vores øjne, som gør at RJ folket tror at der er en krumning ved horisonten!I virkeligheden er der ingen krumninger ved nogen horisonter på havet, da det går helt lige ud og er fladt!RJ folket bør sætte 24 minutter af, til at se hele denne afslørende video, og dermed ved selvsyn konstatere at der ingen krumninger er!Når således alt hav på Jorden er flad, er selve Jorden som helhed også flad på ét plan!
Jo længere du sætter øjnene ned over et fladt plan, jo højere sætter du den sete horisontlinje op!Videoen beviser at det også er helt fladt på den anden side af horisontlinjen, når du så sætter øjnene højere op!
Citat fra: Convex Earth efter Marts 26, 2018, 10:27:41 amFlad hav bevis!https://www.youtube.com/watch?v=qZcPzDXnkxg“Never a Curve on Flat Earth - Horizons & Perspective Explained”Mens vi venter på Dakila flad jords beviser, kan vi lige bevise at der ikke er nogen krumning i havets horisont linje!Det hele drejer sig om hvor lavt eller hvor højt man har øjnene over havniveau!Jo længere du sætter øjnene ned over et fladt plan, jo højere sætter du den sete horisontlinje op!Videoen beviser at det også er helt fladt på den anden side af horisontlinjen, når du så sætter øjnene højere op!Dette skyldes at horisontlinjen sænkes ned i forhold til hvad den var ved en lavere synsvinkel!Det er denne illusion med vores øjne, som gør at RJ folket tror at der er en krumning ved horisonten!I virkeligheden er der ingen krumninger ved nogen horisonter på havet, da det går helt lige ud og er fladt!RJ folket bør sætte 24 minutter af, til at se hele denne afslørende video, og dermed ved selvsyn konstatere at der ingen krumninger er!Når således alt hav på Jorden er flad, er selve Jorden som helhed også flad på ét plan!Og du bør lære at skrive ordenligt dansk, når du ønsker at ytre dig offentligt.
CitérJo længere du sætter øjnene ned over et fladt plan, jo højere sætter du den sete horisontlinje op!Hvis fladen er uendelig, eller tilnærmelsesvis uendelig i forhold til højden over fladen, vil horisonten altid ligge ligge så halvdelen af ens synsfelt er dækket af fladen. Ellers ville fladen stoppe før forsvindingspunktet.Du debunker din egen "teori".
Jeg fik ikke svar på, hvordan det kan gå til, at solen går ned hver aften, når jeg er i Danmark, men når jeg flyver til Grønland, går den ikke ned (i hvert fald om sommeren).Er det ikke en underlig sol, som på den måde vælger imellem - hvor den har lyst til at skinne på den flade jord?
Citat fra: Anklageren efter Marts 27, 2018, 05:17:20 pmJeg fik ikke svar på, hvordan det kan gå til, at solen går ned hver aften, når jeg er i Danmark, men når jeg flyver til Grønland, går den ikke ned (i hvert fald om sommeren).Er det ikke en underlig sol, som på den måde vælger imellem - hvor den har lyst til at skinne på den flade jord?Nah..............det er nok ikke så underligt.Hvordan kan jeg se solen gå ned og det bliver mørkt, men hvis jeg ringer til familien i USA er solen stadigvæk oppe og det er lyst.Hvad der er underligt er, man lader sindsyge og stupide koste samfundet en masse.
Nu er det snart lyst døgnet rundt, her hvor jeg bor.Hvis jorden er flad, så kan jeg ikke forstå, at solen er oppe på himlen hele døgnet her - men det er solen ikke 5 timer senere, hvis jeg flyver til Danmark.Jeg forstår det godt ud fra kuglerund-jords teorien - men hvis jorden ligner et badekar - så kan solen da ikke være oppe døgnet rundt - nogen steder - men ikke andre.
Jamen går solen ikke fra øst til vest? Hvad gør solen, når den er nået til det aller vestligste punkt?
Citat fra: Anklageren efter Marts 27, 2018, 05:17:20 pmJeg fik ikke svar på, hvordan det kan gå til, at solen går ned hver aften, når jeg er i Danmark, men når jeg flyver til Grønland, går den ikke ned (i hvert fald om sommeren).Er det ikke en underlig sol, som på den måde vælger imellem - hvor den har lyst til at skinne på den flade jord?https://www.youtube.com/watch?v=GY0xhUOL3vM&t=9sHer i denne video kan du se hvordan den hidtidige flad jords teori er om solens bevægelse over den flade jord.Hvordan Dakila vil forklare deres nye teori flad jords teori ved jeg ikke endnu, da dokumentaren først bliver offentliggjort i morgen.Men eller går solen ikke ned under noget - det er i kugle teorien den gør dette - i flad jords teorien forsvinder solen bare i det sete forsvindingspunkt som jo er horisontlinjen.