Forfatter Emne: Mandeguiden  (Læst 10612 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Nu ikke så genert søde Albert
« Svar #60 Dato: November 09, 2016, 10:43:09 am »
Vi er moderne mennesker, som ikke fordømmer dig, fordi du elsker at blive bøjet under en veludrustet neger på to meter og tredive ude på Fælleden - så kom du trygt ud af skabet  :JC_you_rock:

Gå nu op og bliv testet
I dag kan du heldigvis holde sygdommen nede med piller, så du kan blive lige så gammel som vi andre - hvis din nervøsitet altså ikke får dig til at flygte ind i en falsk myte om, at Fælleden ikke er så farlig   :console:

« Senest Redigeret: November 09, 2016, 10:45:48 am af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Mandeguiden
« Svar #61 Dato: November 09, 2016, 03:48:44 pm »
Micheluccio, din dejlige dreng, jeg mindes at vi har skrevet lidt sammen om dette før ovre på sol.
Det ligger skam da i omegnen af 6000 eller 7000 mænner og måske 2000-3000 damer.  :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Ja, jeg husker skam da nok, at vi derom har konverseret i gamle dage inde på SOL. Underholdende emne, det må jeg give dig ret i.

Jeg er da imponeret over dit astronomisk høje tal. Kunne du ikke overveje at skrive en bog om dine eventyr gennem årene? Jeg tror det bliver en ganske fræk bog.... :JC_sneaky:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #62 Dato: November 09, 2016, 08:38:24 pm »
Det er godt tænkt, min dreng. Det er det.

Albert )ohansen

• Gæst
Sv: Nu ikke så genert søde Albert
« Svar #63 Dato: November 13, 2016, 10:46:32 pm »
Vi er moderne mennesker, som ikke fordømmer dig, fordi du elsker at blive bøjet under en veludrustet neger på to meter og tredive ude på Fælleden - så kom du trygt ud af skabet  :JC_you_rock:

Gå nu op og bliv testet
I dag kan du heldigvis holde sygdommen nede med piller, så du kan blive lige så gammel som vi andre - hvis din nervøsitet altså ikke får dig til at flygte ind i en falsk myte om, at Fælleden ikke er så farlig   :console:

Blive testet vil jeg nu ej, nej det vil jeg skam da ej.

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
Sv: Nu ikke så genert søde Albert
« Svar #64 Dato: November 13, 2016, 11:23:09 pm »

Blive testet vil jeg nu ej, nej det vil jeg skam da ej.

Det er der da skam ej heller nogen grund til, Albert. Hvis du var blevet smittet med noget utøj, ville du være blevet syg for lææææææææææææææææænge siden med alle de sexpartnere, du har haft gennem årene. Så sandsynligheden for at du skulle fejle noget er ret marginal, når man tager din fremskredne alder i betratning. Er det ikke 88 du er? :w00t:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #65 Dato: November 13, 2016, 11:39:16 pm »
Uden behandling går der i gennemsnit otte år fra smittetidspunktet til udvikling af AIDS.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #66 Dato: November 13, 2016, 11:45:26 pm »
Uden behandling går der i gennemsnit otte år fra smittetidspunktet til udvikling af AIDS.

Og Albert har været seksuelt aktiv i 75 år, så risikoen for at han lige skulle være blevet smittet de sidste 8 år er vel begrænset.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #67 Dato: November 13, 2016, 11:47:07 pm »

Og Albert har været seksuelt aktiv i 75 år, så risikoen for at han lige skulle være blevet smittet de sidste 8 år er vel begrænset.

Tror du virkelig, at smittefaren er afhængig af, hvad man tidligere har lavet?

Hvad bygger du det på???

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #68 Dato: November 13, 2016, 11:49:08 pm »

Hvad bygger du det på???

Well, Albert er 88, så selv hvis han får aids, kan han få nogle piller og blive 120 alligevel. So what does it really matter? :biggrin:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #69 Dato: November 14, 2016, 12:08:52 am »
Der er nogle mennesker der er immune overfor HIV. Det er derfor vi stadig har folk som Elton John og Albert Johansen i blandt os.

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
    • Vis profil
« Svar #70 Dato: November 14, 2016, 12:36:14 am »
Der er nogle mennesker der er immune overfor HIV. Det er derfor vi stadig har folk som Elton John og Albert Johansen i blandt os.

Præcist. Det er vist 5-7% af befolkningen. Nogle mener at de har noget alien DNA og det er det, som gør dem immune. Måske er de REPTILIANS?! :hyper:

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #71 Dato: November 14, 2016, 06:47:58 am »

Hvad bygger du det på???

Well, Albert er 88, så selv hvis han får aids, kan han få nogle piller og blive 120 alligevel. So what does it really matter? :biggrin:

88 er jeg nu ej, da jeg lieg er fyldt 72 år ung. Tak.

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #72 Dato: November 14, 2016, 07:07:29 am »
Godt nok har jeg fra tid til anden skam da et udslæt omme bagpå, der hvor det begynder at blive frækt.  :cat: Det skæller og klør, men jeg ved ej hvad det er. Hvad mon det kan være?

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
    • Vis profil
« Svar #73 Dato: November 14, 2016, 10:07:04 am »
Godt nok har jeg fra tid til anden skam da et udslæt omme bagpå, der hvor det begynder at blive frækt.  :cat: Det skæller og klør, men jeg ved ej hvad det er. Hvad mon det kan være?

Er du sikker på at du holder dig til at være den aktive?

Albert )ohansen

• Gæst
« Svar #74 Dato: December 22, 2016, 09:51:49 pm »
Torsten - gamle børste - du kan da skam nok regne med, at det alle tider er mig, der bukker de unge drenge sammen  :cat: Og får dem til at sprælle under mig. :drool: :drool: :drool: De har næsten alle være glade for den behandling, jeg har underlagt dem.