Så såå, Anklager det går jo ikke at du fornærmer en´ af de få støtter du har herinde ... Vel?? ... Vi ved jo begge to hvem der plejer at brænde flag af ... Ikke ?? ...
Hej, vi er et par stykker, der tager ud på Amager Fælled i morgen formiddag ved 11-tiden for at sutte hinandens pikke, hvis der skule være et par af de friske mænner her fra debatten, der gerne vil med.Kærlig hilsen Albert Johansen
Albert nøgen og med bøllehat. Det må have været et skrækkeligt syn.
Er der da slet ingen, der kan hjælpe mig med den Malmø-tur??Kærlig hilsen Albert Johansen
Det her lyder som Albert i kameleon-forklædning.
Albert er Tigermanden. Og 12qw/Yuu/11. Og Poul Jørgensen chikanøren.Med venlig hilsenIeet
Citat fra: Torsten Bonfils efter Juni 18, 2015, 01:49:34 pmAlbert nøgen og med bøllehat. Det må have været et skrækkeligt syn. Tja, men dengang jeg boede på Amager (flyttede derfra for 7-8 år siden), cyklede jeg tit tur ude på fælleden. Jeg boede lige bagved fælleden og skød ofte genvej gennem fælleden, når jeg skulle ind til København Centrum. Og om søndagen vrimlede det altid med nøgne mænd derude. Lur mig om ikke også hr. Albert har været én af de mænd i Adam-kostume, som jeg har set rende rundt på fælleden. Flere af dem har ekshibitionistiske tendenser og stiller sig bevidst på steder, hvor de risikerer at blive spottet af forbipasserende. Prøv selv at cykle en tur på fælleden en søndag eftermiddag og du vil se hvad jeg mener....Faktisk siges fælleden at være Danmarks største udendørs gay-træffested. Ikke for sarte sjæle.