Det overrasker mig, at Albert nu forsøge at score 76 årige El_Nino. Jeg troede kun, at Albert var til 15-16 årige drenge...
Citat fra: politisk ukorrekt efter September 06, 2017, 12:28:07 pmDet overrasker mig, at Albert nu forsøge at score 76 årige El_Nino. Jeg troede kun, at Albert var til 15-16 årige drenge...------og det kan han så mega meget glemme - den gamle gris - jaeh godt nok er jeg 76 men homo er jeg, splitter mine bramsejl, ikke - såeh A.J.må forlyste sig selv og hvad han kan finde -: En Ged, en Ko, en So, en hanabe, - never om så den står på WW3.
Det kunne da være så hyggeligt, synes jeg alle tider da rigtignok. Jeg skal nok tage dig ved hånden, Nino - om du måtte være lidt genert.
Albert JohansenCitér Det kunne da være så hyggeligt, synes jeg alle tider da rigtignok. Jeg skal nok tage dig ved hånden, Nino - om du måtte være lidt genert. Nej, A.J. - der er sq min grænse, eller retteligt, den er OVERSKREDET - jeg har aldrig været til HOMO-indstilling, i nogen som helst retning. eller nogen som helst retning. Føj for den. A.J., find du dig dine 17-18 årige hvalpe, som du jo praler med..