Forfatter Emne: Mandeguiden  (Læst 10444 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Mandeguiden
« Svar #75 Dato: December 22, 2016, 11:48:14 pm »
Godt nok har jeg fra tid til anden skam da et udslæt omme bagpå, der hvor det begynder at blive frækt.  :cat: Det skæller og klør, men jeg ved ej hvad det er. Hvad mon det kan være?

Kærlig hilsen Albert Johansen

Det er fladlus, der er kravlet op i ryghårene.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #76 Dato: December 23, 2016, 11:55:28 pm »
Nå, det er sådan det går til mår Albert er i Thailand.

Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Jeg er også ved at være i julehumør
« Svar #77 Dato: December 24, 2016, 02:13:05 pm »
Godt nok har jeg fra tid til anden skam da et udslæt omme bagpå, der hvor det begynder at blive frækt.  :cat: Det skæller og klør, men jeg ved ej hvad det er. Hvad mon det kan være?

I dag vil jeg forsøge at hjælpe dig.

Jeg har erfaring for, at zinc salve, som man bruger til babyer kan være effektivt ved nogen former for udslæt. Det er zinken i salven, der er giftigt for mikroorganismer samtidig med at salven blødgør huden.

bliv ved med at smør det to gange i døgnet indtil det er HELT væk - ellers kommer det igen.

Da man bruger det til babyer, så er det også en risikofri metode.

Smør det to gange i døgnet med ca. 12 timers mellemrum. Du skal ikke være bekymret for at det er meget hvidt og at farven smitter af - det går af i vask.

Gå hen i supermarkedet i nærheden af, hvor der er bleer, så står det nok på en hylde i nærheden blandt andre babyting.

Der sker ikke noget ved at prøve, og hvis det ikke hjælper - så gå til læge.

« Senest Redigeret: December 24, 2016, 02:17:12 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #78 Dato: Januar 24, 2017, 03:22:34 pm »

Det er det skam da ej. Jeg fik det efter, jeg havde rullet rundt med en ungersvend - men jeg forstår ej, hvad det måtte være.

Mit udslæt har nu form som Ringkøbing Fjord.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #79 Dato: Januar 24, 2017, 03:58:41 pm »

Det er det skam da ej. Jeg fik det efter, jeg havde rullet rundt med en ungersvend - men jeg forstår ej, hvad det måtte være.

Mit udslæt har nu form som Ringkøbing Fjord.

Det lyder som Ongo Bongo.

Så skal du bare lægge en frisk duelort under tungen tre gange om dagen, så forsvinder det helt af sig selv.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline Friluftsbøssen

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #80 Dato: September 03, 2017, 07:18:40 pm »
Amager fælled, utterslev mose, ørstedsparken, fælledparken, bellevue strand, ishøj strandpark. You name it. Been there. Done that. All the time. Since ever.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #81 Dato: September 04, 2017, 02:29:54 pm »
Bare af ren nysgerrighed. Kommer der egentlig også transer på fælleden?

Albert? Går du egentlig selv i dametøj, når du er derude? :big_grin:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #82 Dato: September 04, 2017, 10:01:53 pm »

Jeg har aldrig mødt mænner i fuldt dameskrud derude, men en sjælden gang er der kommet lidt blondeværk til syne, når der bliver lynet ned :drool: Fink nok for mig, de er dejlige, selvom de har tøsetøj på - de unge mænner :drool:

Det generer mig da ej det fjerneste.

Alligevel er det ej en leg jeg da skam selv har kastet mig ud i, da det da ej siger mig noget. Da jeg var lille prøvede jeg noget fra min fru moders undertøjsskuffe, men det var harmløse eksperimenter, ej noget der hang ved.

« Senest Redigeret: September 04, 2017, 10:04:08 pm af Albert Johansen. »
Forbandede abekatte!

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
    • Vis profil
« Svar #83 Dato: September 05, 2017, 11:35:37 am »

Jeg har aldrig mødt mænner i fuldt dameskrud derude, men en sjælden gang er der kommet lidt blondeværk til syne, når der bliver lynet ned :drool: Fink nok for mig, de er dejlige, selvom de har tøsetøj på - de unge mænner :drool:

Alligevel er det ej en leg jeg da skam selv har kastet mig ud i, da det da ej siger mig noget. Da jeg var lille prøvede jeg noget fra min fru moders undertøjsskuffe, men det var harmløse eksperimenter, ej noget der hang ved.

Nu har jeg selv boet nær fælleden i nogle år, så jeg løb og gik ofte ture dér, da det jo er København´s  grønne oase. Jeg har da nok lagt mærke til, at stedet var mødested for folk som dig. Men jeg synes ikke, at jeg nogensinde bemærkede mænd i dametøj. Så det var heller ikke mit indtryk at de typer kom der. Det, jeg derimod bemærkede, var at der omkring parkeringspladsen altid sad enlige mænd i deres biler og ventede. Så jeg kunne da godt regne ud, i hvilket ærinde de da skam var kommet. :yes:

Det er dog ikke noget, jeg har ondt af, da jeg er frisindet. Selvom et par gange har jeg set
mænd, der var lige lovligt indiskrete. Jeg husker, at jeg engang kom cyklende på en sti, og så stod der en splitternøgen mand med hejst flag 5 meter fra stien. Det syntes jeg nu nok var noget underligt. Der kunne jo være kommet kvinder og børn forbi. Det var forhåbentligt ikke dig, Albert? :blum:

Indrømmet, af ren nysgerrighed har jeg også prøvet at gå rundt derovre, bare for at se hvad der foregik. Var det ikke dig, Albert, jeg en dag så midt i en trekant med to muslimer bag nogle træer? :hyper:

Ej, bare gas. Tror ikke jeg har set dig derude. Men hvem ved? :ohmy:
« Senest Redigeret: September 05, 2017, 11:38:38 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #84 Dato: September 05, 2017, 06:47:04 pm »

Klaphat, a.j. Klaphat - find dog en anden site for dine bræk-savl-ævl-skide-pisse udgydelser - a.j. du er sq for dum.. :girl_witch: :dash1: :dash3:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #85 Dato: September 06, 2017, 07:16:25 am »
Indrømmet, af ren nysgerrighed har jeg også prøvet at gå rundt derovre, bare for at se hvad der foregik. Var det ikke dig, Albert, jeg en dag så midt i en trekant med to muslimer bag nogle træer? :hyper:

Ej, bare gas. Tror ikke jeg har set dig derude. Men hvem ved? :ohmy:

Jeg går skam da alle tider i en lang bue uden om muhamzerne i den sammenhæng, kan jeg da alle tider nok fortælle dig!

Forbandede abekatte!

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #86 Dato: September 06, 2017, 07:18:18 am »

Klaphat, a.j. Klaphat - find dog en anden site for dine bræk-savl-ævl-skide-pisse udgydelser - a.j. du er sq for dum.. :girl_witch: :dash1: :dash3:

Er du da ej en frisk fyr? :cat:

Nino, hvad med at du kom med et smut ud på Amager Fælled - ud og få en på opleveren, du ved? :drool: Jeg giver kaffen i Brønshøj bagefter, du gamle.

Forbandede abekatte!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #87 Dato: September 06, 2017, 12:21:24 pm »

Postet af: Albert Johansen.
« Dato: I dag ved 07:18:18 am »

Indsæt -
Citér
Er du da ej en frisk fyr? :cat:
Nej, A.J., IKKE PÅ dine idéer. :connie_34:

Citér
Nino, hvad med at du kom med et smut ud på Amager Fælled - ud og få en på opleveren, du ved? :drool: Jeg giver kaffen i Brønshøj bagefter, du gamle.
Aldeles aldrig i livet A.J., - jeg er overhovedet ikke til dine - lettere slibrige - forestillinger gamle jas. Der må du finde andre, som deler de samme interesser, som dig.  . :Laie_49: :Laie_5:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
    • Vis profil
« Svar #88 Dato: September 06, 2017, 12:28:07 pm »
Det overrasker mig, at Albert nu forsøge at score 76 årige El_Nino. Jeg troede kun, at Albert var til 15-16 årige drenge...

Offline 12:30

• Fuld medlem
  • Activity:
    9.8%
    • Vis profil
« Svar #89 Dato: September 06, 2017, 12:29:47 pm »
PU er bøsse!