Forfatter Emne: Mandeguiden  (Læst 10522 gange)

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Mandeguiden
« Svar #90 Dato: September 06, 2017, 12:31:42 pm »
PU er bøsse!

Hvordan når du frem til denne konklusion? Det fremgår da ellers ikke af profilen...

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;u=15

« Senest Redigeret: September 06, 2017, 12:33:46 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #91 Dato: September 06, 2017, 12:35:58 pm »
PU er bøsse!

- muligvis.. - men der er vel næppe tale om en dobbeltløbet...?  :blum:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6626.msg88081#msg88081
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #92 Dato: September 06, 2017, 04:26:39 pm »
Det overrasker mig, at Albert nu forsøge at score 76 årige El_Nino. Jeg troede kun, at Albert var til 15-16 årige drenge...

------og det kan han så mega meget glemme - den gamle gris - jaeh godt nok er jeg 76 men homo er jeg, splitter mine bramsejl, ikke - såeh  A.J.må forlyste sig selv og hvad han kan finde -: En Ged, en Ko, en So, en hanabe, - never om så den står på WW3. :Laie_35:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #93 Dato: September 06, 2017, 10:11:57 pm »
Det overrasker mig, at Albert nu forsøge at score 76 årige El_Nino. Jeg troede kun, at Albert var til 15-16 årige drenge...

------og det kan han så mega meget glemme - den gamle gris - jaeh godt nok er jeg 76 men homo er jeg, splitter mine bramsejl, ikke - såeh  A.J.må forlyste sig selv og hvad han kan finde -: En Ged, en Ko, en So, en hanabe, - never om så den står på WW3. :Laie_35:

Jamen, jeg forsøger da skam ej at score gode gamle Nino - jeg inviterer ham da skam blot et sut - UNDSKYLD - et smut, mener jeg skam da selvfølgelig :cat:, med på Amager Fælled, så han skam da ved selvsyn kan se, hvordanne det måtte foregå - alle de dejlige ting to mænner imellem :drool:

Det kunne da være så hyggeligt, synes jeg alle tider da rigtignok. Jeg skal nok tage dig ved hånden, Nino - om du måtte være lidt genert. :cat:

:drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #94 Dato: September 07, 2017, 08:55:37 am »
Albert Johansen

Citér
Det kunne da være så hyggeligt, synes jeg alle tider da rigtignok. Jeg skal nok tage dig ved hånden, Nino - om du måtte være lidt genert. :cat:

Nej, A.J. - der er sq min grænse, eller retteligt, den er OVERSKREDET - jeg har aldrig været til HOMO-indstilling, i nogen som helst retning. eller nogen som helst retning. Føj for den. A.J., find du dig dine 17-18 årige hvalpe, som du jo praler med.. :kattemad_03: :JC_rant:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #95 Dato: November 01, 2017, 08:52:33 am »
Albert Johansen

Citér

Nej, A.J. - der er sq min grænse, eller retteligt, den er OVERSKREDET - jeg har aldrig været til HOMO-indstilling, i nogen som helst retning. eller nogen som helst retning. Føj for den. A.J., find du dig dine 17-18 årige hvalpe, som du jo praler med.. :kattemad_03: :JC_rant:

De 17 til 18-årige er skam da dem, jeg kalder for seniorerne - bevares de kan da skam byde på mange gode stunder, ja men jeg foretrækker dem et par år yngre. Helst omkring 15 og et år frem  :drool:

Det er så skønt, og så ligger man helt inderligt sammen der og op og ned ad skaftet med videre, men - nej, det må jeg ej skrive mere om her, det ved jeg da skam godt. Send gerne en privat besked for flere detaljer, Nino, om du måtte være interesseret deri. :cat:

Det er en helt anden verden, end når man mødes med de helt voksne mænner. I den liga har jeg et par faste venner, som jeg har set i mange år. :cat:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Forbandede abekatte!