Forfatter Emne: YUGE! Ruslandsefterforskningen omkring indblanding af valget bliver lukket ned  (Læst 1102 gange)

Anklageren

• Gæst
Jeg skal jo heller ikke afgøre det - og heldigvis for det, da jeg ikke har en hær af lægelige eksperter og eksperter i masseødelæggelsesvåben til min rådighed.

Som jeg ser det, så er det et tegn på, at den kolde krig er på vej tilbage - og når den gør det, så får licensnægteren ørerne i maskinen, fordi han holder med fjenden.

Det kan gå hurtigere, end man tror.

Anklageren

• Gæst
Trump beskylder Rusland for at stå bag forgiftning af eks-spion
« Svar #16 Dato: Marts 15, 2018, 07:56:34 pm »
Det er ikke USA der slår det fast men et par top NWO-globalister der påstår det. Der er nul beviser men masser af påstande, det går ikke i en retssag og det ved du også godt.

- Det ser virkelig ud som om russerne står bag det, sagde Donald Trump.

http://nyheder.tv2.dk/udland/2018-03-15-trump-beskylder-rusland-for-at-staa-bag-forgiftning-af-eks-spion

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Jeg skal jo heller ikke afgøre det - og heldigvis for det, da jeg ikke har en hær af lægelige eksperter og eksperter i masseødelæggelsesvåben til min rådighed.

Som jeg ser det, så er det et tegn på, at den kolde krig er på vej tilbage - og når den gør det, så får licensnægteren ørerne i maskinen, fordi han holder med fjenden.

Det kan gå hurtigere, end man tror.

Som jeg ser det, så er det et tegn på, at den kolde krig er på vej tilbage - og når den gør det, så får licensnægteren ørerne i maskinen, fordi han holder med fjenden.Det kan gå hurtigere, end man tror.

Ja, talskvinden for Putin; Maria Zakharova gør det nok ikke nemmere/size]
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!