Forfatter Emne: To nye kulturberigelses artikler fra i dag  (Læst 340 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    45%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
To nye kulturberigelses artikler fra i dag
« Dato: Marts 11, 2018, 04:52:48 pm »
Det går godt i fredlige Danmark

Seks mænd i hvide malerdragter røver pizzeria

Seks til syv gerningsmænd i hvide malerdragter og sorte masker lavet af plastikposer med udklippede huller til øjnene truede lørdag aften klokken 22.40 personalet i pizzeriaet Bellas Pizza & Grill på Åsumvej i Odense NØ til at udlevere kassebeholdningen.

De malerdragtklædte gerningsmænd truede med kniv og fik udleveret et ukendt beløb, inden de stak af til fods i ukendt retning.

Kort efter røveriet sendte Fyns Politi en hundepatrulje til området, der fandt seks hvide malerdragter samt plastikposerne på et stisystem få hundrede meter fra gerningsstedet.

Arbejdet med at få identificeret røverne fortsætter derfor søndag.

- Vi har nogle tekniske spor at gå efter, siger Fyns Politis vagtchef Steen Nyland efter fundet af røvernes udklædning.

Personalet i pizzeriaet beskriver røverne som arabere og somaliere omkring 165 til 175 centimeter høje.

https://www.tv2fyn.dk/artikel/seks-maskerede-maend-roever-pizzeria

To mænd overfaldet: Voldsom nat i Odense centrum

Den ene blev sparket i hovedet, da han fik røvet sin pung, mens den anden blev hevet ud af sin bil og klasket til jorden af en mand, der var blevet smidt ud fra et værtshus.

To mænd blev ved to forskellige episoder overfaldet natten til søndag i Odense centrum.

Klokken 1.23 ville en 28-årig mand fra Ærø hæve penge i en automat på Gråbrødre Plads, da han bliver passet op af to personer.

De tager hans pung, som indeholder penge og kort, men han følger efter dem, da han gerne vil have sine ting tilbage.

- Det får den ene af gerningsmændene til at smide pungen fra sig, men da han (den 28-årige, red.) så bukker sig ned for at samle den op, bliver han sparket i hovedet, siger Steen Nyland, der er vagtchef hos Fyns Politi.

De to gerningsmænd bliver beskrevet som indvandrere. Den ene er 180 centimeter, den anden er 175 centimeter. Begge mænd er almindelige af bygning.

- Det er en voldssag, så hvis der er nogen, der har overværet det, vil vi rigtig gerne høre fra dem, siger Steen Nyland.

Ifølge hans oplysninger fik mændene ikke pungen med sig.

https://www.fyens.dk/odense/To-maend-overfaldet-Voldsom-nat-i-Odense-centrum/artikel/3237909

Det er en typisk dag i ForræderDanmark  :dash2: :dash2: :dash2:

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.2%
    • Vis profil
Sv: To nye kulturberigelses artikler fra i dag
« Svar #1 Dato: Marts 11, 2018, 05:28:35 pm »
Vejrudsigten for de kommende dage ser også lidt trist ud.

Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Køn: Mand
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Marts 11, 2018, 09:45:52 pm »
https://www.bt.dk/krimi/pistolbevaebnet-mand-roevede-supermarked-de-ansatte-naaede-at-opdage-en-vigtig

Pistolbevæbnet mand røvede supermarked

Han beskrives som dansker, taler dansk, er mellem 28 og 32 år, cirka 180 til 185 centimer, iført sort hue med huller til øjnene, sort jakke, grå bukser, der beskrives som arbejdsbukser med sidelommer, og så en vigtig detalje; bukserne havde et lyst mærke på højre balle,« siger vagtchef ved Fyns Politi Steen Nyland.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #4 Dato: Marts 11, 2018, 09:56:52 pm »
som dansker, taler dansk
Du har for anden gang ignoreret den nyhed jeg har postet fra England, som burde give folk et chock. Og så poster du en helt tilfældig krimi-artikel, som åbenlyst har nada relevans.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Marts 11, 2018, 10:32:37 pm »
som dansker, taler dansk
Du har for anden gang ignoreret den nyhed jeg har postet fra England, som burde give folk et chock. Og så poster du en helt tilfældig krimi-artikel, som åbenlyst har nada relevans.

Der er to ting. Det ene er, at det er en slem sag uanset hvem der står bag.

Det andet er, at det er Selsing, der taler om "muslimske bander". Det er ikke nævnt i den originale artikel. Du er kun glad for den slags artikler, fordi de kan bekræfte din opfattelse, men ingorerer forbrydelser, hvis gerningsmændene er hvide. Jeg sådan set pisse kold i røven over hvilke farve, religion, etnicitet forbrydere har. Jeg synes, det er usmagligt at bruge drabsofre til at fremme en politisk eller ideologisk sag.
På samme måde synes jeg også, det er usmageligt, når folk har brugt billede af druknede flygtningebørn til at fremme en sag. Modsat dig forsøger jeg ikke at skelne mellem hudfarve, religion, nationalitet etc. og ranordne, hvem det er mest synd for.
Og en helt anden ting. Vi kan alle cherrypicke og udvælge bestemte historier fra medier for at bekræfte en påstand, og det var egentlig bare formålet, som jeg ironisk vil illustrere. Jeg synes, det er en håbløs debatform, som ikke tjener nogen gavn.
Håber det var svar nok.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser