Forfatter Emne: Al have jernhelbred i den tredje alder  (Læst 1770 gange)

Offline Albert Johansen (OP)

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
Al have jernhelbred i den tredje alder
« Dato: Januar 06, 2015, 03:48:18 pm »
Ja, så var dagen oprundet, hvor det var tid til mit årlige lægetjek, for når man når den tredje alder, ja så er det altså vigtigt at få den gamle mekanik gennemset fra tid til anden. Jeg satte mig i venteværelset, efter jeg havde hængt min tunge og dyre trench coat  på knageværket. Inde i rummet sad et ældre ægtepar. De så frem for sig med et dødt blik i øjet. De så længe og stille. I hjørnet sad en ung mand, og jeg kan da lige forestille mig, hvorledes benævnte ungersvend hver måned hæver sin kontanthjælp, som vi andre gode samfundsstøtter har gået og betalt til i mange, mange år. Den slags mennesker kan man da skam intet bruge til.  :JC_rant: Længest væk så jeg noget usmagelig, nemmerlig en ung mor med sin abeunge. Den slags vil JEG da ej belemres med, når JEG skal til læge!  :mad:
Nå, men ind trådte jeg og trykkede lægens slatne hånd. Jeg pumpede den op og ned mange gange, mens jeg havde et ungdommeligt smil på kyssetøjet, lige indtil det blev for meget for ham, men det var harmløst. Jeg kunne have flået armen af ham, om jeg måtte have haft ønske derom.  :drool: og ned i stolen Nå, men frem med diverse redskaber og svare på mange spørgsmål. Han var skarp i dag, fandt på mangt og meget for at snuse sig frem til korporlige fejl ved undertegnede. Det er overflødigt at nævne, at han da ej fandt en eneste! Jo, jeg må da skam erkende, at de gamle rygstykker værker fra tid til anden, men så forklarede jeg ham højt og længe, hvordan jeg ofte behandler mig ved thaimassage, "om ej det var en god idé", som jeg spurgte ham, og det måtte han jo give mig ret i, at det var, hvis det hjælper mig. Og tror mig, det gør det. Åh, hvor det hjælper.
Han var da skam meget imponeret af min fysiske form, og forsikrede mig om, at det var som at se en 25-årig, og det er vel egentlig meget passende, da det da skam er sådan, jeg ligeledes selv føler det. Det er skønt.  :drool: Og så fortalte jeg ham da skam lige om den tur, jeg for nyligt tog i fitness-center, hvor jeg jordede samtlige unge mennesker på motionscyklerne, ja de kunne da slet ej følge med, som jeg da skam tidligere har berettet ovre på SOL. Jeg spurgte lægen, om han ville se, hvor mange armbøjninger, jeg kunne tage, men det forsikrede han mig om ej var nødvendigt.  :biggrin:
Da jeg kom ud i venteværelset til de andre smøleaber dansede jeg lidt rundt og skyggeboksede med mig selv, mens jeg sendte dem brede og store grin.  :bb: De var mærkeligt nok helt tomme i ansigterne, ganske som om de sad og tænkte på alvorlige ting.  :boast: Jeg iklædte mig den dyre jakke og mærkede i samme ombæring, at inderlommen  var hård. Hovsa! Der lå sørme to små snaps, og dem fik jeg da skam has på, inden jeg forlod venteværelset.  :alc: Sekretæren stirrede længe, men naturligvis sagde hun ej et ord, og det tolker jeg som den dybeste form for respekt.
Nå, men nu har jeg da skam ej flere guldkorn at spilde på jer smøleaber. Jeg har åbnet mig et par gode flasker Amarone, som jeg vil hygge mig lidt med, før vi tager af sted. Jeg og konen skal nemmerlig ud og spise med kniv og gaffel i aften. Så der er bestilt bord på Rio Bravo, kan jeg da skam alle tider godt sige jer. Farveller!!  :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen
« Senest Redigeret: Januar 06, 2015, 03:50:43 pm af Albert Johansen »

Offline AIbert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Wellness
Sv: Al have jernhelbred i den tredje alder
« Svar #1 Dato: August 28, 2015, 10:25:44 am »
Det var en dejlig dag.

:drool: :drool: :drool:

Offline Ieet

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: August 28, 2015, 11:22:23 am »
Det var en dejlig dag.
Hyggelig historie.
Jeg var underholdt.

Var den sand var det dog spild af lægens tid og samfundets penge, at du tager til lægen når der ikke er noget galt.

Med venlig hilsen
Ieet

Offline AIbert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Wellness
« Svar #3 Dato: August 28, 2015, 11:23:59 am »
Det var en dejlig dag.
Hyggelig historie.
Jeg var underholdt.

Var den sand var det dog spild af lægens tid og samfundets penge, at du tager til lægen når der ikke er noget galt.

Med venlig hilsen
Ieet

Det var da skam mit årlige lægetjek, og det skal man da skam tage seriøst, når man når den tredje alder, min dreng.

Online Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 28, 2015, 12:06:34 pm »

Jeg og konen skal nemmerlig ud og spise med kniv og gaffel i aften. Så der er bestilt bord på Rio Bravo, kan jeg da skam alle tider godt sige jer. Farveller!!  :drool: :drool: :drool:

Rio Bravo, - det var da noget af en standard at sætte, - deres flamberede peberbøffer er ok, - hvad fik i ?
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline AIbert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Wellness
« Svar #5 Dato: August 28, 2015, 03:05:49 pm »

Jeg og konen skal nemmerlig ud og spise med kniv og gaffel i aften. Så der er bestilt bord på Rio Bravo, kan jeg da skam alle tider godt sige jer. Farveller!!  :drool: :drool: :drool:

Rio Bravo, - det var da noget af en standard at sætte, - deres flamberede peberbøffer er ok, - hvad fik i ?

Kære Phil - gamle kammesjuk - vi fik da skam Stegt flæsk med kartofler og persillesovs, hvor man må spise alt, hvad man kan.