Forfatter Emne: Utroskab  (Læst 2498 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Utroskab
« Svar #15 Dato: Januar 14, 2018, 10:22:59 pm »
Ok, tak for info. :yes:

Så bortset fra Nuuk, er der altså ikke det helt vilde byliv, kan jeg regne ud. Så må man vel være heldig at rende ind i nogle, der er til noget. Og jeg kan høre, at det hjælper, hvis man er rig eller har penge eller har en eller anden form for status. Men sådan er det vel også i små danske flækker.

Det har du misforstået.

Jeg tror heller ikke, at noget gør indtryk på dig, men mindre man er åbenlys urealistisk som Albert f.eks. er.

Så køber du det. Hvis man ikke kan lide virkeligheden, så må det også virke tiltrækkende at skabe sin helt egen verden.

Er trådløse dit alter ego? Hun liker alle dine indlæg. :blum:

Albert ved jeg da godt er ren fake. En troll. Netop derfor tager jeg det ikke seriøst og laver gerne sjov med ham og leger med på hans lumre indlæg. Det er da meget god humor.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Januar 14, 2018, 10:35:48 pm »
Er trådløse dit alter ego? Hun liker alle dine indlæg. :blum:

Du har mange store problemer  :big_grin:

Citér

Albert ved jeg da godt er ren fake. En troll. Netop derfor tager jeg det ikke seriøst og laver gerne sjov med ham og leger med på hans lumre indlæg. Det er da meget god humor.

Det gør du vel. Du synes også, at PJ debatten er interessant.

- men altså - der er et meget livligt natteliv i Grønland, når grønlænderne har penge. Man kan bare holde øje med, hvornår forskellige grupper får udbetalt penge.

I januar er der stille, fordi der ikke er mange, som har penge efter julen, og januar udbetalingerne allerede finder sted lillejuleaftensdag.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #17 Dato: Januar 14, 2018, 11:14:43 pm »

Det gør du vel. Du synes også, at PJ debatten er interessant.

Næh. ikke rigtigt. Men jeg synes nogle gange, at det er sjovt at have lidt lir med Trollerik. Selvom han er mere ekstrem end mig, kan jeg godt følge noget af hans humor. Dog er han noget mere rabiat end mig, vil jeg hævde. Men jeg er en af de få, der kan se noget sjovt i hans humor, fordi jeg selv har en snert af den. Bare i mindre målestolk. :yes: - Torsten Bonfils har også lidt samme humor.

- men altså - der er et meget livligt natteliv i Grønland, når grønlænderne har penge. Man kan bare holde øje med, hvornår forskellige grupper får udbetalt penge.

I januar er der stille, fordi der ikke er mange, som har penge efter julen, og januar udbetalingerne allerede finder sted lillejuleaftensdag.

Jeg har hørt, at grønlændere skulle være nemme, når de er fulde.

Men ok, det gælder sikkert de fleste folkefærd. :yes:

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 14, 2018, 11:42:53 pm »
Albert er da til at få kvalme af, jeg fatter ikke morskaben i hans indlæg den er jo noget anderledes end din

Derimod kan alle godt lide tørresnorens og for så vidt også debatgrisens humor (hvis det ikke er den samme der skriver)  :girl_haha:

Fake profil, :girl_blum2:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #19 Dato: Januar 14, 2018, 11:51:04 pm »
Albert er da til at få kvalme af, jeg fatter ikke morskaben i hans indlæg den er jo noget anderledes end din

Jeg synes Albert til tider er meget morsom. Han er meget ligefrem og taler lige ud af posen. Det kan jeg godt lide.

Dog kan jeg godt se, at han burde tage mere hensyn til sarte sjæle. Det gør jeg jo f.eks. selv. Fordi jeg har mere plig end Albert (og Trollerik).  :yes:

Derimod kan alle godt lide tørresnorens og for så vidt også debatgrisens humor (hvis det ikke er den samme der skriver)  :girl_haha:

Der er nogle af brugerne herinde, hvis humor minder påfalende meget om hinandens. Tørresnoren og Debatsvinet tror jeg dog ikke er den samme, selvom de har lidt samme humor. Derimod synes jeg, at Albert og Tigermanden minder mistænkeligt meget om hinanden. Vi husker jo også, at Albert engang kom til at skrive fra Tigermandens profil.

Jeg tror heller ikke, at det er Trollerik, der står bag Albert og Tigermanden. Skrivestilen er ret anderledes. Men okay, måske er manden bare genial og er supergod til at skifte stil, så han narrer os alle. Men umiddelbart tror jeg, at Trollerik er en anden end ham, der står bag Albert og Tigermanden. Trollerik identificerer jeg mere som Krønge-banden og PJ-sjoverne. Jeg tror også, at Blue Velvet er Trollerik, fordi den grænseoverskridende lumre jargon er den samme ("Andefar og Carlo vugger på deres buttplug" o.s.v. er jo meget lig den fækale udtryksform som nogle af Krønge-bandens medlemmer har).:yes:
« Senest Redigeret: Januar 14, 2018, 11:52:43 pm af politisk ukorrekt »

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Januar 14, 2018, 11:56:17 pm »
Jeg har altid fundet at du var-er god til at analysere `holdet´ her på debatten,
 jeg husker især denne Anna-lyse::>

`Trådløse leverer måske ikke ligefrem de mest gennemtænkte og professor-agtige indlæg, men i det mindste forsøger hun som regel at holde en venlig tone. Og når hun angriber folk, er det altid med humor.´

Den havde du faktisk ret i,  :girl_sigh:
« Senest Redigeret: Januar 14, 2018, 11:58:39 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #21 Dato: Januar 14, 2018, 11:58:55 pm »
Jeg har altid fundet at du var-er god til at analysere `holdet´ her på debatten,
 jeg husker især denne Anna lyse::>

`Trådløse leverer måske ikke ligefrem de mest gennemtænkte og professor-agtige indlæg, men i det mindste forsøger hun som regel at holde en venlig tone. Og når hun angriber folk, er det altid med humor.´

Nemlig. :yes:

Jeg er ikke altid enig med dig. Men jeg respekterer dog, at du som regel formulerer dig venligt. Også når du er uenig. Og når du giver en sviner, så er det med et glimt i øjet, så svineren bliver lettere fordøjelig. Det er lidt det samme med Tørresnoren. Han pakker også sine svinere ind i humor, så svineren bliver lettere fordøjelig.
« Senest Redigeret: Januar 15, 2018, 12:00:38 am af politisk ukorrekt »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Januar 15, 2018, 11:31:44 am »
 jeg husker især denne Anna-lyse::>

Hmmmm... hvad mener du med : " Anna-lyse::>" ??

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Mand
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Januar 15, 2018, 11:40:43 am »
Det var nok en joke. Jeg ved ikke, er du klar over at  'genuine Troll' det er tidligere 'trådløse Anna' ;))

analyse = Anna - lyse. Jaja, lidt humor har hun da. ;)))
« Senest Redigeret: Januar 15, 2018, 11:43:10 am af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Januar 15, 2018, 03:27:47 pm »
Det var nok en joke. Jeg ved ikke, er du klar over at  'genuine Troll' det er tidligere 'trådløse Anna' ;))

analyse = Anna - lyse. Jaja, lidt humor har hun da. ;)))

Tak  :big_grin: det var jeg ikke klar over. Jeg har svært ved, at følge med - får ikke læst så meget herinde, jeg syntes der dukker den ene spam-profil op, efter den anden...