Forfatter Emne: Utroskab  (Læst 2253 gange)

Offline Albert Johansen (OP)

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
Utroskab
« Dato: Januar 05, 2015, 09:56:35 pm »
Hvornår måtte det nogensinde være i orden at være sin livspartner utro? Hvad synes I om det? Jeg selv har klare holdninger på dette punkt, men lad os da tage den i plenum.

Kærlig hilsen Albert Johansen

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
  • Country: aq
    • Vis profil
Sv: Utroskab
« Svar #1 Dato: Januar 08, 2015, 12:11:03 pm »
Hvis du og din kone er swingere, så er det i orden. Ellers ikke.

Offline Spock

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Marts 08, 2015, 09:22:07 pm »
Utroskab er aldrig i orden. Punktum.

popov

• Gæst
« Svar #3 Dato: Marts 08, 2015, 10:21:39 pm »
Hvornår måtte det nogensinde være i orden at være sin livspartner utro? Hvad synes I om det? Jeg selv har klare holdninger på dette punkt, men lad os da tage den i plenum.

Albert, hvorfor fornemmer jeg at plenum hurtigt bliver til Lucumium skriverier med dig.  :FinouCat_03:

El_Nino

• Gæst
« Svar #4 Dato: Maj 30, 2015, 07:20:43 pm »

Albert, Mener ikke dette kan holde i et forhold - utroskab vil altid være af det onde - selvom det kan lyde fristende i første fase, så går det ikke i længden. :Laie_cyclist:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #5 Dato: Januar 14, 2018, 11:09:11 am »

Det er i orden, hvis du lever i et åbent forhold og der er klare linier omkring det.

Jeg bryder mig dog ikke om, når folk lyver for både sig selv og deres partner og indgår i et udadtil monogamt forhold, når de så har sex ved siden af. De er utroligt mange mennesker, der lever i den slags hykleriske forhold. Så officielt giver de den som den søde og kærlige familiefar. Og i fritiden tager de så i sexklub og har sex med fremmede par og måske endda med andre mænd.

Halvdelen af gæsterne i sexbiografer, sexklubber og swingerklubber er mænd, der er gift eller lever i "monogamt" forhold.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 14, 2018, 11:23:40 am »

Det er i orden, hvis du lever i et åbent forhold og der er klare linier omkring det.

Jeg bryder mig dog ikke om, når folk lyver for både sig selv og deres partner og indgår i et udadtil monogamt forhold, når de så har sex ved siden af. De er utroligt mange mennesker, der lever i den slags hykleriske forhold. Så officielt giver de den som den søde og kærlige familiefar. Og i fritiden tager de så i sexklub og har sex med fremmede par og måske endda med andre mænd.

Halvdelen af gæsterne i sexbiografer, sexklubber og swingerklubber er mænd, der er gift eller lever i "monogamt" forhold.

Ja, jeg går også ind for at:

Man skal have en kvinde der er god og kærlig.

Man skal have en kvinde der er god til det huslige og holder hjemmet i orden.

Man skal have en kvinde man kan tale med og være fortrolig med.

Man skal have kvinde der ser godt ud, er sexet og god til det frække.

Det er vigtigt at disse 4 kvinder aldrig møder hinanden.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #7 Dato: Januar 14, 2018, 11:42:06 am »

Ja, jeg går også ind for at:

Man skal have en kvinde der er god og kærlig.

Man skal have en kvinde der er god til det huslige og holder hjemmet i orden.

Man skal have en kvinde man kan tale med og være fortrolig med.

Man skal have kvinde der ser godt ud, er sexet og god til det frække.

Det er vigtigt at disse 4 kvinder aldrig møder hinanden.

Der er noget sandhed i denne ytring.

Jeg tror, at det er meget svært at finde samlige disse egenskaber i én kvinde (eller mand). I hvert fald i alle af livets faser. Fordi det seksuelle vil for det meste være mindre frækt og æggende, når man har været sammen i ti år end det var i starten. Det seneste forhold, jeg havde, ebbede også ud, fordi den seksuelle gnist forsvandt. Selvom de andre ting stadig var der. Men den seksuelle gnist synes jeg, det er svært at bevare efter mange år. :yes:

Jeg har nogle gange tænkt på, at vi danskere gør meget grin med muslimer. Men jeg mener, at de HAR fat i noget med hensyn til flerkoneri. Problemet med Islam er bare kønsdiskriminationen, hvor manden godt må have fire koner, men konen kun må have én mand. Så i praksis bliver et ægteskab én mand sammen med fire koner. :ohmy:

Ideelt set kunne jeg godt se fordelene ved en konstellation, hvor fire mænd var gift med fire kvinder. Hvor de alle kunne switche mellem hinanden efter lyst og behov. Det ville også have den fordel, at der altid ville være nogen, der havde lyst til sex. Og hvis man ikke har lyst til sex, kan man sikkert også finde én blandt de fire, der bare vil snakke og hygge foran tv den dag. :yes:

Det er dog klart, at en sådan konstellation kræver frisind og rummelighed. Men jeg ville godt selv kunne acceptere den. Da jeg aldrig har været specielt besidderisk i forhold til en partner. Jeg er typen, der sagtens kan tåle at se en partner have sex med en anden. Fordi jeg har jo også selv lyst til sex med en anden person, hvis jeg er i et forhold. :yes:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.2%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 14, 2018, 05:43:33 pm »
Politisk Ukorekt. Nu har jeg slet ikke læst dit indlæg, men mon du ikke skulle gå ud og finde en kvinde selv, i stefet for at beskæftige dig me alle mulige andres gøren og laden?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #9 Dato: Januar 14, 2018, 06:22:09 pm »
Politisk Ukorekt. Nu har jeg slet ikke læst dit indlæg, men mon du ikke skulle gå ud og finde en kvinde selv, i stefet for at beskæftige dig me alle mulige andres gøren og laden?

Det morer mig nu lidt, at du kan kloge dig på mit indlæg, når du selv indrømmer ikke at have læst det...men det siger lidt om din seriøsitet her på siden. :yes:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    84%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 14, 2018, 06:26:29 pm »

Det morer mig nu lidt, at du kan kloge dig på mit indlæg, når du selv indrømmer ikke at have læst det...men det siger lidt om din seriøsitet her på siden. :yes:

Det ser da ellers ud til, at score-problemer er i højsædet hos visse debattører  :smile1:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: Januar 14, 2018, 06:30:27 pm »

Det ser da ellers ud til, at score-problemer er i højsædet hos visse debattører  :smile1:

Hvordan scorer man egentlig i Grønland? Er der barer, diskoteker og sexklubber deroppe? :blum:

Altså her i Aalborg er der rimelige muligheder. Der er Jomfru Ane Gade. Så er der masser af barer og bodegaer. Der er tre-fire stripklubber og to sexklubber. Men hvad med Grønland?
« Senest Redigeret: Januar 14, 2018, 06:34:02 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    84%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 14, 2018, 07:00:28 pm »

Hvordan scorer man egentlig i Grønland? Er der barer, diskoteker og sexklubber deroppe? :blum:

Altså her i Aalborg er der rimelige muligheder. Der er Jomfru Ane Gade. Så er der masser af barer og bodegaer. Der er tre-fire stripklubber og to sexklubber. Men hvad med Grønland?

Her hvor jeg bor, er der barer med levende musik, eller musik "der bare kører" og dansegulv. Da jeg kom hertil, boede jeg i starten på hotel, som arbejdsgiveren betalte, fordi her er boligmangel - og det varede ikke længe, inden jeg havde svært ved at smide en ung pige ud - som så godt ud - der bare vadede ind på hotelværelset om natten. Jeg skulle jo op og på arbejde næste morgen, så jeg ville bare sove.

Det er altså ikke svært at score, hvis man ser ud til at være en god forsørger (jeg mener ikke rig efter danske forhold). Er man det, skal man gøre temmelig meget for at undgå at score andre steder i de små byer, hvad enten man drikker eller ej (alle byer er små her, hvis man bor i Ålborg, men jeg mener små efter grønlandske forhold).

"Hovedstaden" Nuuk ligner mere Danmark.

« Senest Redigeret: Januar 14, 2018, 07:13:28 pm af Anklageren »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #13 Dato: Januar 14, 2018, 07:09:01 pm »

Her hvor jeg bor, er der barer med levende musik, eller musik "der bare kører" og dansegulv. Da jeg kom hertil, boede jeg i starten på hotel, som arbejdsgiveren betalte, fordi her er boligmangel - og det varede ikke længe, inden jeg havde svært ved at smide en ung pige ud - som så godt ud - der bare vadede ind på hotelværelset om natten. Jeg skulle jo op og på arbejde næste morgen, så jeg ville bare sove.

Det er altså ikke svært at score, hvis man ser ud til at være en god forsørger (jeg mener ikke rig efter danske forhold). Er man det, skal man gøre temmelig meget for at undgå at score andre steder i de små byer, hvad enten man drikker eller ej (alle byer er små her, hvis man bor i Ålborg, men jeg mener små efter grønlandske forhold).

"Hovedstaden" Nuuk ligner mere Danmark.

Ok, tak for info. :yes:

Så bortset fra Nuuk, er der altså ikke det helt vilde byliv, kan jeg regne ud. Så må man vel være heldig at rende ind i nogle, der er til noget. Og jeg kan høre, at det hjælper, hvis man er rig eller har penge eller har en eller anden form for status. Men sådan er det vel også i små danske flækker.

Nu har jeg aldrig kunnet score gennem status og penge, da jeg aldrig har været rig. Da jeg var ung, scorede jeg på mit udseende. I dag scorer jeg på at være flink og rar samt på min reptile udstrålning. :hyper:

Men jeg har altid bosat mig i de større byer, fordi jeg har brug for at der er lidt Leben omkring mig. Jeg keder mig altså hurtigt i de små provinshuller rundt omkring.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    84%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 14, 2018, 07:14:30 pm »
Ok, tak for info. :yes:

Så bortset fra Nuuk, er der altså ikke det helt vilde byliv, kan jeg regne ud. Så må man vel være heldig at rende ind i nogle, der er til noget. Og jeg kan høre, at det hjælper, hvis man er rig eller har penge eller har en eller anden form for status. Men sådan er det vel også i små danske flækker.

Det har du misforstået.

Jeg tror heller ikke, at noget gør indtryk på dig, men mindre man er åbenlys urealistisk som Albert f.eks. er.

Så køber du det. Hvis man ikke kan lide virkeligheden, så må det også virke tiltrækkende at skabe sin helt egen verden.

« Senest Redigeret: Januar 14, 2018, 07:42:31 pm af Anklageren »